شهردار منطقه 21 خبر داد؛
رسیدگی به 75 درصد از پیام های سامانه 137 با قید فوریت در سال 99
شهرداری تهران
بزرگنمايي:
آریا بانو - از مجموع 25264 پیام ثبت شده شهروندان در سامانه مدیریت شهری 137 منطقه21 بیش از 75درصد از آنها با قید فوریت به صورت شبانه روزی رفع و رسیدگی شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رضا رجب زاده شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: با افزایش خدمت رسانی تیم مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت در رسیدگی به مشکلات و امورات مرتبط با شهر و شهروندی، در سال99 شاهد کاهش 15درصدی پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه137 نسبت به مدت مشابه سال98 بودیم.
او همچنین افزود: در سال گذشته، 4362 مورد از درخواست های شهروندان در حوزه فنی و عمرانی به ثبت رسید که با توجه به ثبت عدد 7357 پیام در مقایسه با سال98، شاهد روند کاهشی چشمگیری نیز بودیم.
رجب زاده ادامه داد: در پاسخ به پیام های عمرانی شهروندان؛ حوزه معاونت فنی و عمران منطقه21، نسبت به 33820مترمربع لکه گیری و 46200 مترمربع روکش آسفالت اقدام کرد همچنین در حوزه خدمات شهری و مسائل مرتبط با رفت و روب، لایروبی، آبیاری، هرس و سمپاشی درختان، تعمیر و نصب مخزن نیز 17888 مورد از پیام های شهروندان با توجه به فوریت، در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شد.
کاهش پیام های دریافتی مرتبط با حوزه خدمات شهری و محیط زیست نیز در مقایسه با سال98، نشان از فعالیت مستمر و نگاه ویژه مدیریت شهری به امور مرتبط با طرح نگهداشت شهر دارد.
کاستی زمان پاسخگویی و ارتقای سطح عملکرد پاسخگویی به درخواست های شهروندان، منجر به افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد حوزه های اجرایی منطقه21 شده و سامانه137 این منطقه همچون گذشته با "سرعت، دقت و صحت" با هدف رفع مشکلات شهری به صورت 24ساعته و بدون وقفه، آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی است.
-
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹:۵۱
-
۲۱ بازديد
-
-
آریا بانو
لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/557211/