آریا بانو
بازیگرانی که شانس دریافت سیمرغ دارند
شنبه 27 دي 1399 - 20:14:24
آریا بانو - سینما تیکت / شما فکر می‌کنید سیمرغ‌های امسال بر دوش کدام بازیگران می‌نشینند؟
سحر دولتشاهی (خط فرضی)
خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی از مطرح‌ترین فیلم‌های جشنواره امسال است که در جشنواره‌های بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است. سحر دولتشاهی که دو سیمرغ بازیگری در کارنامه دارد می‌تواند امسال یکی از جدی‌ترین مدعیان سیمرغ باشد.
پارسا پیروزفر (تی تی)
تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده دیگر فیلم مهم جشنواره امسال است که طبق شنیده های ما توانسته بازی بسیار خوبی از بازیگران اصلی خود بگیرد. پارسا پیروزفر که تاکنون موفق به دریافت سیمرغ نشده امسال این شانس را دارد.
الناز شاکردوست (تی تی و ابلق)
الناز شاکردوست در ادامه همکاری موفق با نرگس آبیار که برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را به همراه داشت امسال با دو کارگردان زن به جشنواره می‌آید که هر دو فیلم‌های قابل توجهی هستند و شاکردوست را باید از نامزدهای امسال دانست که امکان دریافت سیمرغ را دارد.
هوتن شکیبا (تی تی و ابلق)
هوتن شکیبا از بازیگران اصلی فیلم تی‌تی ساخته آیدا پناهنده است که شنیده می‌شود بازی‌های بسیار خوبی دارد. همچنین دومین همکاری او با نرگس آبیار نیز به احتمال زیاد بازی قابل توجهی برای داوران خواهد بود و هوتن شکیبا را نیز باید از مدعیان امسال دانست‌.
مجید صالحی (صحنه زنی)
بازی خوب و متفاوت مجید صالحی در استراحت مطلق کاهانی و نقش متفاوتش در کلمبوس را یاد داریم. او امسال با نقشی جدی در فیلم صحنه زنی به جشنواره آمده، نقشی که می‌تواند برایش نامزدی یا سیمرغ بازیگری به همراه داشته باشد.
محسن تنابنده (روزی روزگاری آبادان)
تنابنده با سه سیمرغ برای فیلم‌های استشهادی برای خدا، هفت دقیقه تا پاییز و فراری از موفق‌ترین بازیگران جشنواره فجر به حساب می‌آید. شنیده می‌شود در فیلم روزی روزگاری آبادان هم نقش سختی داشته که می‌تواند کاندید سیمرغ شود.

آریا بانو


6 بازیگر معروفی که شانس دریافت سیمرغ دارند
1399/10/26 - 17:40

http://www.banounews.ir/fa/News/497444/بازیگرانی-که-شانس-دریافت-سیمرغ-دارند
بستن   چاپ