آریا بانو

آخرين مطالب

طرز تهیه چیز کیک لوتوس خانه داري

طرز تهیه چیز کیک لوتوس
  بزرگنمايي:

آریا بانو - چیز کیک یکی از کیک های مورد علاقه در سراسر جهان است. روش های مختلفی برای تهیه چیز کیک ارائه شده است. یکی از انواع چی کیک، چیز کیک لوتوس است. لوتوس یک بیسکوییت خاص است که از بیسکوییت برشته و روغن های گیاهی تهیه می شود. برای تهیه کرم نیز از آرد گندم و سویا و شکرقهوه ای و دارچین استفاده می شود. کرم و بیسکوییت لوتوس در لوازم قنادی ها موجود است. این بیسکوییت به عنوان خوشمزه ترین بیسکوییت در دنیا یاد می شود. این دستور نیاز به فر و در کل نیازی به پختن ندارد. این چیز کیک یکی از انواع کیک های یخچالی است که تنها نیاز به زمان استراحت در یخچال دارد و پایه آن از بیسکوییت آماده است. این چیز کیک در قالب های کمربندی تهیه می شود اما می توان در ظروف تک نفره تهیه و در جشن ها یا تولد ها سرو نمود. برای مشاهده آموزش طرز تهیه چیز کیک لوتوس در ادامه با سایت چی شی همراه باشید. مواد لازم چیز کیک لوتوس پنیر ماسکارپونه 1 عدد (200 گرم) خامه صبحانه 2 عدد (400 گرم) شیر عسل 1 قوطی پودر بیسکوییت لوتوس 2 بسته (150 گرم) پودر ژلاتین یک و نیم قاشق غذا خوری آب نصف لیوان کره 50 گرم کرم لوتوس به مقدار دلخواه طرز تهیه چیز کیک لوتوس مرحله اول برای تهیه چیز کیک خوشمزه لوتوس در ابتدای کار، یک کاغذ روغنی کف قالب کمربندی می اندازیم. سپس بیسکوییت های لوتوس را درون آسیاب پودر کرده و درون یک کاسه می ریزیم. سپس کره را روی بخار کتری قرار می دهیم تا کامل ذوب شود. مرحله دوم در این مرحله بیسکوییت ها را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم تا به خوبی ترکیب شوند. 2 قاشق غذا خوری از خامه صبحانه هم به آن اضافه می کنیم. بیسکوییت با اضافه کرده کره و خامه به صورت یک خمیر خشک بدست می آید. مرحله سوم این خمیر را کف قالب ریخته و با دست یا ته لیوان آن را فشرده و منسجم می کنیم و به صورت یکدست پخش می کنیم. سپس قالب را درون یخچال قرار می دهیم تا سفت شود. در یک ظرف دیگر پودر ژلاتین را با آب مخلوط کرده تا حالت اسفنجی بگیرد. مرحله چهارم ژلاتین را روی بخار کتری قرار می دهیم یا روی ماکروویو تا حل شود و شفاف شود. سپس کنار می گذاریم تا خنک شود. یک کاسه برداشته و پنیری که از قبل حدود یک ربع بیرون از یخچال قرار داده ایم را درون آن می ریزیم. سپس با همزن برقی می زنیم تا نرم شود. مرحله پنجم شیر عسلی را به همراه خامه به پنیر اضافه می کنیم. می توان شیر عسلی کمتر ریخت تا زیاد شیرین نشود. سپس با همزن برقی کامل آن را می زنیم تا یکدست شود و کمی حجم مواد بیشتر شود. کم کم ژلاتین حل شده را به آن اضافه می کنیم. مرحله ششم در این مرحله باید دقت کرد که ژلاتین کامل خنک شده باشد وگرنه خامه و پنیر می برد و خراب می شود. بیسکوییت را از یخچال خارج کرده و مواد پنیری را به آرامی روی آن می ریزیم و صاف می کنیم. سپس درون یخچال به مدت سه الی چهار ساعت می گذاریم تا ببندد و جا بیفتد. مرحله هفتم بعد از این که بست و به طور کامل منسجم شد، از یخچال خارج کرده و به آرامی به کمک چاقو از قالب جدا می کنیم. سپس در ظرف مورد نظر قرار می دهیم. روی آن را با پودر بیسکوییت لوتوس و کرم لوتوس، به شکل دلخواه تزیین می کنیم.

چیز کیک یکی از کیک های مورد علاقه در سراسر جهان است. روش های مختلفی برای تهیه چیز کیک ارائه شده است. یکی از انواع چی کیک، چیز کیک لوتوس است. لوتوس یک بیسکوییت خاص است که از بیسکوییت برشته و روغن های گیاهی تهیه می شود. برای تهیه کرم نیز از آرد گندم و سویا و شکرقهوه ای و دارچین استفاده می شود. کرم و بیسکوییت لوتوس در لوازم قنادی ها موجود است. این بیسکوییت به عنوان خوشمزه ترین بیسکوییت در دنیا یاد می شود. این دستور نیاز به فر و در کل نیازی به پختن ندارد. این چیز کیک یکی از انواع کیک های یخچالی است که تنها نیاز به زمان استراحت در یخچال دارد و پایه آن از بیسکوییت آماده است. این چیز کیک در قالب های کمربندی تهیه می شود اما می توان در ظروف تک نفره تهیه و در جشن ها یا تولد ها سرو نمود. برای مشاهده آموزش طرز تهیه چیز کیک لوتوس در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک لوتوس
پنیر ماسکارپونه1 عدد (200 گرم)
خامه صبحانه2 عدد (400 گرم)
شیر عسل1 قوطی
پودر بیسکوییت لوتوس2 بسته (150 گرم)
پودر ژلاتینیک و نیم قاشق غذا خوری
آبنصف لیوان
کره50 گرم
کرم لوتوسبه مقدار دلخواه
طرز تهیه چیز کیک لوتوس
مرحله اول
برای تهیه چیز کیک خوشمزه لوتوس در ابتدای کار، یک کاغذ روغنی کف قالب کمربندی می اندازیم. سپس بیسکوییت های لوتوس را درون آسیاب پودر کرده و درون یک کاسه می ریزیم. سپس کره را روی بخار کتری قرار می دهیم تا کامل ذوب شود.
مرحله دوم
در این مرحله بیسکوییت ها را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم تا به خوبی ترکیب شوند. 2 قاشق غذا خوری از خامه صبحانه هم به آن اضافه می کنیم. بیسکوییت با اضافه کرده کره و خامه به صورت یک خمیر خشک بدست می آید.
مرحله سوم
این خمیر را کف قالب ریخته و با دست یا ته لیوان آن را فشرده و منسجم می کنیم و به صورت یکدست پخش می کنیم. سپس قالب را درون یخچال قرار می دهیم تا سفت شود. در یک ظرف دیگر پودر ژلاتین را با آب مخلوط کرده تا حالت اسفنجی بگیرد.
مرحله چهارم
ژلاتین را روی بخار کتری قرار می دهیم یا روی ماکروویو تا حل شود و شفاف شود. سپس کنار می گذاریم تا خنک شود. یک کاسه برداشته و پنیری که از قبل حدود یک ربع بیرون از یخچال قرار داده ایم را درون آن می ریزیم. سپس با همزن برقی می زنیم تا نرم شود.
مرحله پنجم
شیر عسلی را به همراه خامه به پنیر اضافه می کنیم. می توان شیر عسلی کمتر ریخت تا زیاد شیرین نشود. سپس با همزن برقی کامل آن را می زنیم تا یکدست شود و کمی حجم مواد بیشتر شود. کم کم ژلاتین حل شده را به آن اضافه می کنیم.
مرحله ششم
در این مرحله باید دقت کرد که ژلاتین کامل خنک شده باشد وگرنه خامه و پنیر می برد و خراب می شود. بیسکوییت را از یخچال خارج کرده و مواد پنیری را به آرامی روی آن می ریزیم و صاف می کنیم. سپس درون یخچال به مدت سه الی چهار ساعت می گذاریم تا ببندد و جا بیفتد.
مرحله هفتم
بعد از این که بست و به طور کامل منسجم شد، از یخچال خارج کرده و به آرامی به کمک چاقو از قالب جدا می کنیم. سپس در ظرف مورد نظر قرار می دهیم. روی آن را با پودر بیسکوییت لوتوس و کرم لوتوس، به شکل دلخواه تزیین می کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/577307/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حذف تدریجی سمند و پژو 206

رونمایی از یک خودروی چینی با قیمتی نزدیک به 2میلیارد تومان/ چینی نجومی کیلویی چند؟

افشاگری رضایی از مافیا‌های خودرو متصل به دولت

سازمان حمایت جلوی فروش خودروی تیگو 8 پرو را گرفت

واردات محدود خودرو بدون انتقال ارز

موافقت کمیسیون تلفیق بودجه با واردات 50هزار خودرو در سال آینده

جزئیات مصوبه واردات 50 هزار خودرو در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس

وزیر صمت: سال آینده قرعه کشی خودرو نخواهیم داشت

ردصلاحیت یک نماینده به سبب انتقاد از خودروساز‌ها/ مافیا همه را در خودش غرق کرده

پلیس راهور: کارت خودرو تغییر می‌کند / حذف چیپ به علت وارداتی بودن

دولت با قصد اخذ مالیات، خودرو را گران کرد/ خودرو‌های زیر یک میلیارد تومان، گران‌تر می‌شود

مالیات خودروهای لوکس؛ کی داده کی گرفته؟

واردات خودرو مشروط به نظر مجمع تشخیص مصلحت شد

وعده جدید وزیر صنعت درباره قیمت خودرو/ سایپا و ایران‌خودرو واگذار می‌شود

جو ناپایدار در بازار خودرو

نماینده مجلس: : آیا شأن خانواده شریف ایرانی استفاده از ارابه مرگ 180 میلیون تومانی است؟

قیمت تمام‌شده پراید 50 میلیون است نه 150میلیون

نماینده مجلس: واردات خودرو باید آزاد شود

تردد خودرو‌های لوکس از ماه آینده، مشروط به پرداخت مالیات است❗️

وزیر صمت: مسئولیت کیفیت خودرو را می‌پذیریم

خودروهای وطنی گران‌تر از خارجی

پلیس: برگ سبز، سند رسمی خودور محسوب می‌شود

کدام «خودروهای خارجی» و با چه قیمت هایی به ایران می رسند؟

نماینده مجلس: دولت ادعا می‌کند 6 درصد از سهام خودروسازان را در اختیار دارد، اما این عدد خیلی بیشتر است

گلایه خودروسازان از آزادسازی واردات خودرو!

احیای برجام قیمت کدام خودروها را نصف می‌کند؟

اگر قصد خرید خودرو دارید، این جدول را ببینید/ کاهش 2 تا 30 میلیون تومانی برخی خودروها

عوارض جدید منع واردات خودرو

جریمه خودروسازان از جیب مردم

مالیات خودرو؛ بستری دیگر برای بروز فساد

کاریکاتور/ ماجرای مالیات جدید در فروش خودروسازان

درآمد 98 هزار میلیاردی دولت از لغو ممنوعیت واردات

مسیر مالیات سبز خودرو

چرا واردات 50‌هزار خودرو در سال آینده لغو شد؟

بازار خودروهای تصادفی داغ شد! / آیا خرید خودروهای تصادفی عاقلانه است؟

توقف واردات به پایان خط رسید؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: وضعیت خرید خودرو به بلیت‌های بخت آزمایی تبدیل شده است

کاهش 40 درصدی تولیدات گروه سایپا در دوره مدیرعامل جدید

اجنه هم در ایران‌خودرو حقوق می‌گیرند!

وعده خروج خودرو از تورم 1401

مدیرعامل سابق ایران‌خودرو به دادسرا احضار شد

چرخش مخالفان واردات خودرو

طرح بورسی برای قیمت خودرو

نرخ مالیات خودروهای لوکس مشخص شد

عضو هیات رییسه مجلس: خودروسازان به جای ایربگ پلاستیک گذاشتند!

تدارک بازیگر جدید واردات خودرو

مخالفت مجلس با واردات 50 هزار دستگاه خودرو سواری به کشور/ موضوع به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

مالیات خودروهای لوکس منتفی شد؟

دستور رئیسی برای کیفی و کمی سازی تولید خودرو / تولید خودرو در سال 1401 حداقل 50 % افزایش یابد️

سه مسیر ورود خودروهای خارجی