آریا بانو

آخرين مطالب

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت گوناگون

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت
  بزرگنمايي:

آریا بانو -

آریا بانو

آریا بانو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، اهمیت موضوعاتی مانند پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند ؟ یا بهترین یخچال فریزر ایرانی بعد از خروج شرکت های خارجی از ایران، افزایش ناگهانی قیمت لوازم خانگی و همچنین توجه ویژه و حمایت از محصولات ساخت داخل بیشتر مشخص شد که البته نمی توان منکر بهبود کیفیت و طراحی لوازم خانگی های داخلی طی سال های اخیر شد اما به این معنا نیست که بدون بررسی و یا تحقیق در مورد برند به بازار لوازم خانگی برویم. تنوع محصولات ایرانی در بازار بالا بوده اما برخی از تولیدکننده های لوازم خانگی ایرانی به دلیل سابقه و تجربه بیشتر و تولید محصولی با کیفیت تر شناخته شده تر هستند و اگر به دنبال خرید یخچال فریزر ایرانی خوب هستید و یا ذهنتان درگیر مواردی مانند بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی یا رده بندی کیفی یخچالهای ایرانی و حتی کم مصرف ترین یخچال ایرانی است پیشنهاد می شود که تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.
لیست پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی

آریا بانو

آریا بانو


رده بندی کیفی یخچالهای ایرانی و یا تهیه لیست پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی با توجه نظر خریداران انجام شده است که موارد زیادی مانند کیفیت، طراحی ساخت، گارانتی و خدمات پس از فروش، قیمت و … در این انتخاب دخیل است و برای خرید یک یخچال فریزر ایرانی خوب و یا بهترین یخچال فریزر ایرانی علاوه بر نکاتی که اشاره شد باید نیاز و احتیاجات مشتری نیز در نظر گرفته شود و براساس آن ها تصمیم گیری و اقدام به خرید کرد.
ورود شرکت های لوازم خانگی خارجی از سال 1348 به بازار ایران کلید خورد اما برندهای ایرانی از سال 1352 پا به عرصه گذاشتند. جنرال استیل، ارج، آزمایش و پارس نخستین شرکت هایی بودند که به تولید یخچال فریزر پرداختند که البته دیگر خبری از این برندهای قدیمی نیست و یا برخی از آن ها مانند پارس آوازه سابق را ندارند. در حال حاضر نام برندهایی مانند امرسان، اسنوا، پاکشوما در لیست پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی قرار می گیرند و به عبارت دیگر رده بندی کیفی یخچالهای ایرانی تغییر کرده و برای خرید یخچال فریزر ایرانی خوب و یا بهترین یخچال فریزر ایرانی باید به سراغ این برندها رفت.

آریا بانو

آریا بانو


یخچال فریزر یا تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از جمله می توان به مدل های ساید بای ساید، دو قلو، بالا و پایین و همچنین نسخه های جدیدتر مانند فرنچ دور و … اشاره کرد و به همین دلیل ضمن معرفی پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی و راهنمایی برای خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی به سوالاتی مانند یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه و یا بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی کدامند پاسخ داده شود.

آریا بانو

آریا بانو


شاید این سوال برای شما پیش بیاد که نام برندهای خارجی در این لیست به چشم نمی خورد و تنها به بررسی پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی پرداخته شده است اگرچه مخاطبان سوالات زیادی در مورد بهترین یخچال فریزر سال 2019 مطرح کرده اند البته در این بخش تمرکز تنها بر روی برندهای ایرانی بوده و در مطالب گذشته یه این موضوع پرداخته شده است.

آریا بانو

آریا بانو


علاقه مندان برای آشنایی با بهترین یخچال فریزر سال 2019 می توانند به لینک ذیل مراجعه کنند که در آن به بررسی بهترین برندهای دنیا پرداخته شده است اما معرفی برندهای ایرانی و تهیه لیست پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی به چند دلیل صورت گرفته است که از مهمترین آن ها می توان به حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد. گرانی لوازم خانگی خارجی، خروج شرکت های خارجی، افزایش کالای قاچاق در بازار و بسیاری از موارد دیگر منجر شده تا تمایل مشتریان برای خرید کالای ایرانی افزایش پیدا کند و با توجه به این که یخچال فریزر یکی از لوازم ضروری هر خانه تلقی می شود باید گفت که آشنایی با برندهای مطرح ایرانی برای خرید یخچال فریزر ایرانی خوب الزامی است. برای اطلاع از بهترین یخچال فریزر ایرانی در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.
در همین رابطه بخوانید: بهترین و پرفروش ترین یخچال فریزرهای سال 2019 یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS

آریا بانو

آریا بانو


شرکت اسنوا فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد و طی این مدت کوتاه توانست تا سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی ایران را به خود اختصاص دهد و در حال حاضر عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی را یدک می کشد.این برند ایرانی سبد متنوعی از محصولات خانگی نظیر یخچال فریزر را روانه بازار می کند و نام آن در لیست پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی به چشم می خورد. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت یکی از مدل های محبوب آن یعنی یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS پرداخته شده است.
بیشتر بخوانید: تکنولوژی های یخچال اسنوا را بیشتر بشناسید + لیست قیمت مشخصات
نمودار مصرف انرژی : +A نوع یخچال: ساید بای ساید گنجایش کل به لیتر: 591 لیتر بدون برفک: بله تعداد طبقات: 4 عدد تعداد طبقات فریزر:4 عدد تعداد کشو فریزر: 2 عدد اخطار باز ماندن درب: دارد آبسردکن: دارد فیلتر تصفیه آب: دارد نمایشگر: دارد
سایر قابلیت ها: حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی، سرمایش دوگانه one evaporator، گردش هوای سه بعدی و فیلتر ضد بو
قیمت یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا : 31 میلیون و 315 هزار و 700 تومان
یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D

آریا بانو

آریا بانو


نام برند امرسان برای تمامی مشتری های ایرانی آشنا است و به عنوان یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم خانگی شناخته می شود که کار خود را با عرضه فریزرهای خانگی آغاز کرد. خط تولید یخچال فریزر امرسان برای نخستین بار در سال 1366 راه اندازی شد و از آن زمان به بعد محصولات متنوعی نظیر اجاق گاز، ماشین لباسشویی و … روانه بازار شد که البته یخچال فریزر این شرکت به نسبت سایر محصولات شهرت بیشتری دارد. یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D با نمودار مصرف انرژی A و قیمت 19 میلیون و 150 هزار تومان به فروش می رسد.
مشخصات
نمودار مصرف انرژی : A نوع یخچال: دو قلو گنجایش کل به لیتر: 529 لیتر بدون برفک: بله تعداد طبقات: 7 عدد تعداد طبقات فریزر:7 عدد تعداد کشو فریزر: 7 عدد اخطار باز ماندن درب: دارد آبسردکن: دارد فیلتر تصفیه آب: ندارد نمایشگر: دارد سایر قابلیت ها: سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، سیستم عیب یابی، سیستم گردش هوای اختصاصی در هر کشوی فریزر، سیستم نوفراست بدون نیاز به برفک زدایی در فریزر، دارای سیستم آب سردکن داخلی و پایه های قابل تنظیم و چرخ دار
قیمت یخچال و فریزر امرسان: 19 میلیون و 150 هزار تومان
یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230S
تولیدکننده لوازم پاکشوما با بیش از 45 سال سابقه در بازار ایران و خاورمیانه همواره به دنبال عرضه محصولاتی مدرن و پیشرفته است که در ابتدا و طی همکاری مشترک با شرکت های مطرح دنیا نظیر ال جی خط تولید ماشین لباسشویی خود را راه اندازی کرد و جای تعجب ندارد که ماشین لباسشویی پاکشوما شناخته تر شده هستند اگرچه یخچال فریزر های این شرکت مبتنی بر طراحی و تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند و در میان برندهای ایرانی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند. یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230S از نوع بالا و پایین بوده و از ویژگی های آن می توان به کنترل هوشمند دیجیتال و سیستم جریان هوای داخلی اجباری اشاره کرد.

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
نمودار مصرف انرژی : +A نوع یخچال: یخچال و فریزر بالا پایین گنجایش کل به لیتر: 648 لیتر بدون برفک: بله تعداد طبقات: 4 عدد تعداد طبقات فریزر:2 عدد تعداد کشو فریزر: ندارد اخطار باز ماندن درب: ندارد آبسردکن: دارد فیلتر تصفیه آب: ندارد نمایشگر: دارد سایر قابلیت ها: سیستم جریان هوای داخلی اجباری(فن دار)،طبقات شیشه ای نشکن، سیستم روشنایی led کم مصرف، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، محفظه انجماد سریع، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات، مجهز به سیستم قفل کودک،یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ و مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند
قیمت یخچال و فریزر پاکشوما: 15 میلیون و 980 هزار تومان
یخچال و فریزر دیپوینت مدل T7
دیپوینت یک تولیدکننده ایرانی است که از سال 1376 در بازار لوازم خانگی ایران حضور دارد اگرچه در ابتدا با نام تجاری گلسان مطرح بود و بعد ها به دیپوینت تغییر نام داد. این برند به طور اختصاصی در زمینه تولید انواع یخچال فریزر فعالیت می کند و طبیعی است که در لیست پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی قرار بگیرد. محصولات این تولیدکننده با طراحی شیک و بهره بردن از فناوری های روز دنیا روانه بازار می شوند که یخچال و فریزر دیپوینت مدل T7 از نوع بالا و پایین بوده و در مقایسه با مدل های خارجی قیمت مناسب تری دارد.

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
نمودار مصرف انرژی : A نوع یخچال: یخچال و فریزر بالا پایین گنجایش کل به لیتر: 570 لیتر بدون برفک: بله تعداد طبقات: 4 عدد تعداد طبقات فریزر:2 عدد تعداد کشو فریزر: ندارد اخطار باز ماندن درب: ندارد آبسردکن: دارد فیلتر تصفیه آب: ندارد نمایشگر: ندارد سایر قابلیت ها: دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت، امکان باز شدن درب از هر دو سمت
قیمت یخچال و فریزر دیپوینت: 14 میلیون و 980 هزار تومان
یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TT580-AWD/ASD/AGD/AMD
گروه مادیران برند ایکس ویژن را در سال 1385 معرفی کرد و به عبارت دیگر با راه اندازی خط تولید تلویزیون های ایکس ویژن وارد بازار لوازم صوتی و تصویری شد اما فعالیت این گروه از سال 1343 آغاز شد و به پشتوانه سال ها تجربه و همکاری با شرکت های معتبر دنیا محصولات ایکس ویژن نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و … در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفت. یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TT580-AWD/ASD/AGD/AMD از نوع بدون برفک بوده و دارای نمایشگر به منظور تنظیم دمای یخچال و فریزر است.

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
نمودار مصرف انرژی : A+ نوع یخچال: یخچال و فریزر بالا و پایین گنجایش کل به لیتر: 518 لیتر بدون برفک: بله تعداد طبقات: 4 عدد تعداد طبقات فریزر:2 عدد تعداد کشو فریزر: ندارد اخطار باز ماندن درب: دارد آبسردکن: دارد فیلتر تصفیه آب: ندارد نمایشگر: دارد سایر قابلیت ها: یخ ساز نیمه اتوماتیک با مخزن آب
قیمت یخچال و فریزر ایکس ویژن : 13 میلیون و 450 هزار تومان
یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K312W
برند جی پلاس به تازگی از سوی گروه گلدیران معرفی شده است اما سال ها تجربه و موفقیت در پشت این برند تازه وارد نهفته است شرکت ال جی پس از اوج گرفتن تحریم های آمریکا مجبور به ترک ایران شد و گروه گلدیران به منظور جبران این خلا اقدام به معرفی برند جی پلاس کرد که محصولات آن دارای طراحی شیک و به روز هستند. یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-K312W با نمودار مصرف انرژی ++A و قیمت حدود 11 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات
نمودار مصرف انرژی : ++A نوع یخچال: یخچال و فریزر بالا و پایین گنجایش کل به لیتر: 315 لیتر بدون برفک: بله تعداد طبقات: 3 عدد تعداد طبقات فریزر:ندارد تعداد کشو فریزر: 3 عدد اخطار باز ماندن درب: ندارد آبسردکن: ندارد فیلتر تصفیه آب: ندارد نمایشگر: دارد سایر قابلیت ها: امکان باز شدن درب از هر دو سمت وجود دارد
قیمت یخچال و فریزر جی پلاس : 11 میلیون و 445 هزار تومان
یخچال ایرانی چی خوبه یا راهنمای خرید یخچال فریزر ایرانی خوب
شاید بتوان به لیست پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی نام مدل ها و یا شرکت های دیگری را اضافه کرد زیرا برای قرار گرفتن در این لیست تنها کیفیت، امکانات، خدمات پس از فروش و یا اعتبار برند مطرح نیست و موارد دیگری مانند قیمت و یا دسترسی به کالا مورد توجه قرار می گیرد. دقت داشته باشید که نمی توان در بعضی مواقع پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی و بهترین یخچال فریزر ایرانی را برابر دانست و حتما در پاسخ به سوال یخچال ایرانی چی خوبه و یا خواندن مطالبی با عنوان های راهنمای خرید یخچال فریزر ایرانی خوب این نکته را در نظر داشته باشید.

آریا بانو

آریا بانو


اهمیت این موضوع پس از افزایش نرخ دلار و به دنبال آن افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار بیشتر مشخص شد زیرا تمامی اقشار جامعه دارای توان خرید یکسان نیستند و مولفه قیمت بیشتر از سایر موارد مورد توجه قرار می گیرد و همین دلیل برخی از محصولات به دلیل مقرون به صرفه تر بودن در لیست پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی قرار می گیرند اگرچه در این مقاله تلاش شده تا محصولات تولید کننده های معتبر معرفی شود.
نکاتی برای خرید یخچال فریزر ایرانی خوب
توجه به ورودی آشپزخانه و ابعاد یخچال فریزر انتخاب نوع یخچال با توجه به میزان استفاده و جمعیت خانواده فضا داخلی یخچال تعداد قفسه و کشو میزان مصرف انرژی امکاناتی نظیر آب سرد کن و یا یخ ساز فیلتر تصفیه‌ی آب پشتیبانی از فناوری های هوشمند قیمت خدمات پس ز فروش
علاوه بر مواردی که گفته شد، سلیقه و نظر مشتری نباید نادیده گرفته شود و به علاوه پیش از خرید محصولات حتما از تجربیات کاربران بهره ببرید. در صورت تجربه استفاده از هر کدام محصولات بالا می توانید نظرات خود را با ما در همین صفحه به اشتراک بگذارید.
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/533931/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود