آریا بانو
دو گاوصندوق اسرارآمیز مارادونا
سه شنبه 7 بهمن 1399 - 10:03:02
آریا بانو - آخرین خبر / دو ماه از درگذشت دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین می گذرد اما همچنان بحث در مورد میراث وی ادامه دارد. خودروهای شیک، عمارت های مجلل، هزاران پیراهن ستارگان بزرگ ورزش و ... که تخمین ارزش این میراث به شدت مشکل است.
به گزارش فوتبالی، حالا وکلای خانواده مارادونا فهمیده اند که مارادونا دو گاوصندوق اسرارآمیز در دبی داشته است. در حقیقت هیچ کسی نمی داند که محتوای درون این گاوصندوق ها چیست. دیگو تنها کسی بوده که رمز این گاوصندوق ها را داشته و فقط خودش می دانسته است که چه چیزی را در آنها پنهان کرده است. شاید درهم، ساعت و دلار در این گاوصندوق ها باشد و شاید هم هیچ چیز. در حقیقت او او بیش از دو سال است که به این صندوق ها که در اختیار بانک های نگهداری امن اشیا قرار داده، دست نزده است.
مارادونا در گاوصندوق خود در آرژانتین کلکسیون ساعت هایش و انگشتر معروف 300 هزار دلاری خود را نگه داشته بود که زمانی که عنوان مدیرافتخاری باشگاه دینامو برست را دریافت کرد، به این هدیه شیک رسید.به هر صورت به نظر می رسد که مارادونا همچنان سوژه داغی برای اخبار رسانه ها باشد، به خصوص که او یکی از مرموزترین زندگی ها را در میان شخصیت های فوتبال دنیا داشته است و حالا همه می خواهند از زندگی اش سر در بیاورند.

http://www.banounews.ir/fa/News/504152/دو-گاوصندوق-اسرارآمیز-مارادونا
بستن   چاپ