آریا بانو
ابتکار: دولت از ورزش معلولان حمایت می کند
يکشنبه 8 مهر 1397 - 14:05:14
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: دولت نگاه ویژه ای به موضوع ورزش جانبازان، معلولان به خصوص در بخش ورزش بانوان دارد و برای حمایت از آن تلاش می کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، معصومه ابتکار با حضور در فدراسیون ورزش‌ های جانبازان و معلولان از اردوی تیم‌ های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان، بازدید کرد و پس از بازدید از اردوهای تیم های ملی اعزامی به رقابت های پاراآسیایی افزود: تلاش های ارزنده ای در این مجموعه صورت گرفته که نشان دهنده هدف‌ گذاری مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در این سال هاست.
وی اظهار داشت: هر فردی که به اردوی پاراآسیایی ها وارد می شود، با انگیزه و روحیه ای مضاعف رو به رو می شود. ورزشکاران سرشار از انرژی هستند و در سطح مطلوبی از آمادگی قرار دارند.
معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: حضور پررنگ بانوان در ورزش جانبازان و معلولان نیز نشانگر اهمیتی است که به این بخش از ورزش داده شده است. هر چه نگاه ویژه تری به بانوان، ورزش همگانی و قهرمانی آنان داشته باشیم روحیه و انگیزه آنها را برای کسب پیروزی و رشد لازم بالا برده ایم.
ابتکار تاکید کرد: در سطح آسیا و جهان، ملی پوشان دارای معلولیت همواره باعث افتخار و مباهات کشور هستند و ما آرزو داریم رقابت های پاراآسیایی را با دستاوردهای خوب و موفقیت پشت سر بگذارند.
وی ادامه داد: ورزش یکی از ابزارهای مهم برای مقابله با ناامیدی و یاس است و باید مورد توجه قرار بگیرد. من به نوبه خودم از همه افرادی که فداکارانه و با علاقه، فراتر از ماموریت های ادارای تلاش می کنند خدا قوت می گویم و آمادگی همراهی و کمک به این افراد را دارم تا جریان امور با سرعت بیشتری انجام پذیرد.
وی با اشاره به تصویب اساسنامه کمیته پارالمپیک و استقلال این کمیته از المپیک، خاطرنشان کرد: دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولان و بانوان دارد.
در این دیدار که فریبا محمدیان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک، ابتکار را همراهی می کردند، معاون رئیس جمهوری در امور بانوان از نزدیک با ملی پوشان و کادر فنی تیم ها گفت ‌و گو کرد و در جریان روند آماده سازی تیم های اعزامی به رقابت های پاراآسیایی قرار گرفت.
* 7268 * 3063

http://www.banounews.ir/fa/News/92062/ابتکار--دولت-از-ورزش-معلولان-حمایت-می-کند
بستن   چاپ