آریا بانو

آخرين مطالب

بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!! روانشناسي

بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بازاریابی محتوایی بهترین ابزار شما برای متمایز شدن از دیگران است
در حیطه بازاریابی، برخی اشتباهات ممکن است هزینه زیادی برایتان در پی داشته باشد و منابع مالی‌تان را هدر دهد. در ادامه اشتباهاتی که می‌تواند برای یک کسب‌وکار در سال 2018 گران تمام شود ذکر شده است.
چشم‌انداز بازاریابی امروزه نسبت به گذشته بسیار متنوع شده است و استراتژی‌های بازاریابی شامل کانال‌های مختلفی می‌شوند. برای مرتبط ماندن، باید هر چند مدت یک‌بار بررسی‌هایی را از استراتژی‌های بازاریابی خود انجام دهید.
عدم دگرگونی از شخصی‌سازی به فردگرایی
این روزها همه در مورد شخصی‌سازی صحبت می‌کنند، اما بازاریابان هنوز برای ایجاد یک تجربه معنادار برای مشتریان در جدال هستند. سوال این نیست که آیا شما پیام خود را شخصی‌سازی می‌کنید یا نه. در عوض، سوالات زیر را از خود بپرسید:
آیا شما هنوز با ذکر کردن نام مشتریانتان، شخصی‌سازی را انجام می‌دهید؟
آیا شما از بینش‌های فردی استفاده می‌کنید؟
عدم تبعیت از قانون 20/80
بدون شک در مورد قانون 20/80 شنیده‌اید. این قانون که با نام اصل پارتو نیز شناخته می‌شود می‌گوید که 80 درصد تاثیر از 20 درصد عوامل ناشی می‌شود. اما آیا شما از این قانون در بازاریابی خود استفاده می‌کنید؟
چه تمرکز شما روی بازاریابی محتوایی باشد یا شبکه‌های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، 80 درصد از تلاش‌های شما باید روی ارائه ارزش به مشتریان متمرکز شود و 20 درصد از تلاش‌های خود را به فعالیت‌های ترویجی اختصاص دهید. این کار باعث تعامل مشتریان شود و یک رابطه بلندمدت را بسازد.
نادیده گرفتن بازاریابی حفظ
بازاریابی حفظ باید ستون فقرا استراتژی بازاریابی شما باشد. چرا؟ به دو دلیل: فروش به کسی که با او ارتباط برقرار کرده‌اید آسان‌تر است و فروش به مشتریان فعلی سود بیشتری برایتان دارد.
قانع نشدید؟ این آمارها را ببینید:
سود فروش به مشتریان فعلی چیزی بین 60 تا 70 درصد است. اما سود فروش به مشتریان احتمالی بالقوه فقط بین 5 تا 20 درصد است.
هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید حدود شش تا هفت برابر حفظ مشتری فعلی است.
وقتی کسی به مشتری شما تبدیل می‌شود، مطمئن شوید که بازاریابی‌تان به او متوقف نمی‌شود. این روزها ایجاد وفاداری بسیار سخت است.

آریا بانو

چشم‌انداز بازاریابی امروزه نسبت به گذشته بسیار متنوع شده است
مستند نکردن استراتژی بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی بهترین ابزار شما برای متمایز شدن از دیگران است. این رویکرد از بازاریابی توسط حدود 94 درصد از کسب‌وکارهای کوچک، 93 درصد از کسب‌وکارهای B2B و 77 درصد از سازمان‌های B2C مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استراتژی بازاریابی محتوایی را قبل شروع به ایجاد داستان و سایر مواد برای نام تجاری خود، مستند کنید. این کار نه‌تنها تولید و توزیع محتوا را ساده می‌کند، بلکه تاثیرگذاری آن را نیز افزایش می‌دهد.
نادیده گرفتن کانال‌ها و پلتفرم‌های جدید
موفق‌ترین شرکت‌ها در دنیای کنونی آن شرکت‌هایی هستند که از کانال‌ها و پلتفرم‌های جدید استفاده می‌کنند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند. این شرکت‌ها فقط به کانال‌ها و استراتژی‌های قدیمی پایبند نمی‌مانند. بر اساس مطالعات مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد، خرده‌فروشی‌هایی که از چندین کانال استفاده کرده‌اند نسبت به کسب‌وکارهایی که از یک کانال استفاده می‌کنند، سود بیشتری به دست آورده‌اند.
دنیای دیجیتال مدام در حال تکامل است. بنابراین استفاده از کانال‌های بازاریابی نوظهور برای ارتباط با مشتری یک ضرورت است.
استفاده از ایمیل به عنوان یک ابزار تبلیغاتی
دوره‌ای در بازاریابی ایمیل وجود داشت که ایمیل صرفا برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. متخصصان مدرن می‌دانند بازاریابی ایمیلی نقش مهمی در ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد به منظور درگیر کردن، تبدیل و حفظ مشتریان دارد. نادیده گرفتن این مسئولیت‌ها می‌تواند پیامدهای جدی برای هر کسب‌وکار آنلاین داشته باشد. اگر می‌خواهید بازاریابی ایمیلی‌تان موفقیتآمیز باشد، باید یک تغییر ذهنی مهم را بپذیرید: از ایمیل به عنوان یک ابزار تعامل استفاده کنید، نه یک ابزار تبلیغاتی.
عدم صرف زمان روی پردازش پیام
این بزرگ‌ترین اشتباه بازاریابان است. آن‌ها قبل از اینکه پیام را به مخاطب ارسال کنند، زمان کافی را به پردازش پیام اختصاص نمی‌دهند.
به دقت باید به این موضوع فکر کنید که می‌خواهید مشتریان یا مشتریان بالقوه‌تان چه چیزی را باور کنند. اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگی، نوشتن ایمیل، نوشتن استاتوس فیس‌بوک یا آپدیت کردن یک محتوا هستید، هر کلمه‌ای که می‌نویسید باید پیامتان را به‌وضوح و به شیوه‌ای قانع کننده انتقال دهد. در بازاریابی، کانال فقط اهمیت ندارد و پیام نیز حائز اهمیت است.
آینده بازاریابی بسیار پیچیده خواهد بود و تنها کسانی که بتوانند تجربیات معناداری را به مشتریان ارائه دهند می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. اگر می‌خواهید در دنیای دیجیتال موفق شوید، باید تجربه مناسبی را به مشتری ارائه دهید.
منبع : زندگی ایده آل

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1186255/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان کنکور متقاضی ترمیم نمره

«پویش شهر بدون پلاستیک» در وزارت بهداشت تدوین شد

گوناگون/ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر

زباله داخل دریا چه بلایی سر آبزیان می آورد؟

نمایی از گله قوچ اوریال در پارک ملی سالوک

ساخت مجسمه‌های متحرک با ایده‌هایی نوآورانه

طرز تهیه پاستیل خانگی طبیعی

تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟

سعی کنید بی ظرفیت نباشید!

گوهری: بابت خوشحالی پس از گرفتن پنالتی از امیری عذرخواهی کردم

ریکاردو از ستاره استقلال سبقت گرفت

ترزیچ: لازم باشد 20 کیلومتر بیشتر می‌دویم!‏

تصمیمات داور دیدار نساجی - پرسپولیس درست بود؟

انگیزه‌های خاص فروزان مقابل استقلال

جهانبخش: هواداران فاینورد برایم ارزش قائل می‌شوند

شکست ناباورانه کلباء مقابل تیم اینیستا

ستاره و نجات‌دهنده پرسپولیس؛ اوستون ارونوف

گل اول ذوب آهن به استقلال توسط مجید علیاری

گزارش زنده؛ استقلال 0 - 1 ذوب آهن

افشای اتهامات اخلاقی جدید علیه «کوین اسپیسی»

بازی موقعیت اضطرابی با امیر کاظمی

در مراسم یادبود مسعود اسکویی چه گذشت؟

پروندۀ 75 رزمندۀ فاقد مدارک بالینی در کمیسیون تطبیق احراز جانبازی بنیاد شهید آذربایجان شرقی بررسی شد

تعیین سهمیه‌بندی دارویی داروخانه‌ها براساس وضعیت حجاب تکذیب شد

«هر که سودای تو دارد»؛ غزلی از سعدی با آواز استاد شجریان

تصاویری از بلندترین آبشار گلستان

گوناگون/ بازسازی عجایب هفت‌گانه با هوش‌ مصنوعی

یکی از با عشق‌ترین هنرمندان جهان

روش آسان برای تهیه شیر کیک یخچالی

طرز تهیه شربت نعناع با طعم بهاری

درمان زگیل پوستی از نگاه طب سنتی

تفاوت و ویژگی‌های کراتینه و ویتامینه مو

اعطای جایزه البرز دانش‌آموزی در آبان ماه

بازگشت سرمربی پیشین با برکناری سرآسیایی از سایپا

اخراج سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس از زمین بازی

عنایتی: کم حوصله و بی‌انگیزه بودیم

حال و هوای استادیوم آزادی پیش از دیدار استقلال و ذوب آهن

نیازمند و یزدانی پایه‌گذار برتری سپاهان در نیمه اول

گلزنی مهدی قایدی در بازی امشب اتحاد کلبا مقابل الامارت

گل اول نساجی به پرسپولیس توسط هوشمند

گل دوم پرسپولیس به نساجی توسط اورونوف

ضربه به رویای یوونتوس در آستانه فینال

برگردون تماشایی؛ گل اول استقلال خوزستان توسط جواد آقایی‌پور

گزارش زنده؛ نساجی 1-2 پرسپولیس

امیر کاظمی: من نه پرسپولیسی‌ام و نه استقلالی!

اولویت دیپلماسی فرهنگی ایران برای انزوای رژیم صهیونسیتی در جشنواره‌ها

تلاش های امیر کاظمی برای شکستن رکورد برش زدن خیار با چشمان بسته

آهنگ «همسفر» با صدای مهدی جهانی

بازداشت 3 مرد در یک قدمی گنج تاریخی

لحظه‌ی تصادف منجر به فوت امام جمعه شهر بلوک جیرفت