آریا بانو

آخرين مطالب

سپاهان: از افشین پیروانی شکایت قضایی می‌کنیم ورزشي

سپاهان: از افشین پیروانی شکایت قضایی می‌کنیم
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 / باشگاه سپاهان با انتشار سه ویدئو، یک عکس و یک سند، بار دیگر باشگاه پرسپولیس را مقصر اتفاقات جنجالی ورزشگاه نقش جهان عنوان کرد.
حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان همچنان ادامه دارد؛ شب گذشته این حواشی بخش عمده و جنجالی برنامه فوتبال برتر را به خود اختصاص داد و حالا باشگاه سپاهان با انتشار تصاویری جدید بار دیگر باشگاه پرسپولیس را در ماجرای جنجال نقش جهان متهم اصلی دانسته است. 
در ادامه این مطلب مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ضمن رونمایی از ویدئوهایی جدید علیه پرسپولیس، انگشت اتهام را به سوی فردی که او را دوست افشین پیروانی عنوان کرده و همینطور سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس گرفته است.
علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان حرف‌هایش را در گفتگو با "ورزش سه" با اشاره به برنامه فوتبال برتر آغاز کرد و گفت:« در رابطه با برنامه دیشب فوتبال برتر ما گلایه داریم؛ این برنامه نشان داد که اصلاً بی طرف نیست و چند دلیل هم در مورد ادعایمان داریم. اول اینکه فیلم هایی که برای آنها فرستادیم را بریده بریده پخش کردند. در واقع ما از سه زاویه فیلم ارائه دادیم؛ از سه دوربین مختلف ولی آنها فقط یک دوربین را نشان دادند. واقعا دلیل کارشان چیست؟ 

آریا بانو

او ادامه داد: دیشب در برنامه فوتبال برتر مجری برنامه سعی کرد تلاش‌های حمیدرضا کلانتری ماساژور تیم ما را برعکس جلوه بدهد؛ در صورتی که طبق ویدئویی که من در اختیارتان گذاشتم . آقای کلانتری (ماساژور سپاهان) فقط در حال آرام کردن قائله بود و هیچ درگیری‌ای با هیچ شخصی نداشت. کجای دنیا در مصاحبه یک نفر را از خط خارج می‌کنند و به طرف مقابل زمان می دهند، تا تمامی موارد دروغ را اعلام و نشر اکاذیب انجام دهد. برنامه فوتبال برتر اخلاقا و قانونا باید وقت ارائه می کرد، تا نماینده ما هم پاسخ نشر اکاذیب آقای پیروانی را بدهد.»
بخش بعدی صحبت های مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره عدم حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان روی خط برنامه فوتبال برتر بود و در این مورد توضیح داد:« در رابطه با حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان در برنامه فوتبال برتر مجموعه باشگاه سپاهان به تهیه کننده و کارگردان برنامه ساعاتی قبل از شروع برنامه اعلام کرده بود، چنانچه آقای سمیعی به عنوان نفر اول روی خط بیاید، از طرف ما هم آقای ساکت روی خط خواهند آمد، ولی این اتفاق رخ نداد و آقای پیروانی به صورت یکطرفه با مطرح کردن اتهاماتی واهی موضوعاتی را به آقای ساکت نسبت داد.» 

آریا بانو

ناظری سپس با اشاره به حرف‌های پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دوران حضور محمدرضا ساکت و نقش او در قرارداد با ویلموتس و خطاب قرار دادن او، اضافه کرد:« آقای پیروانی بهتر است در رابطه با اتهام واهی‌ که وارد کردید، از آقای شکوری که در زمان عقد قرارداد ویلموتس سرپرست دبیرکل فدراسیون بود و در حال حاضر معاون باشگاه پرسپولیس است، سوال کنید. آقای ساکت در زمان عقد قرارداد در حوزه اداری فدراسیون مسئولیتی نداشته و فقط سرپرست تیم ملی بوده است. باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در رابطه با انتشار اکاذیب و تهمت های آقای پیروانی حتما شکایت کیفری در مراجع قضایی مطرح می کند.»
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره صحبت های پیروانی در برنامه فوتبال برتر و عدم امنیت تیم فوتبال پرسپولیس در مسیر استادیوم نقش جهان گفت:« آقای پیروانی مجموعه سپاهان فقط با مستندات صحبت می‌کند، شما هم بهتر است مستندات خود را ارائه دهید. شما به والله قسم دروغ خوردید که شخصی که ضرب و شتم کرده و دوربین را زمین زده نمی شناسم؛ گفتید در باشگاه پرسپولیس سمتی ندارد و همراه تیم ما نیست؛ بهتر است این تصاویر را ببینید شخصی که شما نمی‌شناسید به همراه شما از هتل در حال خارج شدن است. همان شخص تصویربردار را مورد توهین، فحاشی و ضرب و شتم قرار داد، احسان کوراهی که دوست صمیمی حضرت عالی است، بود. چرا قسم دروغ می خورید؟ آقای پیروانی شما برای فوتبال به اصفهان نیامده بودید. مجددا فیلمی را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم که نشان می دهد شما در کمال آرامش با اسکورت نیروی انتظامی با حضور هواداران ما که درب ورزشگاه هستند، وارد ورزشگاه نقش جهان می شوید؛ اما شما و عوامل تیمتان می گویید " شیشه را پایین بکشید تا صدایشان بیاید" . در فیلم مشخص است که اتوبوس شما رد می شود و هیچ گونه اتفاقی نمی افتد. این اتفاق در تمام دنیا می افتد که شما وقتی از جلوی هواداران تیم رقیب رد می شوید، هوادار شعار می دهد. نکند انتظار داشتید شما را تشویق کنند؟ آقای پیروانی به دنبال چه هستید؟! حاشیه چقدر؟!

آریا بانو

علی ناظری ادامه داد:« فصل الخطاب باشگاه سپاهان بیانیه نیروهای انتظامی و امنیتی است که صراحتا اعلام نموده است در تمام رفت و آمدهای تیم فوتبال پرسپولیس هیچ اتفاقی نیفتاده است و آقای پیروانی دروغ شما را رد کرده اند. بنده از تمامی رسانه ها خواستارم جانب انصاف را رعایت کنند و برای یک مسابقه فوتبال یک استان، امنیت و خدمات نیروی انتظامی را به چالش نکشند. یکبار دیگر بیانیه نیروی انتظامی استان اصفهان، که صراحتا و قاطعانه همه اتهامات و دروغ های آقای پیروانی را رد کرده است را مورد تایید قرار می دهیم.» 
بخش پایانی صحبت های ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نیز اینطور مطرح شد:« در رابطه با عامل ایجاد تنش‌های بعد از مسابقه همانگونه که در فیلم ها دیده می شود، آقای سعید آقایی بازیکن پرسپولیس و آقای احسان کوراهی با حمله به تصویربرداری که با کاور رسمی و آی دی کارت سازمان لیگ در حال انجام وظیفه است، آغاز می شود. خوشبختانه با مشارکت بزرگان دو تیم قائله ای که پرسپولیس به راه انداخته بود، خاتمه پیدا کرد و بازیکنان به رختکن می روند. این تنش زاییده دوست و همکار آقای پیروانی، آقای احسان کوراهی و سعید آقایی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس است.»
چند نکته از طرف سایت ورزش سه:
*در این برهه که انتشار هر خبری درباره دیدار جنجالی ورزشگاه نقش جهان میان هواداران دو تیم حساسیت برانگیز است، وب سایت ورزش سه این حق را برای باشگاه پرسپولیس و ارائه اسناد این باشگاه هم محفوظ نگه می دارد.
*صحبت های پیروانی در برنامه فوتبال برتر درباره عدم آشنایی با کوراهی به شدت نادرست بود، ولی در عین حال حضور تصویربردار اصفهانی نیز در میان بازیکنان پرسپولیس قابل دفاع نیست و مغایر با قوانین و مقررات برگزاری مسابقات است.
*یکی از دلایل اصلی درگیری و جنجال در پایان بازی، ورود بازیکنان به تونلی بود که در ورزشگاه در نظر گرفته شده است؛ در صورتی که فلسفه وجودی این تونل در روزهایی که هواداران در استادیوم حضور ندارند، بی معنی است و اگر وجود نداشت، ازدحام بازیکنان کمتر می شد و به تبع آن حواشی بازی هم کمتر می شد.
*حواشی رخ داده بین بازیکنان دو تیم منجر به زد و خورد نشده، اما بررسی تمام ویدئوها مشخص خواهد کرد که بعد از تنش میان کوراهی و عکاس سپاهان در داستان درگیری بازیکنان، چه کسی شروع کننده بوده است.
*کمیته انضباطی زیرفشار برای تشکیل جلسه و معرفی مقصرین این ماجراست؛ اما تا قبل از دربی پرونده ای تشکیل نخواهد شد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/585772/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«وویجر 1» پس از 5 ماه با زمین تماس گرفت

در کانادا به کجاها سر بزنیم؟

گیتی آذرپی درگذشت

نگاهی به رقیبان آزادکار ایران برای کسب سهمیه

تارتار و هدایت ملوان با درد شدید

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید

خوشحالی بازیکنان اینتر و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم

کلیپ زیبای باشگاه اینتر به مناسب 2 ستاره شدن لوگوی این تیم

واکنش اکانت اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی‌بخش بلینگام

حیرت بارسلونا؛ داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن!

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام به صورت 100 درصد اجرایی شد

همنوازی نوازندگان ایرانی و روسی در سنت‌ پترزبورگ

تیزر ویدئویی آهنگ جدید «عشقم» از ناصر زینعلی

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

هشدار دانشمندان درباره همه‌گیری آنفلوانزا در جهان

2 توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا

وضعیت شهر شنژن چین درپی بارندگی شدید

اطلاعیه چهارم فراجا درباره طرح برخورد با کشف حجاب

رئیس سازمان انرژی اتمی: سالانه یک میلیون ایرانی از خدمات دارویی هسته‌ای استفاده می‌کنند

یکی از باورنکردنی ترین مکان های فیلیپین

خیلی خوب برای نجات جون زنش تلاش کرد!

دره زیبای باشو در پاکستان

وقتی همزمان هم خوشانسی و هم بدشانس

برخورد وحشتناک کودک با شیشه مغازه حین دوچرخه‌سواری

پیاده شدن مسافر از اتوبوس در حال حرکت

عاقبت رانندگی با سرعت بالا در هوای مه آلود

یک جاده کوهستانی در کارپات رومانیایی

نحوه صحیح حمل کیسه‌های سنگین

روش تهیه کنسرو نخودفرنگی در خانه

نوشیدن آب همراه با غذا مفید است یا مضر؟

خواص خارق العاده و باور نکردنی چغندر

احساسات و اختلالات شایع اگر هیولا بودند چه شکلی می‌شدند؟

5 باور غلط درباره ضدآفتاب که فکرش را نمی‌کردید!

کشف بقایای زنان شکنجه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی»

ربات انسان‌نمای Menteebot با قابلیت درک زبان طبیعی معرفی شد

جایزه کتاب سال فراخوان داد

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

یاسین سلمانی در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد

راه پرسپولیس و استقلال از هم جدا شد

10 تقلب بزرگ و فراموش نشدنی دنیای فوتبال

برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

حساس‌ترین مبارزه کشتی فرنگی برای المپیک

رضاییان: شکایت رحمتی به دست ما نرسیده است

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره 8 پوشید