آریا بانو
اطلاعیه‌ای در پی اختلال در دسترسی به نمایشگاه کتاب
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 14:33:10
آریا بانو - ایسنا /در پی اختلالات به‌وجودآمده در دسترسی کاربران به سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در اطلاعیه‌ای از خریداران خواسته‌شده تا با توجه به 24 ساعته بودن بازدید و خرید، مراجعه به سایت را به روزهای آینده و ساعت‌های مختلف موکول کنند.
به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، متن این اطلاعیه بدین شرح است: با توجه به موج استقبال گسترده بازدیدکنندگان و خریداران کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران همزمان با آغاز نمایشگاه، از خریداران تقاضا می‌شود با توجه به 24 ساعته بودن بازدید و خرید، مراجعه به سایت را به روزهای آینده و ساعت‌های مختلف موکول کنند.
افزایش منابع زیرساختی برای پاسخگویی مطلوب‌تر به مردم و خریداران در دستور کار دست‌اندرکاران برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار دارد.
در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن‌ماه به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند.
ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت 24 ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف 20درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف 50درصدی ارائه می‌شود.»
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ششم بهمن‌ماه 99 بر بستر وب به نشانی /#/https://tehranbookfair.ir در حال برگزاری است.

http://www.banounews.ir/fa/News/500338/اطلاعیه‌ای-در-پی-اختلال-در-دسترسی-به-نمایشگاه-کتاب
بستن   چاپ