آریا بانو
استاندار تهران: تجمع فاطمی نداریم
شنبه 27 دي 1399 - 19:42:34
آریا بانو - ایرنا / استاندار تهران اعلام کرد: هر نوع تجمعی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) ممنوع است.
 انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به لزوم برگزاری نشدن مراسم و تجمع در شرایط کرونا گفت: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از اینرو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نیست.
وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است و هر گونه عادی انگاری شرایط را دشوار می کند.
استاندار تهران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با اشاره به لزوم برگزاری مراسم فاطمیه به صورت مجازی تاکید کرد: کلیه دستگاه های ذی ربط بر اساس مسئولیت محوله نسبت به اجرای کامل مصوبه مذکور اقدام و نظارت دارند.
وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی در نتیجه تلاش مسئولان، کادر درمان و همکاری و همراهی موثر مردم حاصل شده و نباید با غفلت و بی توجهی شاهد پیک دیگری باشیم.
 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و 324 هزار و 395 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 96 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 56 هزار و 717 نفر رسیده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/497372/استاندار-تهران--تجمع-فاطمی-نداریم
بستن   چاپ