آریا بانو
آخرین آمار بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد
58 درصد حقوق‌بگیران صندوق بازنشستگی فرهنگیانند / تهران دارای بیشترین تعداد بازنشستگان
يکشنبه 31 تير 1397 - 12:50:46
آریا بانو - مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری آخرین آمار بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری را اعلام کرد و گفت: بیشترین آمار بازنشستگان مربوط به تهران و کمترین آمار مربوط به استان ایلام است.

به گزارش ایسنا، انتظاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر سه ماه یکیار کل جامعه مخاطب را آمارگیری می کنیم گفت: طبق گزارشات از ابتدای تشکیل تا پایان خرداد امسال، مجموعا یک میلیون و 371 هزار و 124 نفر بازنشسته داریم که از این تعداد 69 درصد را مردان و 31 درصد را زنان تشکیل میدهند.
وی افزود: 81 درصد جامعه حقوق بگیر ما بازنشستگان‌اند و بیشترین آنها در تهران ساکن‌اند. 300 هزار و 852 بازنشسته در تهران داریم که 26.5 درصد کل بازنشستگان را در برمی‌گیرند. کمترین تعداد بازنشستگان نیز مربوط به استان ایلام است.
مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بیشترین جامعه حقوق بگیران ما با 802 هزار و 846 نفر مربوط به وزارت آموزش و پرورش است که 58.5 درصد کل بازنشستگان را در بر می گیرد.
انتظاری ادامه داد: 18 هزار و 54 نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و به بالا، 41 هزار و 391 نفر دارای مدرک فوق لیسانس، 315 هزار و 346 نفر دارای مدرک کارشناسی و 250 هزار و 245 نفر فوق دیپلم و 389 هزار و 168 نفر دارای مدرک دیپلم هستند.
وی که رئیس کمیته ارزشیابی مراسم انتخاب بازنشسته نمونه و روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان است با اشاره به اینکه این برنامه در روز 15 شهریور ماه برگزار می‌شود و فراخوان ارسال آثار از امروز شروع و تا پایان مرداد ادامه دارد گفت: شناسایی نخبگان برتر برای سایر بازنشستگان ایجاد انگیزه می‌کند و بازنشستگی پایان راه نیست.
وی در پاسخ به اینکه چگونه از تجارب بازنشستگان نمونه بهره برداری می‌شود؟ گفت: در دوره‌های قبل چند نفر از بازنشستگان نمونه را به چند کارخانه معرفی کردیم ولی پس از آن دیگران به سراغ اینها نیامدند. اینها کوهی از تجربه‌اند و خوب است که از تجارب آنها استفاده شود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/60013/58-درصد-حقوق‌بگیران-صندوق-بازنشستگی-فرهنگیانند---تهران-دارای-بیشترین-تعداد-بازنشستگان
بستن   چاپ