آریا بانو

آخرين مطالب

بیوگرافی 15 بازیگر زن زیبا و مشهور جهانی فرهنگی هنری

بیوگرافی 15 بازیگر زن زیبا و مشهور جهانی
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ستاره / در این مطلب با زندگینامه 15 بازیگر سرشناس از بازیگران زن خارجی به همراه عکس‌های زیبا از این بازیگران مشهور و موفق آشنا می‌شوید. 
1. اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson
اسکارلت اینگرید جوهانسون بازیگر و خواننده آمریکایی و پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال های 2018 و 2019 است. او چندین بار در لیست 10 ستاره مشهور فوربز حضور داشته است. او در 22 نوامبر 1984 در نیویورک به دنیا آمد و از نه سالگی بازیگری را (در فیلم «North» ) تجربه کرد. اسکارلت در سال 2003 برای بازی در فیلم «گمشده در ترجمه» جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. معروفترین نقش‌آفرینی‌های جوهانسون در فیلم‌های دختری با گوشواره مروارید، لوسی، آیرون من، زیرپوست و داستان ازدواج است. از اسکارلت جوهانسون به عنوان «نماد جذابیت» هالیوود نام می‌برند. او تا کنون سه بار ازدواج کرده (همسر اول رایان رینولدز بازیگر کانادایی، همسر دوم رومن داوریاک تاجر فرانسوی و همسر سومش کالین جست کمدین امریکایی است که سال 2020 ازدواج کردند. اسکارلت یک فرزند دارد.
2. جنیفر لارنس Jennifer Lawrence
جنیفر شریدر لارنس بازیگر آمریکایی 15 اوت 1990 به دنیا آمد. بازیگری را به طور رسمی در در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» در 16 سالگی تجربه کرد. معروف‌ترین نقش‌آفرینی‌های او فیلم زمستان استخوان‌سوز، مردان ایکس، عطش مبارزه، مرد آهنی 3، حقه‌بازی آمریکایی و فیلم مادر به کارگردانی دارن آرونوفسکی است. 
او از سال 2019 تا کنون با کوک مارونی (نمایشگاه‌گردان هنر) نامزد است. 
لارنس تاکنون جوایز زیادی در عرصه بازیگری‌ دریافت کرده. جایزه اسکار بهترین بازیگر زن، برای بازی در فیلم دفترچه امیدبخش، جایزه گزینش منتقدان فیلم برای بازی در فیلم‌های دفترچه امیدبخش، عطش مبارزه و حقه‌بازی آمریکایی، جایزه گلدن گلوب برای نقشش در فیلم دفترچه امیدبخش و حقه‌بازی آمریکایی، جایزه بفتا در سال 2014 و همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اصلی زن در فیلم کمدی یا موزیکال در سال 2016 برای فیلم جُوی، از این جمله است.
3. انجلینا جولی Angelina Jolie
آنجلینا جولی ویت از معروف‌ترین بازیگران زن خارجی 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس امریکا به دنیا آمد. او از دوازده سالگی به عنوان مدل فعالیت هنری را آغاز کرد. اولین نقش آفرینی جدی اش در فیلم سینمایی «هکرها» در بیست سالگی بود. او سه بار ازدواج کرده و در حال حاضر مجرد است. همسر اول وی جانی لی میلر بازیگر بریتانیایی است. همسر دومش بیلی باب تورنتون بازیگر امریکایی و سومین همسر او برد پیت است که در فیلم آقا و خانم اسمیت به عشق و ازدواج منجر شد. او صاحب 3 فرزند اصلی از برد پیت و سه فرزندخوانده است. جولی و بردپیت در سال 2016 از هم جدا شدند.
جولی یک بار موفق به دریافت جایزه اسکار، سه بار دریافت جایزه گلدن گلوپ و دو بار دریافت جایزه اتحادیه بازیگران سینما شده است. همچنین او بارها توسط رسانه‌ها به عنوان زیباترین و جذاب‌ترین زن جهان انتخاب شده است.

آریا بانو

4. مریل استریپ Meryl Streep از مشهورترین بازیگران زن خارجی
مریل استریپ این اعجوبه ی بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون 22 ژوئن 1949 در آمریکا به دنیا آمد و اولین تجربه بازیگریش به سال 1975 برمی‌گردد. مریل لوئیز استریپ از دیدگاه بسیاری از منتقدین به عنوان برترین بازیگر در قید حیات دنیا شناخته شده‌است. او تا کنون سه بار جایزه اسکار را از آن خود کرده است. همچنین 8 بار جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. از مشهورترین فیلم‌های او می‌توان شکارچی گوزن، انتخاب سوفی، اتاق ماروین و ساعت‌ها را نام برد.
زندگی خصوصی مریل استریپ نیز در نوع خود جالب و منحصر بفرد است زیرا ازدواجی پایدار و وفادارانه داشته است. او با همسرش «دان گامر» که یک مجسمه‌ساز است از سال 1978 تا کنون زندگی می‌کند. آن‌ها صاحب چهار فرزند هستند. 
حتما بخوانید: بهترین فیلم های مریل استریپ از منظر مخاطبان IMDB
 مریل استریپ
5. ناتالی پورتمن Natalie Portman
ناتالی پورتمن با نام اصلی نِتالی هِرشلاگ بازیگر اسرائیلی مشهور و موفق در 9 ژوئن سال 1981 در اورشلیم به دنیا آمد. ناتالی در در 13 سالگی با بازی در فیلم سینمایی لئون حرفه ای درخشید و به شهرت رسید. همچنین در 18 سالگی در سال 1999 با بازی در «جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح» در عرصه بین المللی شناخته و مشهور شد. قوی سیاه و اشباح گویا از دیگر فیلم‌های مشهوری هستند که پورتمن در آن‌ها بازی کرده است. او دو فرزند دارد و در حال حاضر همسر «بنجامین میلپید» بازیگر، طراح رقص، بالرین، تهیه‌کننده فرانسوی است. 
 ناتالی پورتمن از موفق ترین بازیگران زن خارجی اسراییلی
6. شارلیز ترون Charlize Theron
شارلیز ترون از گرانترین بازیگران زن خارجی هالیوودی در 7 اوت 1975 در روستایی اطراف شهر ژوهانسبورگ افریقای جنوبی به دنیا آمد. وی اولین بازیگر آفریقایی برنده جایزه اسکار است. همچنین شارلیز یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه از فستیوال بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده است. 
«وکیل مدافع شیطان» اولین نقش مهم و از بهترین فیلم‌های شارلیز ترون محسوب می‌شود. بازی در فیلم «هیولا» سال 2003 او را به شهرت جهانی رساند. سرزمین شمالی، مکس دیوانه: جاده خشم، تالی، کسب‌ و‌ کار ایتالیایی و بمب‌شل از معروف‌ترین فیلم‌هایی است که شارلیز ترون در آن نقش آفرینی کرده است. 
شارلیز ازدواج نکرده و فرزند ندارد. او سفیر صلح سازمان ملل است. 
 شارلیز ترون از بازیگران زن خارجی افریقایی- امریکایی
7. جولیا رابرتز Julia Roberts
جولیا رابرتس از بازیگران زن خارجی امریکایی وستاره هالیوودی است که 28 اکتبر 1967 به دنیا آمده است. او بخاطر بازی در فیلم «ارین براکویچ» در سال 2000 موفق به دریافت جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن و بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. همچنین وی در سال 2007 میلادی جایزه فیلم آمریکا را دریافت کرده است. جولیا در سال 1990 برای بازی در فیلم کمدی-عاشقانه «زن زیبا» که بسیار پر فروش بود لقب ستاره هالیوود را از آن خود ساخت. او همچنین در دو قسمت از سریال فرندز به عنوان بازیگر مهمان بازی کرده است. یازده یار اوشن از دیگر فیلم های معروفی است که جولیا رابرتز در آن بازی کرده است.
جولیا رابرتز دو بار ازدواج کرده و از سال 2002 تا کنون با همسر دومش «دنیئل مودر» که فیلمبردار است زندگی می‌کند و صاحب سه فرزند و یک فرزندخوانده است.

آریا بانو

8. جنیفر انیستون Jennifer Aniston
جنیفر جوآنا آنیستون از بازیگران معروف سریال فرندز در 11 فوریهٔ 1969 در لس آنجلس به دنیا آمد. وی در سال 2016 لقب زیباترین زن جهان را از آن خود کرد.
بیشترین شهرت جنیفر انیستون برای بازی در سریال‌های فرندز و برنامه صبحگاهی (The Morning Show‎) است. وی همچنین در فیلمهای سینمایی زیادی بازی کرده است.
جنیفر انیستون و برد پیت از سال 2000 تا 2005 با هم ازدواج کرده و زندگی می‌کردند. همسر دوم جنیفر «جاستین ثرو» بازیگر امریکایی بود که سال 2015 با یکدیگر ازدواج کرده و در سال 2017 جدا شدند. 
9. نیکول کیدمن Nicole Kidman
نیکول کیدمن از زیباترین بازیگران زن خارجی با ملیت استرالیایی زاده ی 20 ژوئن 1967 است که بازیگری را از سال 1983 در استرالیا با بازی در فیلم «کریسمس بوش»آغاز کرده و سپس به هالیوود وارد شده است. از معروفترین فیلم‌های او باید به فیلم «دیگران »، «لانه خرگوش»، «به خاطرش مردن»، «مولین روژ» و «ساعت ها» اشاره کرد.
کیدمن بخاطر بازی در فیلم ساعت‌ها در نقش ویرجینیاوولف جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن، جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره برلین را در سال‌های 2002 و 2003 برده است. 
نیکول کیدمن در در سال 1990 با تام کروز ازدواج کرد اما این دو سال 2001 از هم جدا شدند. سپس در سال 2006 با «کیث اربن» خواننده نیوزلندی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد. نیکول تا کنون با کیث زندگی می‌کند. 
10. ان هتوی Anne Hathaway
آن هاتاوی (اَن جَکلین هَتوِی) بازیگر آمریکایی 12 نوامبر 1982 در نیویورک به دنیا آمده است. از درخشان‌ترین بازی های او، باید به نقش جین آستین (نویسنده) در درام زندگینامه‌ای «جین شدن»، بازی در درام «ریچل ازدواج می‌کند»، نقش ملکه سفید در «آلیس در سرزمین عجایب»، بازی در نقش زن گربه ای در « شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، بازی در فیلم موزیکال «بینوایان» و بازی در فیلم علمی تخیلی «میان‌ستاره‌ای» اشاره کرد.
ان هتوی برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن، جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن، جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن بخاطر بازی در بینوایان شده است.
او در سال 2012 با یک تاجر به نام آدام شولمن ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. 

آریا بانو

11. مارگو رابی Margot Robbie
مارگو الیز رابی از زیباترین بازیگران زن خارجی با ملیت استرالیایی 2 ژوئیه 1990 به دنیا آمد. او از پردرآمدترین بازیگران زن جهان در سال 2019 بوده است. او ابتدا در سال 2008 در یک سریال تلویزیونی استرالیایی به نام «همسایگان» ایفای نقش کرد و سپس به هالیوود رفت. او با بازی در مقابل دی کاپریو در فیلم «گرگ وال استریت» در سال 2013 به شهرت زیادی رسید. بازی در فیلم «من، تونیا» نیز از موفق‌ترین نقش‌آفرینی‌های مارگو رابی بوده است. همچنین با بازی در نقش شارون تیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی کوئنتین تارانتینو تحسین بسیاری را برانگیخت.
مارگو رابی در سال 2016 با «تام آکریلی» دستیار کارگردان بریتانیایی ازدواج کرده است.
12. کیت بلانشت Cate Blanchett
کاترین الیز بلانشت که به کیت بلانشت معروف شده است از موفق‌ترین بازیگران زن خارجی با ملیت استرالیایی است. این بازیگر فوق العاده تا کنون 2 جایزه اسکار، 3 جایزه گلدن گلوب، 3 جایزه انجمن بازیگران فیلم، 3 جایزه بفتا و 6 جایزه آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا را دریافت کرده است. 
بازی در نقش ملکه الیزابت در فیلم «الیزابت» سال 2007 او را به شهرت جهانی رساند. بازی در نقش کاترین هپبورن در فیلم «هوانورد» مارتین اسکورسیزی و بازی در فیلم Blue Jasmine از دیگر نقش آفرینی‌های بی نظیر کیت بلانشت هستند. همچنین او در سال 2015 در فیلم سیندرلا در نقش نامادری درخشید.
کیت بلانشت از سال 1997 تا کنون با همسرش اندرو آپتون زندگی ی‌کند و 4 فرزند دارد.
 کیت بلانشت از بازیگران زن خارجی استرالیایی
13. اما واتسون Emma Watson
اِما شارلوت دوئر واتسون بازیگر و مدل بریتانیایی که او را از کودکی در نقش هرمیون در مجموعه فیلم‌های هری پاتر می‌شناسیم، 15 آوریل 1990 در پاریس به دنیا آمده است. او از در 9 سالگی برای بازی در نقش هرمیون گرنجر انتخاب شد. از دیگر نقش افرینی‌های او، بازی در فیلم نوح به کارگردانی دارن آرونوفسکی است. همچنین دیو و دلبر در سال 2017 و زنان کوچک در سال 2019 از مهم ترین آثار اوست. اما واتسون مجرد است.
14. ایمی آدامز Amy Adams
ایمی آدامز از بازیگران زن خارجی آمریکایی است که در 20 اوت 1974 در ایتالیا به دنیا آمده است. این بازیگر را بیشتر بخاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های کمدی می‌شناسند. او اولین نقش خود را در کمدی سیاه آخر خوشگل‌ها در سال 1999 ایفا کرده است. وی در سال 2014 و 2016 هشتمین و هفتمین بازیگر زن پردرآمد جهان بوده‌است. 
امی آدامز برای بازی در فیلم «حقه‌بازی آمریکایی» سال 2013 برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد و سال بعد با بازی در فیلم «چشمان بزرگ» برای دومین بار جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن (کمدی یا موزیکال) را دریافت کرد.
امی با دارن له گالو بازیگر آلمانی در سال 2015 ازدواج کرده و یک دختر به نام آویانا لهگالو دارد. 
15. اما استون Emma Stone
اما استون بازیگر زن امریکایی 6 نوامبر 1988 به دنیا آمد و از کودکی بازیگری را آغاز کرد. او در سال‌های 2013 و 2017 در میان 100 ستارهٔ ثروتمند فوربز قرار گرفت. خیلی بد (2007)، سرزمین زامبی‌ها (2009)، مثل آب خوردن (2010)، دیوانه‌وار، احمقانه، عشق و خدمتکاران (2011)، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (2012)، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 و بردمن (2014)، لا لا لند (2016)، نبرد دو جنس (2017) و سوگلی از موفق‌ترین فیلم‌هایی هستند که اما استون در آن‌ها نقش آفرینی کرده است. او بخاطر بازی در لالالند جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرده است.
اما استون با «دیو مک‌کری» کمدین، نویسنده و کارگردان آمریکایی از سال 2017 در ارتباط بوده و سال 2020 ازدواج کرده است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/566223/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

امیری: هنوز 15 امتیاز باقی مانده

اوسمار: هر بازی شرایط متفاوتی دارد

استقبال هواداران نساجی از بازیکنان این تیم

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

با برد دورتموند، سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید

هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد پیش از بازی با پاری سن ژرمن

خلاصه بازی النصر 3 - الخلیج 1

اوسمار: یادتان نرود با تیم سوم لیگ بازی داشتیم

مورایس: اگر من را نخواهند می‌روم

مورایس: چرا این سؤال‌ها را از تیم‌های دیگر نمی‌پرسید؟

اوسمار: امروز باید صدرنشین می‌شدیم

اوسمار: از نتیجه ناراحتم اما جنگیدیم

اوسمار: تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم

خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0

دورتموند برنده راند اول؛ پاریسی‌ها امیدوار به کامبک در خانه

تصویر دیده نشده لیلا اوتادی 17 سال پیش در کنار زنده یاد داریوش مهرجویی

شرایط دریافت دسته چک باز هم تغییر کرد/ خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک

کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!

درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت

واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر

شوت امباپه به تیر دروازه دورتموند برخورد کرد

ضربه سر فابیان رویز، خطرناک از کنار دروازه دورتموند به بیرون رفت

شوت خطرناک فولکروگ در چهارچوب نبود

واکنش خوب دروازبان دورتموند روی شوت دمبله

شوت دمبله از روی دروازه دورتموند به بیرون رفت

شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس

پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی

مراسم ازدواج خواهرزاده محمود احمدی نژاد در استانبول

معاون سیاسی استانداری فارس مطرح کرد: برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان

آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن

موقعیت خطرناک برای دورتموند و شوت مارسیل سابیتزر که ثمری نداشت

رزاق پور: قدر فرصت‌ها را ندانستیم

هادی محمدی: امید به صورت دابو ضربه زد

جو فوق العاده دیوار زرد دورتموند

فقط صدای رضا عنایتی!

نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان

سند برکناری علی خطیر از مدیریت استقلال

معمای عجیب: این 500 نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند

ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو

شاعرانه/ بگو به باران ببارد امشب

علیرضا بیرانوند بدون مصاحبه با خبرنگاران، ورزشگاه آزادی را ترک کرد

صحبتهای محمد کریمی کاپیتان سپاهان در پایان بازی با پرسپولیس

صحبتهای امید نورافکن بازیکن سپاهان در پایان بازی با پرسپولیس

پورموسوی: تیم ما به جدول برمی‌گردد

نوری: متاسفانه 2 امتیاز از دست دادیم