آریا بانو

معاون وزیر ورزش: فرصت قهرمانی زنان باید با تامین مالی همراه باشد ورزشي

معاون وزیر ورزش: فرصت قهرمانی زنان باید با تامین مالی همراه باشد
  بزرگنمايي:

آریا بانو - اصفهان- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وقتی بانوان ورزشکار وارد یک رشته می‌شوند، این فعالیت بخشی از شغل و زندگی آنهاست لذا باید تامین مالی شوند.

به گزارش ایرنا، مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش و جوانان ظهر چهارشنبه در آیین تقدیر از نواب رییس هیات‌های ورزشی استان و جلسه هم‌اندیشی که در هتل کوثر اصفهان برگزار شد، تاکید کرد: در کنار ملاحظات مالی باید امکانات و فضای لازم برای قهرمانی زنان را نیز تقویت کنیم.
وی با الگو خواندن خدمات و رفتار ورزشکاران اصفهانی اظهار داشت: این نخستین دیدارم با هیات‌های ورزشی است که در آن برغم وجود مشکلات مالی که بطور قطع نیز کم نیست، به‌جای طرح مسائل مالی، مشکلات ورزشی بانوان مطرح می‌شود.
وی افزود: این حق بانوان و البته حق جامعه است که مردان و زنان در کنار هم از امکانات برابر بهره‌مند باشند و این حقوق بر هر دو قشر در نظر گرفته شود.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر امروزه شاهد پُرشدن تعداد صندلی‌های دانشگاه‌ها توسط بانوان هستیم جای خوشحالی ندارد زیرا مسوولان باید فضایی را هم برای رقابت و رشد متعادل دختران و پسران فراهم کنند تا زندگی متعادل شود.
وی با تاکید بر ضرورت برقراری تعادل در برخورداری از امکانات و حمایت‌های ورزشی گفت: ما در بخش ورزش‌های همگانی یکسری برنامه جدید و چهار برنامه مهم از جمله المپیاد دختران روستایی را تدارک دیده بودیم که بدلیل شرایط کرونایی محقق نشد اما برای سال آینده، بخش همگانی در سطح پایه را بصورت قوی برگزار می کنیم.
فرهادی زاد با اشاره به اینکه به همین منظور اعتباری در معاونت همگانی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این اعتبار، هم مربوط به آقایان و هم بانوان است اما چون در بخش همگانی، مردان فرصت استفاده از فضای باز را دارند و بانوان چنین امکانی ندارند، انتظار داریم اعتبار بیشتری برای ایجاد فضاسازی فعالیت بانوان هزینه شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه فدراسیون‌ها به بخش قهرمانی مربوط می‌شوند اعتبارات لازم برای این بخش در نظر گرفته شده است و بزودی پس از پاک شدن جامعه از ویروش کرونا، ورزش قهرمانی از سر گرفته می شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برنامه‌های ورزشی ما پخش اینترنتی دارد، اظهار داشت: استقبال از این فضای ورزشی باعث تامین مالی و جذب اسپانسر میشود.
فرهادی زاد گفت: با رعایت ملاحظات فرهنگی باید برای دختران انگیزه ایجاد کرد و شاخص‌های الگوی برتر قهرمانی و الگوهای رفتاری برتر را معرفی و رواج داد و البته در بحث معنویات نیز انتظار داریم قول و فعل مسوولان هم یکی باشد و حمایت های لازم را انجام دهند.
وی؛ عفاف و حجاب و رفتارهای زن ایرانی را در فرآیند تمرینات ورزشی را یکی از نمونه‌های بازر ملاحظات فرهنگی برگرفته از رفتار مُربی‌ها، خانواده‌ها ورزشگاران دانست.
معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان سخنان خود قول دارد تا مشکل فراگیر موتورسواری بانوان، حل شدن مسائل فرهنگی بانوان در ورزش و تامین واکسن کرونا در سال آینده برای ورزشکاران را پیگیری کند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از زوج پرستار بخش کرونایی استان، سلمان خلیلی مقدم و زهرا صالحی و نیز کادر درمانی و پرستاران ارامنه بخش کرونایی کارینه داوودیان، آناهید پیلوسیان، گقانی غریبیان از بخش "ای‌سی‌یو" بیمارستان الزهرا و ژنیک کشیشیان از اصفهان کلینیک، تجلیل و بیش از 60 نفر از نواب رییس هیات‌های ورزشی استان و سازمان‌های مردم نهاد فعال در بخش وزش و نماینده مطالبات بانوان ورزشی در مجلس تقدیر شدند.
برچسب‌ها
اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان وزارت ورزش و جوانان اصفهان

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/530212/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کودکان موفق چه چیزی لازم دارند؟

بچه‌هایی که بچگی نمی‌کنند!

بررسی خصوصیت های اخلاقی نوزادان

5 علامت اعتیاد به اینترنت

اگر همیشه با کودک خود جنگ و دعوا دارید !

ترس از مدرسه را در کودکانمان از بین ببریم

مشت‌زنی در کودکان

نحوه برخورد معلمان با کلاس اولی ها

دلشوره های کلاس اولی ها

نکات اساسی پیش از ورود به دبستان

چه کنم فرزندم کتاب بخواند؟

بازگشت به مدرسه

راههای تقویت حافظه دانش آموزان

علل ترس کودکان از مدرسه و راه حل آن

بازی های رایانه ای، خوب یا بد!؟

فرشته‌های آزار دیده!

کودک من آزار جنسی دیده است؟

اگر کودک شما کابوس می بیند !

آموزش به بچه ها در مورد غریبه ها

بچه ها در هنگام طلاق چی لازم دارند؟

جو فراست برای خواباندن بچه ها راه‌حل ارائه می‌دهد !

اثر منفی رسانه های جدید بر کودکان

قوانین راهنمایی و رانندگی زندگی کودکان

با بچه های وابسته چطونه رفتار کنیم؟

آموزش زبان انگلیسی به این کودک اشتباه است

رابطه تاثیر گذار میان رفتار والدین و مغز کودک

بلایی که فیلم های مستهجن بر سر نوجوانان می آورند

تاثیر بد تنش‌های والدین بر روی کودکان

گفتنی‌هایی از خانه تا مدرسه

اگر کودک از انجام تکالیف مدرسه اجتناب می‌کند !

دختری با اطاق مرتب

بازی‌های مناسب کودکان پنج و شش ساله

آموزش برخورد مۆدبانه به کودک

با فرزندتان خوش بگذرانید !

یک درمان دم‌دستی برای کوچولوها

10 روش برای تقویت اعتماد به‌ نفس کودک

10 چیزی که نباید به کودکانمان بگوییم !

دلم یک دوست می خواد

مرزبندی بین بازیهای دخترانه و بازیهای پسرانه

خوابیدن کنار مامان و بابا

چه نوع کتابی مناسب کودک ما است؟

ارتقاء هوش هیجانی برای پرورش کودک موفق

بازی چگونه رشد کودکان شما را افزایش می‌دهد !

کودکی که به دیگران وابسته است !

اجازه ندهید کودک تان این برنامه ها را ببیند

علت فحش دادن(بدزبانی) در کودکان و راه حلهای پیشنهادی

جو فراست و خودخواهی

آموختن درسهای پول تو جیبی فرزندان

راههای عملی جهت افزایش تمرکز در کودکان

کودکانی که دیر می‌خوابند دچار ترس شبانه می‌شوند