آریا بانو
اعضای تیم استقلال مشکل روانی ندارند
سه شنبه 7 بهمن 1399 - 10:03:53
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / مربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.
صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم میلیچ به استقلال برگردد. با این بازیکن مذاکره شده است و احتمال دارد او به استقلال بازگردد.
مربی تیم فوتبال استقلال درباره کنترل نداشتن اعضای تیم استقلال روی اعصاب خود گفت: ما مشکل روانی نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. نتایج مشخص است. موضوع عصبانیت تنها برای استقلال نیست بلکه اکثر تیم‌ها عصبانی هستند. موضوع عصبانیت کل لیگ ما را فرا گرفته است و باید این مشکل برطرف شود. در بازی با سایپا داور با سوت‌های خود تیم ما را ناراحت کرد. دانشگر خطایی نکرد که بخواهد کارت بگیرد. تیمی که می‌برد می‌گوید داور خوب است، اما داور ما را عصبانی کرد.
دستیار فکری گفت: ما با تراکتور بازی کردیم، سپس به مصاف سایپا رفتیم. حریف استراحت بیش‌تری نسبت به ما داشت و همین موضوع باعث شد تیم ما عصبانی شود.
مرفاوی درباره اینکه گفته می‌شود دستیاران فکری با او همفکری ندارند گفت: اگر هماهنگ و هم فکر نیستیم پس چرا صدر جدول هستیم؟ اگر تیمی هماهنگ نباشد پس چرا صدر جدول است. این حرف‌ها عجیب است. خیلی از افراد علاقه ندارند ما نتیجه بگیریم، اما ما تلاش می‌کنیم تا صدر جدول را حفظ کنیم.
او درباره درگیری با عارف غلامی گفت: چنین چیزی رخ نداده است. بین مربی و بازیکن شاید صحبت‌هایی رد و بدل شود، اما اینکه من با غلامی درگیری داشته باشم صحت ندارد و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/504161/اعضای-تیم-استقلال-مشکل-روانی-ندارند
بستن   چاپ