آریا بانو

آخرين مطالب

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان

فاطمه شریف: کنترل بازی از دست داور خارج شده بود ورزشي

فاطمه شریف: کنترل بازی از دست داور خارج شده بود
  بزرگنمايي:

آریا بانو - به گزارش ایسنا، هفته دوم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان جمعه شب، 17 اردیبهشت برگزار شد و با پیروزی تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و پالایش نفت آبادان به پایان رسید، اما دیدار خراسان رضوی با ملی حفاری حاشیه‌هایی داشت و داوری صدای اعتراض مربیان هر دو تیم را درآورد، تا آنجا که مینا بارانی سرمربی ملی حفاری اخراج شد و یکی از اعضای کادر فنی تیم خراسان هم کارت زرد گرفت. 
فاطمه شریف، سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد داوری دیدار شب گذشته تیم خود به ایسنا گفت: همیشه برای داوران احترام قائلم و نمی‌خواهم با حرف‌هایم باعث رنجش آنها شوم اما در مسابقات مرحله نهایی که حساسیت زیادی دارند و سرعت بازی بالا است، باید حداقل یکی از داوران باتجربه باشند. مثل هفته گذشته با اینکه مقابل سایپا باختیم اما هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم. خانم گلاره ناظمی سرداور بود و خانم طاهری هم کنارش قرار داشت اما شب گذشته کادر داوری باتجربه نبودند و کنترل بازی تا حدودی از دستشان خارج شده بود، به همین دلیل هر دو تیم اعتراض داشتند.
او در این مورد افزود: باید فیلم مسابقه را نگاه کنم اما از آنجایی که همیشه به تابلوی اسکوربرد توجه دارم، فکر می‌کنم یک دقیقه مانده به پایان مسابقه، زمان به یک‌باره اضافه شد که ما در ثانیه‌های آخر گل خوردیم و سه بر یک شدیم. شاید اشتباه کنم اما مطمئنم اگر این اتفاق هم افتاده باشد، سهوی بوده است. با این حال از کمیته داوران خواهش می‌کنم که نفرات باتجربه‌ای را انتخاب کنند. تیم‌ها برای رسیدن به این مرحله زحمت کشیده‌اند و حیف است که نتایج زحمات یک فصل آنها با یک سوت اشتباه هدر برود. مهم‌تر اینکه وقتی داوران توانایی کنترل مسابقه را نداشته باشند، تمرکز بازیکنان و کادر فنی هم از بین می‌رود و بر جنبه‌های فنی مسابقه تاثیر می‌گذارد.
سرمربی هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه عملکرد داوری را به فدراسیون فوتبال اطلاع می‌دهند، ادامه داد: منتظریم فیلم مسابقه به دست ما برسد تا ببینم آن زمان چگونه اضافه شد. تیم حفاری هم به داوری اعتراض داشت تا جایی که سرمربی این تیم اخراج شد و یکی از اعضای کادر فنی ما روی نیمکت کارت زرد گرفت. خوب نیست که یک مسابقه تا این حد دچار تنش شود. 
شریف در مورد اینکه گفته شده بین دو نیمه اعلام کرده است تیم خود را به زمین نمی‌فرستد، گفت: این موضوع کذب است و چنین حرفی نزده‌ام. هیچوقت اینگونه نیست که تیم را از زمین بیرون بکشم. با پایان نیمه اول رفتیم تا به صورت کاملا مودبانه و منطقی به نماینده فدراسیون اعتراض کنیم. چون نمی‌توانستیم فیلم مسابقه را ببینیم، انتقادها و اعتراض‌هایی بین دو نیمه شد، اما در ادامه برای انجام صحبت‌های فنی به رختکن رفتم و دیگر ادامه ندادیم. نیمه دوم هم که شروع شد از ابتدا داخل زمین آمدیم.
او به پیروزی تیم خود در هفته دوم مسابقات اشاره و بیان کرد: هفته اول مقابل سایپا علی‌رغم شایستگی نتیجه نگرفتیم و روی دو اشتباه فردی گل خوردیم. همه بازیکنان بعد از این بازی مصمم بودند و با تمریناتی که داشتیم شب گذشته ملی حفاری را شکست دادیم. امیدوارم روند رو به رشدی که در طول فصل داشتیم دوباره از این مسابقه شروع شود. تیم حفاری هم خیلی خوب کار کرد اما ما در ضربات پایانی دقت بیشتری داشتیم و سه امتیاز را کسب کردیم. 
او در مورد دیدارهای مرحله نهایی گفت: تمام دیدارهای این مرحله سخت هستند، حتی تیم حفاری که با یک امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته، شانس بالایی برای قهرمانی دارد. هر چهار تیم شانس قهرمانی دارند و چیزی مشخص نیست. خوشبختانه در بازی سوم میزبان نفت هستیم و بازیکن مصدوم یا محرومی نداریم. امیدوارم تا پایان هفته خوب تمرین کنیم، با آنالیز خوب نفت و شناسایی نقاط ضعف و قوت این تیم، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد شائبه‌هایی که هفته گذشته در مورد دستکاری نتیجه تست کرونای بازیکنان یکی از تیم ها منتشر شد، گفت: این هفته مشکلی نداشتیم و هفته گذشته هم تا جایی‌که می‌دانم بازیکنان یک تیم که از قبل به کرونا مبتلا شده بودند، چند روز زودتر از سایر اعضای تیم خود تست داده بودند که نتیجه منفی شده بود، بقیه اعضا هم چند روز بعد تست دادند. سازمان لیگ از این تیم خواست تا همه اعضا با هم تست بدهند، به همین دلیل آن شائبه ایجاد شد. هدف اول همه ما از ورزش، سلامتی و نشاط است و اگر قرار باشد با این کار سلامتی جامعه را به خطر بیندازیم که نمی‌توانیم اسم خود را ورزشکار بگذاریم. سال قبل هم ما درگیر این موضوع شدیم و علی‌رغم اینکه قهرمانی و فینال را از دست دادیم اما به اصول پایپند بودیم و بازیکنان مبتلا به کرونای خود را به بازی حساس با مس رفسنجان نبردیم. مطمئنم تیم‌های دیگر هم این کار را می‌کنند. 
شریف در پایان گفت: باید از بازیکنانم که شب گذشته در زمین جانانه تلاش کردند و از کادر فنی که کنار من هستند و باعث رقم خوردن این نتیجه خوب شدند، تشکر کنم. 
انتهای پیام 

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/584228/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

گل اول آاس رم به میلان توسط مانچینی

پشت پرده فروش 1200 میلیارد تومانی سینمای ایران!

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

معرفی 5 فیلم هندی برتر 2024

اجرای خصوصی تصنیف «جام مدهوشی» از علی اصغر شاه زیدی

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی 100 هزار معلم اصلاح شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ حماسی «الله اکبر» با صدای محمود کریمی

اوضاع فرودگاه کیش و دبی یک روز پس از باراش شدید باران

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

املت قارچ ایرانی را مثل کافه ها بپزید

اقدامات لازم در زمان افت قند خون بیماران دیابتی

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

معرفی دفاع راست ایده‌آل؛ یاشوا کیمیش

توخل به پپ رسید؛ هدف بعدی مورینیو است

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

اوسمار: نتیجه 3 بر صفر عالی است؛ کارمان را انجام دادیم

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ 50 متر سه وضعیت

جنجال در آبادان؛ نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند

«کارخانه هیولاها» در ایران روی صحنه رفت

جادوی بهاره، کار عمو نوروزه!

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان