آریا بانو

آخرين مطالب

مراحل تجربه عشق با استفاده از قانون جذب اجتماعي

مراحل تجربه عشق با استفاده از قانون جذب
  بزرگنمايي:

آریا بانو - آلامتو / آیا فکر می کنید که جهان به طور مداوم خواسته های شما را نادیده می گیرد و هرگز در بروز عشق واقعی موفق نخواهید شد؟ آیا تفکری منفی در مورد عشق دارید و ناامید هستید؟ در این مطلب از مجله آلامتو به 10 روش برای جذب کسی که دوستش دارید، می پردازیم، لطفا تا انتها با ما همراه باشید.
اگر فقط روی نکات منفی تمرکز کنید، جلوی شنیدن خواسته هایتان و تحقق آنها را می گیرید. این مهمترین چیزی است که شما باید اکنون آن را بخاطر بسپارید، اگر می خواهید یک زندگی عاشقانه داشته باشید هرگز فراموش نکنید: “آنچه را که ذهنتان معطوف آن است را جذب می کنید. اگر منفی فکر کنید، قطعا اتفاقات منفی و افراد اشتباه را جذب خواهید کرد.”

آریا بانو

پس از ناامید شدن مکرر از روابط خود، تمایل دارید افکار خود را به سمت موارد منفی که در مورد آنها مشاهده کرده اید هدایت کنید.
وقتی دقیقا همان چیزی را که نمی‌خواهید به دست می‌آورید تعجب می‌کنید و نمی‌دانید که شما همه چیزهای منفی را جذب کرده‌اید، چون این تنها چیزی است که بر روی آن تمرکز کرده‌اید.
بنابراین اگر می‌خواهید عشق را با یک فرد خاص با استفاده از قانون جذب تجربه کنید، باید کل طرز فکر خود را تغییر دهید و تنها بر روی اتفاقاتی که می‌خواهید، تمرکز کنید.
با اندیشیدن به تمام ویژگی‌های مثبتی که از طرف مقابل انتظار دارید، او را جذب خواهید کرد. بنابراین شما فقط به نکات مثبت و آنچه واقعاً می خواهید جذب کنید فکر خواهید کرد و اینگونه موفق خواهید شد.
شما می‌توانید همه آن چیزهایی را که می‌خواهید داشته باشید! مهم‌ترین چیز این است که باور کنید و صبور باشید.
شما باید باور داشته باشید که جهان و کائنات همه چیزهایی که ذهن خود را به آن معطوف کنید برای شما به ارمغان می آورد.
10 مرحله برای تجربه عشق با یک فرد خاص با استفاده از قانون جذب به شرح زیر است:
تمام انرژی خود را به جای آنچه نمی خواهید، به آنچه می خواهید هدایت کنید
شما به چیزی که در مورد آن فکر می‌کنید تبدیل خواهید شد. افکار شما قدرت ایجاد دنیایی را دارند که در آن زندگی می‌کنید و وضعیتی که در حال حاضر در آن هستید، بازتاب افکار و خواسته‌های شما است.
اگر می‌خواهید اوضاع را بهبود بخشید، باید مسئول ذهن خود باشید. شما باید تمام فکرهای منفی که ذهن شما را اشغال کرده، را حذف کنید.
گذشته خود را به همراه اشتباهاتی که در آن رخ داده فراموش کنید. به یاد داشته باشید که افکار شما مانند یک شمشیر دو لبه عمل می کنند، یعنی هم می‌تواند دوست شما باشد و هم دشمن‌تان.
افکار شما به انرژی تبدیل می شود و هر نوع انرژی‌ای را به جهان بفرستید، به خودتان برمی گردد.
با این تفاسیر آنچه شما باید انجام دهید این است که به جای ترس و چیزهای منفی که از آن وحشت زده شده اید، بر عمیق ترین آرزوهای خود تمرکز کنید و همه مواردی را که به نوعی می توانند بر خواسته های واقعی شما و امید به دستیابی به آنها تأثیر بگذارند را فراموش کنید.
تبدیل به شخصی شوید که می خواهید جذبش کنید
یکی از بزرگ‌ترین تصورات غلط این است که شما به سادگی زندگی خود را همان طور که به آن عادت داشتید، به امید و انتظار یک تغییر ادامه دهید.
در حالی که این تا حدی درست است، شما باید این را نیز درک کنید که باید به شخصی تبدیل شوید که می خواهید جذبش کنید. اگر خودتان آن چیزی نباشید که از دیگران انتظار دارید، هرگز موفق به ابراز عشق با یک فرد خاص نخواهید شد.
اگر آسیب دیدید، از اول شروع کنید، برخی سرگرمی‌های جدید پیدا کنید، دوباره خود را کشف کنید و روحیه خود را شارژ کنید.
اگر بدون کار کردن روی خودتان صبر کنید تا خود به خود اوضاع درست شود، هرگز آنچه را که در تمام این مدت به آن فکر کرده اید دریافت نمی کنید.
به شخصی تبدیل شوید که می خواهید جذبش کنید، با این کار کائنات اقدام شما را به رسمیت خواهد شناخت و با هر چیزی که تا به حال می‌خواستید و حتی بیشتر، به شما پاداش خواهد داد.
در مورد نوع رابطه و پارتنری که می خواهید با او باشید، صریح و روشن باشید
واضح بودن در مورد نوع رابطه و کسی که می‌خواهید جذب کنید بیش ‌ترین اهمیت را دارد. آیا می‌خواهید رابطه‌ای براساس احترام متقابل و قدردانی ایجاد شود؟ آیا یک رابطه می‌خواهید که مثل یک گل زیبا رشد کند و هرگز پژمرده نشود؟
خواسته هایتان را با صدای بلند بیان کنید. در صورت نیاز، آن را بنویسید و از همه مهم‌تر، به آن ایمان داشته باشید.
از گفتن و نوشتن آرزوهایتان خجالت نکشید. همه آدم‌ها خواسته های مشترکی ندارند و این کاملا طبیعی است. بنابراین، اگر پاتنری می‌خواهید که معیارهای شما را داشته باشد، معیارهایتان را کاملا مشخص کنید و هرگز فکر نکنید که انتظارات شما چیزی است که نمی‌تواند برآورده شود، فقط کافیست صبر کنید و ببینید که چطور به همه آن ها خواهید رسید.
بر روی احساس نتیجه نهایی تمرکز کنید
بعد از روشن شدن انتظارات تان و نوع رابطه ای که آرزو دارید، گام بعدی تمرکز بر احساس پایانی است.
حالا این یعنی چی؟ این یعنی اینکه شما باید وانمود کنید (بله، تظاهر کنید) که در حال حاضر تمام آنچه انتظار دارید دریافت کنید را در اختیار دارید. من می دانم که احمقانه به نظر می رسد اما این روش رسیدن به چیزی است که می خواهید. اگر می خواهید تغییر را ببینید، باید به آن تغییر تبدیل شوید.
بهترین راه برای انجام این کار، مدیتیشن روزانه و تصور خودتان کنار کسی که دوستش دارید، است. تصور کنید که در حال حاضر در رابطه ای هستید که طبق استانداردهای شما سفارشی سازی شده است و در مورد نحوه ایجاد آن فکر ‌کنید.
وقتی تصور می کنید همه این اتفاقاتی که می خواهید در آینده خواهد بیفتد، اکنون اتفاق افتاده، چه احساسی دارید؟
آیا احساس خوشحالی می‌کنید و در مورد آن هیجان‌زده هستید؟ هیچ احساس اشتباهی وجود ندارد. فقط به عمیق‌ترین افکار و احساسات خود شیرجه بزنید و در آن غرق شوید.
بگذارید آن‌ها شما را ببلعند و در حالی که این کار را انجام می‌دهید تصور کنید که این چیزی نیست جز حقیقتی که منتظر شماست.
جلوی باورها و اعتقادات محدودکننده را بگیرید
اگر سخت تلاش کرده اید که همه کارها را به صورت قدم به قدم همانطور که در قسمت بالا گفتیم، انجام دهید و هنوز با شیاطین درون خود که به طور مداوم باورهای ناامیدکننده و محدودکننده را به شما القا می‌کنند، می جنگید، باید تلاش کنید تا آن‌ها را نادیده بگیرید.
در صورتی که به این فکر می‌کنید که عقاید محدود کننده واقعا چه هستند، باید بگویم که آن‌ها باورهای منفی هستند که شما را از فکر کردن مثبت و تمرکز بر هدف نهایی منع می ‌کنند. به عنوان مثال، یک عقیده محدود کننده این تفکر است: “من به این دلایل موفق نمی شوم به آن شخص خاص عشقم را ابراز کنم”، یا “من فکر می کنم که لیاقت آن را ندارم زیرا …”
راه حل مشکل شما نوشتن همه این باورهایی که مانع رسیدن شما به هدفتان می شود و تایید مجدد اهداف تان است.
تأیید مجدد یعنی این که با خود بگویید: “من در ابراز عشق با آن شخص خاص موفق خواهم شد و هیچ چیز مانع من نخواهد شد.”
بعد از نوشتن آن، هر روز چند بار آن را بخوانید تا همه باورهای منفی را به مثبت تبدیل کنید. اگر در این کار مصمم باشید، خواهید دید که چگونه اوضاع به سرعت تغییر خواهد کرد، بدون اینکه حتی متوجه شوید.
یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید
بله. برای اینکه بتوانید قدرت قانون جذب را تجربه کنید، ابتدا باید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید.
نفرت و انزجار نسبت به خودتان و یا دست ‌کم گرفتن خودتان با تلقین احساسات منفی، بزرگ‌ترین دشمنان شما در هنگام جذب عشق هستند.
یادگیری دوست داشتن خودتان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شما نباید آن را بدیهی تلقی کنید.
اگر با این مشکل روبرو هستید و نمی توانید خودتان را دوست داشته باشید، هر آنچه که در مورد خودتان شما رااذیت می کند بنویسید و سعی کنید رویدادهای گذشته که می تواند بر چنین نتیجه ای تأثیر بگذارد، را به یاد بیاورید.
مشکلات، گذشته و چیزهای اطراف شما تعیین نمی کند که شما چه کسی هستید. شما گذشته خود یا چیزی که دیگران درباره شما می‌گویند، نیستید. شما باید هر آنچه که هستید را دوست داشته باشید.
احساس عشق در بالاترین طول موج ارتعاشی قرار دارد و هرچه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید، به راحتی قادر خواهید بود چیزهایی را که می خواهید جذب کنید.
بله، به همین سادگی است. به سطح دوست داشتن خودتان فکر کنید و اگر آن قدر که باید راضی نیستید، روی آن کار کنید، به شما اطمینان می‌دهم که اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات بزرگی خواهند افتاد.
به کائنات اطلاع دهید که شما برای برآورده شدن خواسته های خود آماده هستید
گام بعدی این است که به جهان بفهمانید که برای دریافت خواسته ها و آرزوهایتان آماده هستید.
برای این کار باید باور کنید که آماده هستید و برای باور داشتن باید روی یک ورق کاغذ این جمله بنویسید یا با خود تکرار کنید: “قلب من باز است و آماده پذیرش خواسته هایم هستم.”
اگر هنوز برای برآورده کردن خواسته‌های خود آماده نیستید، خودتان به آن پی خواهید برد و ندای قلب تان شما را آگاه خواهد کرد. در صورتی که آمادگی دریافت خواسته هایتان را ندارید باید روی خودتان کار کنید تا به این درک و پذیرش برسید.
دریافت آنچه می خواهید به این معنی است که شما باید از خود مایه بگذارید تا لیاقت آن را داشته باشید و بهترین هدیه ای که می توانید به خود و دیگران بدهید بهترین نسخه از خودتان است و این دقیقاً همان چیزی است که کائنات انتظار دارد شما انجام دهید.
به تاییدهای روزانه پایبند باشید
مشارکت در تاییدهای روزمره چیزی است که به شما کمک می کند با آنچه می خواهید، پیوند و اعتقاد قوی تری در افکار خود ایجاد کنید. برای ابراز کردن عشق به یک فرد خاص، باید اهمیت درگیر شدن در تاییدهای روزانه را درک کنید.
در حالی که در محل کار، خانه، در سالن بدنسازی یا با دوستان خود مشغول پختن ناهار یا موارد مشابه هستید، کلمات زیر را تکرار کنید: “من در جستجوی عشق هستم”، یا “من من به دنبال عشق بی قید و شرط هستم و جهان آن را برای من فرستاده است.”
اگر با تمام وجود و ذهن خود آن را باور داشته باشید، این اتفاق می افتد. تاییدات روزمره به عنوان یک واسطه بین شما، خواسته های شما و جهان عمل می کنند.
همچنین سعی کنید این جملات را هر روز در ساعاتی مشخص تکرار کنید تا روند آن سریع تر طی شود. وقتی این کار را هر روز همزمان انجام می دهید، آن را به روش با کیفیت تری انجام می دهید زیرا این کار باعث ایجاد نیروی انرژی قوی تری می شود.
در جلسات تجسم شرکت کنید (با در نظر گرفتن تمام حواس خود)
همانطور که تمرکز روی نتیجه نهایی مهم است، شرکت در جلسات تجسم بصورت روزانه نیز از مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.
چطور این کار را می‌کنید؟ بهترین راه برای انجام این کار این است که تمام حواس خود را به آن معطوف کنید.
چیزهایی را که می‌خواهید را تصور کنید. در مورد عشقی که میخواهید جذب کنید، تصور کنید که کنارش نشسته اید و در حال گفتگو هستید. همه حرف‌هایی که دوست دارید از او بشنوید را در خیال تان تجسم کنید.
بله، شما باید رویای خود را زندگی کنید تا بتوانید آن را به دست بیاورید.
آرام باشید و باور کنید که موفق خواهید شد
آرام باشید و ایمان داشته باشید. این دو مواردی هستند که از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند زیرا از همه سخت تر هستند.
من می دانم حفظ آرامش در این شرایط چقدر سخت است، اما این لازمه انجام این کار است. اگر آرام باشید و باور کنید که موفق خواهید شد، موفق خواهید شد.
اگر به هر دلیلی موفق به ابراز عشق با آن شخص خاص خود نشدید، هرگز ناامید نشوید. باور کنید که جهان می خواهد از شما محافظت کند. گاهی اوقات کائنات به این دلیل که خواسته های شما برای شما خوب نیست، خواسته های شما را برآورده نمی کند.
اگر آن شخصی که به شدت سعی در جذب آن دارید برای شما مناسب نیست (حداقل در این بازه زمانی)، نباید از آن ناامید شوید. برعکس، شما باید خوشحال باشید زیرا خود را از یک شکست عشقی احتمالی در آینده نجات داده اید.
اگر تمام تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به خواسته‌هایتان انجام داده اید، بدانید که زمانی که وقت مناسبش فرا برسد، این اتفاق خواهد افتاد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/583994/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گوشت چروکیده؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید!

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه جهت افزایش تمرکز

برای خوب شدن سرفه آنتی‌بیوتیک بخوریم؟

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه