آریا بانو

آخرين مطالب

گزینه‌های جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول! ورزشي

گزینه‌های جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - خبر ورزشی / شایعه یا واقعیت؛ در هر صورت رسانه‌ها اخراج یورگن کلوپ را هم منتشر می‌کنند و حتی نام چند گزینه هم برای جانشینی او مطرح شده است.
لیورپول از 5 بازی خانگی گذشته خود در لیگ برتر 4 بازی را با شکست پشت‌سر گذاشته و انگشت اتهامات به سمت یورگن کلوپ سرمربی تاریخ‌ساز این تیم است. پس از شروع مناسب و قرار گرفتن در صدر جدول برای 3 ماهه اول فصل 2021-2020، اوضاع لیورپول بسیار خراب شده است. آنها تعداد قابل توجهی از مشکلات و مصدومیت‌ها را داشته‌اند و هر سه مدافع اصلی تیم به خاطر آسیب، طولانی مدت از میادین دور هستند. یک ارزیابی سریع نشان می‌دهد که عدم چرخش و تکرار تاکتیک و بازیکنان در طی چند فصل گذشته می‌تواند یکی از عوامل اصلی در رکورد لیورپول باشد. کلوپ به چسبیدن به اسلحه خود راضی است و آنچه اکنون شاهد آن هستیم یک تیم خسته لیورپول است که در 5 بازی خانگی خود در لیگ برتر فقط یک گل به ثمر رسانده است. شاید اگر کلوپ در ژانویه بازیکن می‌خرید چنین انتقادی هم در این شرایط سخت راه نمی‌افتاد. برخی از موارد باید در لیورپول تغییر کند و بسیاری بر این باورند که وقت آن است که یورگن کلوپ از سمت خود عزل شود. کار به جایی رسیده که در رسانه‌ها حتی نام گزینه‌های جانشینی او نیز مطرح شده است. 
استیون جرارد
استیون جرارد در راه رسیدن به اولین قهرمانی لیگ اسکاتلند در یک دهه گذشته است. سرمربی رنجرز با نتایجی که گرفته منتقدان خود را به تأثیرگذارترین شکل ممکن ساکت کرده و کیست که نداند او علاقه زیادی به گرفتن جای یورگن کلوپ در لیورپول دارد. جرارد به سبک حمله مبتنی بر مالکیت فوتبال اعتقاد دارد و به بازیکنان مهاجم و وینگرها تکیه می‌کند که می‌توانند توپ را از جناحین جلو ببرند، در حالی که مدافعان کناری هم نفوذ دارند. این می‌تواند برای بازیکنانی که در اختیار لیورپول است به خوبی کار کند و جواب دهد. استیوی یکی از مربیان جوان و آینده‌داری است که دیر یا زود مناسب لیورپول خواهد شد. شاید هیچ‌کس باشگاه و فلسفه آن را بهتر از جرارد درک نکند و او برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با لیورپول گرسنه باشد و انگیزه‌های فردی داشته باشد. همان چیزی که جرارد به‌عنوان بازیکن قادر به انجام آن نبود. ولی تجربه حضور لمپارد در چلسی مدیران لیورپول را از اعتماد به جرارد کمی هراسان کرده است. 
لوسین فاوره
سرمربی دورتموند بود که تازه بیکار شده است. در دسامبر 2020 پس از اینکه سومین شکست خانگی متوالی در بوندس‌لیگا را تجربه کرد، حکم اخراج نصیبش شد. فاوره به جز این ناکامی توانست تیمش را در رده دوم بوندس‌لیگا قرار دهد. جالب اینجاست که یورگن کلوپ قبل از هدایت لیورپول با دورتموند نتایج خوبی کسب کرده بود و این می‌تواند به فال نیک گرفته شود. فاوره مانند کلوپ از یک سبک هیجان‌انگیز فوتبال طرفداری می‌کند. او توانست چندین جوان را در دورتموند رشد و ارتقا دهد و در صورتی که فرصت پیدا کند می‌تواند همین کار را در لیورپول انجام دهد. 
مکسی آلگری‌
مربی موفق سری A ایتالیا تا مذاکره با چلسی و پاری‌سن‌ژرمن هم پیش رفت اما اولی سهم توخل و دومی نصیب پوچتینو شد. اگر لیورپول جنس ایتالیایی را می‌پسندد بهتر است به مکسی نه نگوید. آلگری مسلماً پر سروصداترین مربی بازار در حال حاضر است. مربی که لیورپول می‌تواند به مدت طولانی به او وابسته باشد. آلگری در یوونتوس بسیار موفق بود و 5 قهرمانی متوالی در سری A را به دست ‌آورد. آلگری با چندین باشگاه در ارتباط بوده اما او همچنان ترجیح داده بدون تیم باشد. این ایتالیایی پیش از حضور در تورین سرمربی آث میلان بود. او با بازیکنان بزرگ کار کرده و می‌داند چگونه آنها را مدیریت کند. با این حال سبک بازی آلگری کاملاً متفاوت از سبک یورگن کلوپ است. سرمربی سابق یوونتوس می‌خواهد تیمش با سرعت کمتری بازی کند و توپ را به آرامی در زمین پخش کند. سبکی که شاید هواداران لیورپول آن‌ را دوست نداشته باشند. 
یولیان ناگلزمن
اگر معیار جوان‌ بودن موردپسند مدیران لیورپول باشد، جولین ناگلزمن استاندارد و شانس بالایی دارد. این مربی 33 ساله لایپزیش را به یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا تبدیل کرده است. ناگلزمن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته رسیده که‌ همراه با موفقیت‌های داخلی سهام لایپزیش در دو فصل اخیر رشد چشمگیری داشته است. ناگلزمن از یک بازی پرفشار استفاده می‌کند که کاملاً با آنچه یورگن کلوپ در لیورپول تجربه کرده مشابه است. مربی فعلی لایپزیش با همین کادری که در اختیار دارد، شگفتی‌های زیادی در سطح اول فوتبال قاره خلق کرده است. در لیورپول او بازیکنان بهتری برای پیشبرد اهدافش خواهد داشت و به احتمال زیاد برای همه طرف‌های قرارداد مناسب خواهد بود. با این حال، خطری که با ناگلزمن همراه است کاملاً مشهود است. ناگلزمن ثابت کرده می‌تواند در سنین جوانی این کار را انجام دهد و به خوبی برای قالب قرمزهای مرسی‌ساید مناسب باشد. او گزینه جانشینی مورینیو در تاتنهام نیز هست. 

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/530477/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود