آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین خودروهای 500 میلیونی ازنظر مشخصات + جدول قیمت روز ورزشي

بهترین خودروهای 500 میلیونی ازنظر مشخصات + جدول قیمت روز
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بازار /
یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید خودرو، میزان بودجه در دسترس است. اینکه با بودجه مشخص بتوانیم بهترین خودرو را که مطابق با نیازهایمان باشد و بعدا در هنگام فروش ما را به زحمت نیندازد، انتخاب کنیم؛ کار آسانی نیست و نیاز به صرف وقت و تحقیق درست دارد. آمار نشان می‌دهد که 72 % خودروهای کارکرده دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند؛ درنتیجه در چنین شرایطی نیاز به متخصصین خبره و مجرب احساس می‌شود تا در خرید خودرو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن به ما کمک کند.
خودروهای پرطرفداری با حدود بودجه 500 میلیون قابل خریداری هستند که قرار است در این مقاله به بررسی 4 مورد از آن‌ها ازنظر مشخصات فنی و پیشرانه بپردازیم و در نهایت به جمع‌بندی برسیم و ببینیم از بین این خودروهای محبوب کدام‌ را انتخاب کنیم. حتما با ما همراه باشید.
( ثبت سفارش خرید خودرو بی‌دردسر، بدون صرف وقت و با مشاوره رایگان با کلیک روی این لینک: https://www.hamrah-mechanic.com/car-buy / )
1) مزدا 3 نیو تیپ 3 مدل 90
افرادی که به دنبال یک سدان خوش‌ساخت ژاپنی با قیمت حدود 500 میلیون تومان هستند، حتما باید مزدا 3 نیو مدل 90 را نیز در دایره انتخاب‌های خود بگنجانند. این سدان جمع‌وجور سامورایی، یک پیشرانه 2 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی به قدرت 147 اسب‌بخار و گشتاور 187 نیوتن‌متر را در زیر درپوش موتور خود پنهان کرده است تا به‌واسطه بهره‌مندی از گیربکس 5سرعته اتوماتیک، شتاب 9.2 ثانیه را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین مزدا 3 نیو سدانی چابک با عملکرد و دوام فنی مناسب است که قطعا از لحاظ فنی می‌تواند نیازمندی‌های مشتریان ایرانی را به خوبی پاسخ دهد.
این سدان 1260 کیلوگرمی، از مصرف سوخت نسبتا متعادلی به میزان 7.6 لیتر در هر صدکیلومتر بهره می‌برد و حداکثر سرعت 204 کیلومتر بر ساعت را ارائه می‌دهد؛ بنابراین، مدل 90 تیپ 3 این خودرو را می‌توان به‌عنوان یک سدان توان‌مند 500 میلیون تومانی با سواری نسبتا نرم و بازار دست‌دوم بسیار مناسب قلمداد کرد.
2) کیا سراتو فول اتوماتیک موتور 2000 مدل 2013
نسل دوم کیا سراتو که هم به‌صورت مونتاژ و هم به‌صورت وارداتی در بازار ایران حضور پیدا کرده است، یکی از سدان‌های توان‌مند از نظر مشخصات فنی در بازار ایران به شمار می‌رود؛ به‌ویژه مدل 2 لیتری اتوماتیک این خودرو با پیشرانه 4سیلندر 154 اسب‌بخاری خود، شتاب و چالاکی مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. سراتو 2013 معادل 194 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک به سوی محور جلو ارسال می‌کند و شتابی در حدود 10.5 ثانیه را ارائه می‌دهد که برای خانواده‌های ایرانی، تقریبا متقاعدکننده به نظر می‌رسد.
کیا سراتو 2013، می‌تواند به‌سرعت 190 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و در این بین، حدود 7.9 لیتر در هر صدکیلومتر به‌صورت ترکیبی سوخت بسوزاند. سیستم تعلیق این خودرو، عملکردی نسبتا خشک‌تر از مزدا 3 را ارائه می‌دهد، اما با این حال، تعادل و هندلینگ قابل‌قبولی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. بنابراین، بهتر است سراتو 2013 را نیز به‌عنوان یک سدان توانمند حدودا 500 میلیون تومانی در لیست اولویت‌های خود جای دهید.
3) سوزوکی ویتارا 2.4 لیتری اتوماتیک کلاس 5 مدل 90
فرم بدنه شاسی‌بلند، سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل، ظاهر ایرانی‌پسند و پیشرانه تنفس طبیعی به قدرت 169 اسب‌بخار که از گیربکس 4 دنده اتوماتیک بهره می‌برد، جزو معیارهایی به شمار می‌روند که در نظر اقشار متوسط قطعا درخشان جلوه خواهند کرد. بنابراین سوزوکی گراند ویتارا مدل 90 در نسخه 2.4 لیتری اتوماتیک، گزینه‌ای مناسب به‌عنوان یک اتومبیل 500 میلیون تومانی از نظر پیشرانه و مشخصات فنی است.
این خودروی شاسی‌بلند جمع‌وجور، 227 نیوتن‌متر گشتاور نیز تولید می‌کند که به‌واسطه دو دیفرانسیل، قابل انتقال به سمت تمامی چرخ‌ها خواهد بود. بنابراین، طبیعت‌گردان و علاقه‌مندان به سفر در جاده‌های روستایی نیز می‌توانند از این محصول ایران‌خودرو حداکثر بهره را ببرند؛ بدون آن‌که نگرانی چندانی از بابت واردآمدن فشار بیش‌ازحد به سیستم فنی اتومبیل خود داشته باشند.
سوزوکی گراند ویتارا از لحاظ شتاب‌گیری نیز چندان دست‌وپابسته نیست و می‌تواند طی مدت‌زمانی حدود 12 ثانیه‌ای، به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و‌ حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت را نیز ارائه می‌دهد که رقمی قابل‌قبول برای مشتریان ایرانی خواهد بود. البته مصرف سوخت این خودرو به دلیل حجم بالای پیشرانه آن، اندکی زیاد به نظر می‌رسد؛ چراکه ویتارا حدود 9.7 لیتر در هر 100 کیلومتر به‌صورت ترکیبی سوخت مصرف خواهد کرد که مسلما در سطح شهر، این رقم افزایش خواهد یافت؛ با این حال، به جرات می‌توان گفت که در بازه قیمتی 500 میلیون تومان، سوزوکی ویتارا یکی از بهترین شاسی‌بلندهای آفرودی از نظر دوام فنی، کیفیت ساخت پیشرانه و مشخصات فنی خواهد بود.
4) رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل 99
عملکرد مناسب پیشرانه تندر 90 به‌عنوان یک محصول اقتصادی در بازار ایران، مقوله‌ای کاملا شناخته‌شده است؛ ساندرو استپ وی اتوماتیک نیز از همین پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب‌بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر به‌علاوه گیربکس 4 دنده اتوماتیک بهره می‌برد که گرچه در قیاس با سایر گزینه‌ها توان فنی این خودرو چندان سطح بالا به نظر نمی‌رسد، اما با این حال، رنو ساندرو اتوماتیک در مصارف خانوادگی خودرویی نسبتا توان‌مند به شمار می‌رود که شتاب حدود 11.5 ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد و قادر است به حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
مصرف سوخت ترکیبی ساندرو استپ وی اتوماتیک نیز حدود 8 لیتر عنوان شده است که کمی زیاد به نظر می‌رسد. ضمنا یکی از دلایل اصلی انتخاب ساندرو، در استهلاک نسبتا پایین و قیمت لوازم یدکی ارزان آن نهفته است؛ چراکه موتور این خودرو همان‌طور که اشاره شد، با تندر 90 مشترک است و لوازم آن به‌طور گسترده در بازار یافت می‌شود؛ هم‌چنین از لحاظ قیمتی در قیاس با سایر رقبا، در سطح بسیار پایین‌تری قرار می‌گیرد. بنابراین، مالکان رنو ساندرو از لحاظ قطعات یدکی خیال راحت‌تری نسبت به سایر گزینه‌های این لیست خواهند داشت.

آریا بانو


همان‌طورکه دیدید، در لیست فوق خودروهایی مختلف از کلاس‌های بدنه متفاوت جای داده شده است؛ بنابراین، مهم‌ترین معیار انتخاب شما در این بین به نوع نیازتان برمی‌گردد. در این راستا، اگر خودروی دودیفرانسیل شاسی‌بلند احتیاج دارید، قطعا سوزوکی ویتارا بهترین توان فنی را در این بازه قیمت به شما ارائه خواهد داد.
درباره خودروهای سدان نیز مزدا 3 نیو و سراتو 2013 گزینه‌های متعادلی از لحاظ پیشرانه و مشخصات فنی به شمار می‌روند. رنو ساندرو نیز گزینه‌ اقتصادی این لیست است که گرچه از لحاظ توانایی فنی چندان دهان‌پرکن عمل نمی‌کنند، اما شما می‌توانید بسته به سلیقه و نوع نیاز خود، نسبت به انتخاب یکی از آن‌ها اقدام کنید و از عملکرد نسبتا مناسب بخش فنی آن‌ها حداکثر بهره را ببرید.
تمامی این خودروها را می‌توانید در نمایشگاه همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale / ببینید. خرید سفارشی از همراه مکانیک مزایای زیر را به‌همراه دارد:
مشاوره تخصصی تلفنی خرید خودرو، جهت مقایسه و انتخاب خودروی مناسب جستجوی تخصصی خودروی موردنظر در سطح کشور و معرفی آن‌ها به خریدار ارسال کارشناس به نمایندگی از خریدار برای بازدید و کارشناسی کامل فنی و بدنه خودرو ضمانت و گارانتی پرداخت خسارت بر روی خودروهای پیشنهادی همراه مکانیک همراهی کارشناس با خریدار برای عقد قرارداد کافی است روی این لینک کلیک کنید و درخواست خرید سفارشی خود را ثبت کنید.
نام خودرو
قیمت خودرو به تومان در 15 اردیبهشت 1400
مزدا 3 نیو تیپ 3 مدل 90
485.000.000
کیا سراتو فول اتوماتیک موتور 2000 مدل 2013 موتور TD
520.000.000
سوزوکی ویتارا 2.4 لیتری اتوماتیک کلاس 5 مدل 90
510.000.000
رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل 99
425.000.000

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/582077/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرزندان مادران شاغل سالم ترند یا خانه دار؟

از چه سنی به کودکمان زبان و ریاضی یاد بدهیم؟

آموزش عشق و نفرت به بچه ها !

مزایا و معایب تک‌فرزندی !

هر لباسی را در حضور کودکان نپوشید

کدام بچه‌ها صاحب شغل می‌شوند؟

اوتیسم و راههای کاهش آن در کودکان

علت مکیدن انگشت در نوزادان

علل اختلالات یادگیری در کودکان چیست؟

اگر برای کودکم تبلت نخرم عقده ای می شود!

خوابگردی در کودکان

نوازش کودکان، هورمون استرس را کم می‌کند!

این کودکان در آینده دچار مشکلات جنسی می شوند

پرستار کودک را در این شرایط اخراج کنید !

چرا فرزندم لکنت زبان دارد؟

10 نکته برای افزایش اعتماد به نفس در دختران

چگونه کودکانی شوخ طبع پرورش دهیم !

چرا نباید فرزندانتان را با کودکان دیگر مقایسه کنید

چطور می توان از اضطراب کودکان پیشگیری کرد؟

کودک درون باید بیاید بیرون

چرا فرزندم خجالتی است؟

چند نکته اساسی درباره بازی با کودکان

چگونه هوش هیجانی کودکان را بالا ببریم؟

برای مقابله با پرخاش‌گری کودک چه می‌توان کرد ؟

آیا کودک، برای تنها ماندن، آماده است؟

تاثیرات مثبت و منفی انیمیشن ها روی کودکان

چرا وابستگی برخی بچه ها به اقوام بیشتر از پدر و مادرشان است؟

معایب و مزایای مهد رفتن بچه ها

آموزش الفبا قبل از دبستان درست است؟

شناسایی اختلالات یادگیری در کودکان

چرا نباید کودکان را با هم مقایسه کرد

نکاتی که بهتر است والدین از آنها آگاه باشند !

معجزه ای که موسیقی بر کودکان دارد

برای بچه دار شدن تا چه سنی فرصت داریم؟

حافظه کودک را چگونه تقویت کنیم؟

چگونه انضباط شخصی را به کودکان آموزش دهیم؟

وقتی یک فرشته کار بد می کند!

احساسات ناخوشایندی که کودک باید تجربه کند

چه موزیکی مناسب بچه ها است؟

بازیهایی مناسب بچه های بیش فعال

چگونه با بچه‌هایمان دوست باشیم؟

در چه مواقعی باید کودکمان را پیش روانشناس ببریم؟

نابغه پروری را از چه سنی شروع کنیم؟!

مهم ترین عوامل بددهنی کودکان و راه حل های اصلاح بدزبانی

با چند روش ساده استعداد کودکتان را شناسایی کنید !

چرا کودکتان مو می کشد؟

کودکتان را با این روش ها نخبه کنید !

رفع عذاب وجدان مادران شاغل با این روش ها !

بچه‌های باهوش چه اسباب‌ بازی‌ هایی دوست دارند؟ (قسمت اول)

بچه‌های باهوش چه اسباب‌ بازی‌ هایی دوست دارند؟ (قسمت دوم)