آریا بانو

آخرين مطالب

بازیگر بدشانس «نون خ» و دردسرهایی که ادامه دارد! فرهنگی هنری

بازیگر بدشانس «نون خ» و دردسرهایی که ادامه دارد!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - فارس / سیدعلی صالحی بازیگر نقش فریبرز در سریال «نون خ3» گفت: سعید آقاخانی به دنبال ستاره و اسم بازیگر نبود، متاسفانه این روزها شاهد این نوع انتخاب ها در سریال های نمایش خانگی و بعضا تلویزیون هستیم.
«سیدعلی صالحی» بازیگر نقش فریبرز در سریال «نون خ3» درباره نحوه حضورش در این سریال و تغییر کاراکتر از شاگرد نانوا به داماد خانواده نورالدین گفت: من از فصل اول توسط آقای آقاخانی دعوت به کار شدم که بسیار از ایشان که به خوبی طنز را می شناسند، سپاسگزارم. در فصل اول سریال نقش یک شاگرد نانوا را عهده دار بودم به نام فریبرز و همزمان فیلمنامه نوشته می شد و با ورود خانواده نورالدین (سعید آقاخانی) و برخورد فریبرز با این خانواده اتفاقی رخ داد و عاشق دختر نورالدین خانزاده شد و ماجرای این علاقه کلید خورد.
فریبرز؛ جوان پاک و ساده اما بدشانس!
وی ادامه داد : در فصل دوم با توجه به پیش فرض فصل اول کار ادامه یافت و فصل دوم قصه ای که برای فریبرز طراحی و نوشته شد و تعریفی که از این کاراکتر شد این بود که جوان پاک و ساده و شیرین اما به شدت بد شانس بود فریبرز در راه رسیدن به علاقه و عشقش به بدشانسی گرفتار می شود و این وصال رخ نمی دهد و اتفاقات عجیبی پیش می آید که برای مخاطب شیرین است. در فصل سوم با عروسی فریبرز کار آغاز می شود که به مشکل و بدشانسی می خورد که این بدشانسی همچنان ادامه دارد. این کاراکتر برای من بسیار جذاب است.
یک بیمار کرونایی هم در گروه نداشتیم
وی درباره کار در شرایط کرونا در مناطق روستایی گفت: با توجه به این که کرونا در قصه دیده می شود و این بیماری فراگیر را در قصه با زندگی روزمره مردم شاهد هستیم به همین دلیل کار ما کمی راحت تر بود زیرا همه عوامل با ماسک بودیم و تنها بازیگران وقتی دیالوگ داشتند ماسک را از صورت دور می کردند اما وقتی کات داده می شد بازهم از ماسک استفاده می کردیم. با حضور پزشک سر صحنه و چک کردن شرایط بدنی (تب و میزان اکسیژن) و دسترس بودن همه امکانات بهداشتی از سوی تهیه کننده بسیار خوب آقای فرجی و مدیر تولید آقای غضنفری باعث شد تا امکانات خوب بهداشتی برای ما فراهم باشد و همین موجب شد در پروسه هشت ماهه پیش تولید و تولید با میزان حجم بازیگران و هنروران که سر صحنه حاضر بودند ما یک نفر هم نداشتیم که به بیماری کرونا مبتلا شده باشد که بسیار خوب بود.
خودم را با شرایط نون خ وفق دادم
وی در پاسخ به این سوال که از ابتدا نمی دانستید چه تغییراتی برای فریبرز توسط نویسنده پیش بینی شده است چقدر در بازی تاثیرگذار بود گفت: به هرحال من هم با قصه پیش رفتم و در تعامل خوبی با آقای آقاخانی (کارگردان) و امیر وفایی (نویسنده) بودم و سعی کردم خودم را با شرایط وفق بدهم و اتفاقاتی که برای فریبرز رخ می دهد را به درستی به نمایش بگذارم تلاش کردم به لحاظ بازی راکوردم را حفظ کنم اما چقدر موفق بودم باید به نظر بیننده ها بسپارم.
آقاخانی به دنبال بازیگران اسم‌دار و ستاره‌ها نبود
بازیگر سریال های طنز درباره ویژگی سریال «نون و خ » گفت:فکر می کنم از ویژگی‌های بارز سریال این است که تمام شخصیت ها در داستان قصه دارند و کاراکتر هستند و فقط حضور بی دلیل ندارند بلکه هریک قصه خود را روایت می کنند . از سوی دیگر با درایت و آگاهی و شناخت آقای آقاخانی از طنز سریال ساخته می شود و ایشان دستی بر قلم هم دارند و بسیار خوب موقعیت ها را می شناسند به همین منظور با توانایی که دارند به دنبال ستاره و اسم بازیگر نبودند. متاسفانه این روزها شاهد این نوع انتخاب ها در سریال های نمایش خانگی و بعضا تلویزیون هستیم.
وی ادامه داد: اکثر بازیگران که دوستان عزیز ما هستند، کرد هستند و همه در خطه خود بازیگر هستند و به درستی هم درخشیدند و چقدر دوست داشتنی هستند و ما در کنار آنها بسیار لذت بردیم. در سریال سازی به گویش کردی کمتر توجه شده بود و انتخاب این گویش و خطه کشورمان باعث شد مورد اقبال قرار گیرد. نکته دیگر این که قصه هم از درون خانواده است اتفاقات رایج را روایت می کند و مخاطب می تواند همذات پنداری کند و این باعث شده مردم کار را دوست داشته باشند و بسیاربرای ما مطلوب است.
وی درباره پتانسیل تولید این مجموعه در فصل های دیگر توضیح داد: تولید بخش های دیگر این مجموعه به شرایط سازمان و شخص آقای آقاخانی بستگی دارد اما پتانسیل این داستان به قدری است که می توان 20 فصل هم ادامه یابد نویسنده مجموعه آقای امیر وفایی درایت و دانش لازم را دارند و آقای آقاخانی هم بسیار توانمند هستند.
صالحی درباره اتفاقاتی که برای فریبرز رخ می دهد در ادامه داستان گفت:‌ دردسرهای فریبرز همچنان ادامه دارد و بهتر است مخاطب کار را دنبال کند من به خانواده خودم هم نمی‌گویم .

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/553377/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

آهنگ بی نظیر The magus اثری از یانی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

ماکارونی رو فقط با این دستور ویژه بپزید

یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

برای مادربزرگتان سجاده جیبی بدوزید

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

گل اول آاس رم به میلان توسط مانچینی

پشت پرده فروش 1200 میلیارد تومانی سینمای ایران!