آریا بانو

آخرين مطالب

آخرین وضعیت مرگ مشکوک پرونده مجری سابق اجتماعي

آخرین وضعیت مرگ مشکوک پرونده مجری سابق
  بزرگنمايي:

آریا بانو - همشهری / خبرگزاری میزان دیشب در مورد آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری نوشت: پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب‌شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.
بر اساس این گزارش تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و بر اساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.
این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت ازاده نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.
به گزارش همشهری، از شامگاه هفتم فروردین‌ماه که خبر مرگ مجری سابق صدا و سیما، جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌پا و مردم زیادی را شوکه کرد، مهم‌ترین سؤال این بود که دلیل مرگ او چیست؟
از همان نخستین لحظات پیدا شدن پیکر بی‌جان این زن در خانه‌اش در طبقه هفتم برجی در خیابان مهستان، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران، ‌قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس وی‍ژه قتل، کارآگاهان جنایی و تیم پزشکی قانونی با حضور در محل حادثه تحقیقات گسترده‌ای را برای روشن‌شدن ابعاد پنهان این اتفاق دردناک آغاز کردند.
با انجام تحقیقات مشخص شد که فرضیه جنایت منتفی است. آنطور که مشخص بود حدود 30تا 40ساعت از مرگش می‌گذشت.
زمان حادثه، او در خانه تنها بود. همسرش به همراه دختر کوچکشان به شمال کشور سفر کرده بودند و پدر و مادر وی نیز به تصور اینکه آزاده نیز همراه آنهاست در این مدت به او سر نزده بودند.
هرچند پیدا شدن دست‌نوشته‌هایی از متوفی که بیشتر شبیه به وصیت‌نامه بود و متنی شبیه خداحافظی که او خطاب به دخترش نوشته بود فرضیه مرگ خودخواسته او را قوت می‌بخشید اما با دستور قاضی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا با انجام آزمایشات تخصصی علت اصلی مرگ مشخص شود.
غم سنگین
پرونده مرگ آزاده نامداری در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است و صبح دیروز شوهر وی در دادسرا حاضر شد تا توضیحاتی درخصوص مرگ او ارائه بدهد؛ مردی سیاهپوش و داغدار با چهره‌ای غمگین و پریشان که نشان می‌داد در این مدت روزهای سخت و وحشتناکی بر او گذشته است. «هنوز باورم نمی‌شود که آزاده را از دست داده‌ام. این داغ بزرگ را چطور می‌توانم تحمل کنم؟ چطور با این غم سنگین کنار بیایم؟ زندگی من ویران شد.» همسر آزاده نامداری اینها را می‌گوید و ادامه می‌دهد: « در این مدت خبرنگاران زیادی از داخل و خارج از کشور با من تماس گرفتند و درخواست مصاحبه کردند اما حتی نمی‌توانستم کلمه‌ای به آنها بگویم. تصاویری از زندگی شخصی من در فضای مجازی و سایت‌ها منتشر شده که با دیدن آنها داغم بیشتر شد. داغ از دست دادن همسرم از یک طرف و دامن زدن به شایعات و اظهارنظرهای نادرست درباره زندگی من از طرف دیگر باعث شده که روزهای وحشتناکی را سپری کنم و عذاب بیشتری ببینم.
زخمی که شایعات بر روح و جان همسر آزاده نامداری به جا گذاشته چنان عمیق است که ادامه می‌دهد: من این افرادی که با شایعه پراکنی و انتشار عکس از خانه و زندگی من داغم را بیشتر کردند، هرگز نمی‌بخشم و مطمئن باشید سر پل صراط جلویشان را می‌گیرم. چون ایمان دارم خدا قاضی اصلی است نه افرادی که با قضاوت‌های نادرست، تیشه به ریشه ما می‌زنند و به راحتی با کنکاش‌های بی‌مورد همسر مرا قضاوت می‌کنند.‌ ای کاش بدانند که ما به اندازه کافی داغداریم، غمی بزرگ روی شانه‌های ما سنگینی می‌کند و در این شرایط شنیدن قضاوت‌های بیجا و نادرست بیشتر عذابمان می‌دهد.
زندگی آرام
 او می‌گوید: ما زندگی خوبی داشتیم. ‌آزاده به‌شدت سرزنده و شاد بود. قبل از حادثه قرار بود با همسر و دخترم به شمال کشور برویم. بستگان من در آنجا زندگی می‌کنند و می‌خواستیم سری به آنها مخصوصا مادربزرگم که بیمار بود بزنیم. اما آزاده در آخرین دقایق از آمدن پشیمان شد. گفت کار دارد و می‌خواهد در خانه بماند. حتی از دخترم پرسید که پیش من می‌مانی؟ که دخترم گفت: «می‌خواهم دریا را ببینم و تفریح کنم.» این شد که راهی شمال شدیم و همسرم در خانه ماند.
وی ادامه می‌دهد: با او به‌صورت پیامکی در ارتباط بودم و حتی از همسرم خواستم که تنها نماند و به خانه پدر و مادرش برود اما نمی‌دانستم که چنین حادثه‌ای رخ می‌دهد و او را برای همیشه از دست خواهم داد. اما این را تأکید کنم که من و آزاده هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتیم، زندگیمان کاملا عاشقانه بود، همه زندگیمان دخترمان بود و نمی‌دانم چرا اینطور شد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/557674/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود