آریا بانو
اولین کارت قرمز مسی!
چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 04:33:56
آریا بانو - آخرین خبر / لیونل مسی پس از 752 بازی در بارسلونا بالاخره با دریافت کارت قرمز در مقابل بیلبائو از زمین خارج شد تا طلسم اخراج نشدنش شکسته شود. 
به گزارش فوتبالی، مسی در آخرین دقیقه سوپرجام اسپانیا به علت ضربه مشتی که به اسیر ویالیبره هافبک بیلبائو زد، از زمین خارج شد. در نهایت کمیته مسابقات تصمیم گرفت که این بازیکن دو جلسه محروم شود و بدین ترتیب از محرومیت شدید گریخت. 
مسی در بسیاری از بازیها از کوره دور رفته و البته در خارج از بارسلونا تجربه اخراج شدن را دارد اما این اولین باری بود که در بارسا اخراج می شد. مسی تا کنون دو بار در تیم ملی آرژانتین اخراج شده که آخرین بار در کوپا آمه ریکا 2019 بود که در مقابل شیلی از زمین خارج شد.
اما بد نیست که به یادآوری اولین اخراج دوران فوتبال مسی برگردیم که مربوط به 17 آگوست 2005 است. این اولین بازی لئو برای تیم ملی آرژانتین بود که 40 ثانیه بعد از ورودش به زمین اخراج شد. آرژانتین در دیداری دوستانه در ورزشگاه فرانس پوشکاش به مصاف مجارستان رفت که مسی در دقیقه 64 وارد زمین شد اما پس از 40 ثانیه به علت خشونت از زمین خارج شد. اما به نظر می رسید که ضربه آرنج لئو به بازیکن حریف حتی برخورد هم نکرد و تصمیم داور سختگرانه بود اما قطعا این شروع با شروع رویایی مورد انتظار مسی در تیم ملی آرژانتین خیلی فاصله دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/499879/اولین-کارت-قرمز-مسی!
بستن   چاپ