آریا بانو

آخرين مطالب

معرفی برخی از مراکز خرید معروف و پر طرفدار در جزیره کیش گوناگون

معرفی برخی از مراکز خرید معروف و پر طرفدار در جزیره کیش
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بازار /جزیره کیش دارای جاذبه های دیدنی فراوانی است و با وجود مراکز خرید مدرن و متنوع محل مناسبی برای تهیه انواع پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و ... است . هر زمانی از سال که مهمان این جزیره باشید باز خرید و بازار گردی بخش جدائی ناپذیر از سفر شما خواهد بود . اما با آغاز فصل تابستان بسیاری از مراکز خرید این جزیره ، فستیوال های مهیجی برگزار می کنند که در پی آن برندهای معروف تخفیفات استثنائی خواهند داشت . مرکز خرید کوروش ، مرکز خرید دامون ، مرکز خرید سارینا 1 ، بازار مرجان و بازار مروارید تنها نمونه ای از مراکز خرید خوب در جزیره کیش هستند . که در ادامه این مطلب برخی از آن ها معرفی خواهیم نمود ، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید :
مرکز خرید دامون
مرکز خرید دامون یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید تور کیش است که با امکانات رفاهی و تفریحی منحصر بفرد ، بسیار پر طرفدار شده است . در بیرون این مرکز خرید فروشگاه های مختلفی از قبیل سوپر مارکت و شیرینی فروشی وجود دارد ، که مایحتاج روزانه شما تامین می کنند . در داخل این مرکز خرید دامون نیز حدود یکصد واحد تجاری مشغول به کار است و طبقه آخر آن نیز به کافه دامون و یک فود کورت با رستوران های باکیفیت و متنوع اختصاص یافته شده است . فود کورت این مجموعه در تراس آن قرار دارد که هنگام صرف خوراک ، چشم اندازی زیبا را پیش رویتان می گذارد . در این مرکز خرید انواع پوشاک ، کیف و کفش ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، زیورآلات ، مواد غذایی و انواع قهوه و شکلات ، اسباب بازی و ... به فروش می رسد . این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا یک ظهر و 5 بعداز ظهر الی ده شب باز است .
مرکز خرید کوروش (برند سنتر )
به گزارش سایت سفر باتو ، این مرکز خرید که به تازگی افتتاح شده مجموعه ای مدرن و زیباست که علاوه بر وجود برندهای بزرگ و محبوب دارای امکانات رفاهی و تفریحی گوناگون نظیر کافه و رستوران ، فان کلاب و شهربازی است . رستوران تایم لپس این مجموعه دارای محطیط زیبا بوده و با انواع خوراک های ایرانی و فرنگی از مهمانان خود پذیرایی می کند . بنابراین اگر به دنبال خرید پوشاک از برندهای مطرح هستید بازدید از این مجموعه را از دست ندهید . این مرکز خرید در امتداد نوار ساحلی مرجان و در کنار برج های طلائی کیش واقع شده است . کافه این مرکز خرید دارای دو سالن سر پوشیده و سر باز است و چشم انداز زیبایی به اطراف جزیره دارد .
این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا یک ظهر و 5 بعداز ظهر الی ده شب باز است .
مرکز خرید رویا مال
این مرکز خرید دارای محیطی زیبا و شیک بوده و بیش از نود فروشگاه متنوع را در خود جا داده است . که اغلب آن ها در زمینه فروش پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، اسباب بازی ، اکسسوری و مواد خوراکی فعالیت دارند . البته برندهای این مجموعه بسیار معروف بوده و قیمت هایی نسبتا بالا دارند .
رویا مال در امتداد خیابان رودکی و نزدیک مراکز خرید پردیس 1 و 2 و همچنین هتل کوروش ، هتل لیلیوم و هتل پانیذ قرار دارد .
مرکز خرید سارینا 1
در ادامه شما را با یکی دیگر از مراکز خرید معروف این جزیره آشنا می کنیم . مرکز خرید سارینا یکی از معروف ترین مراکز خرید در کیش است که در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع یکی از بهترین هاست . این مجموعه دارای ده طبقه تجاری و اداری است ، و همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است .
مشهورترین و زیباترین بناهای شهر استانبول
شهر تاریخی و پر جاذبه استانبول در تور استانبول  به یکی از قطب گردشگری جهان تبدیل شده و به عنوان پایتخت فرهنگی قاره اروپا نیز شناخته می شود . جالب است بدانید استانبول در کنار شهرهای بزرگی نظیر پاریس ، لندن ، ونیز و ... سالانه میزبان میلیون ها گردشگر بوده و احتمالا شما نیز با یک بار سفر به این شهر در زمره مسافران همیشگی آن در می آیید . شهر استانبول در همه فصول سال زیباست ، اما هر ساله و با گرم شدن هوا سفر به این شهر اوج می گیرد . و چه چیز از این بهتر که این شهر شگفت انگیز در فاصله کوتاهی از کشورمان ایران قرار دارد و می توان به راحتی و با هزینه های نسبتا کم از جاذبه های متنوع آن دیدن نمود . در ادامه شرح مختصری از تاریخ و جغرافیای شهر استانبول را در اختیارتان قرار می دهیم :
شهر استانبول مابین دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد و با چهره ای دو گانه که به طرزی هنرمندانه حاصل تلفیق سنت و مدرنیته است ، توانسته همه نظرها را به خود جلب نماید . این شهر ، تاریخی پر فراز و نشیب را از سر گذرانده و همواره تحت سیطره امپراتوری های بزرگی قرار داشت . و به همین دلیل تمام شهر با آثار باستانی باشکوه و زیبا تزئین شده است . گشت و گذار در شهر استانبول همانند قدم زدن در یک گالری هنری و یا یک موزه تاریخی ، جذاب و سرگرم کننده خواهد بود .
خیابان استقلال ، میدان تکسیم و جاذبه های اطراف آن
خرید از بوتیک های لوکس و فروشگاه های متنوع موجود در امتداد خیابان استقلال در تور ترکیه  بسیار جذاب و لذت بخش است . زیرا این خیابان سنگفرش شده است و فقط تراموای شهر از وسط آن عبور می کند و هیچ وسیله نقلیه ای دیگری اجازه تردد در طول آن را ندارد . همچنین در دو طرف آن کافه ها و رستوران های بسیاری دیده می شود ، که برای خوشگذرانی و صرف خوراک ایده آل هستند .

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/584865/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

در چنین روزی و در سال 2011 ضربه کاری رونالدو به بارسلونا

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم

گزینه‌های باشگاه تراکتور برای مربی جدید از زبان نصیرزاده

حواشی بازی پیکان و هوادار از زاویه دوربین باشگاه

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

تشخیص بیماری مرگبار از روی دست ها

آهنگ معین زد رو از خود معین زد قشنگ‌تر خوندن!

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در رودبار

اظهارات خانواده شهیدی که در اولین ماموریتش به شهادت رسید

آغاز ثبت‌نام پشت کنکوری‌ها جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره

پورعباس: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای انقلاب فرهنگی قرار دارد

سعدی‌خوانی مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی

گوناگون/ روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)

دره های زیبای الموت قزوین

با 2 تا بادمجان این شکلی هنر آشپزی‌ تو به رخ بکش!

آموزش رول کوکی راحت و فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه بورک مرغ و قارچ

کنترل خوب فشارخون می تواند از فیبروم رحمی جلوگیری کند

با پسر کوچک تر از خودمون ازدواج کنیم؟

کوتاه کردن مو با افزایش احتمال مرگ!

بین ناز و التماس تعادل برقرار کنید

نروژ بزرگترین کشتی‌های هیدروژنی جهان را می‌سازد

تمجید گواردیولا از لیورپول

آخرین وضعیت کشتی آزاد برای المپیک

قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت

مدیرروستا: منافع برخی کشیدن ترمز پیشرفت لیگ است

اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز ایران

واکنش‌های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

داوران هفته 28 لیگ دسته اول مشخص شدند

عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد

بچه بال مگسی رو واکس زده!

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!