آریا بانو
مربی تیم فوتبال ذوب آهن:
همیشه دربی اصفهان زیباترین بازی فصل است
جمعه 26 دي 1399 - 16:56:42
آریا بانو - فریماه حبیبیان امروز (جمعه، 26 دی ماه) پس از تساوی تیمش در مقابل سپاهان اظهار کرد: معمولا زیباترین بازی هر فصل لیگ فوتبال بانوان را در دربی اصفهان بین تیم های ذوب آهن و سپاهان شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه امروز بازی خوبی انجام شد و از سوی هر دو تیم فوتبال تماشایی را شاهد بودیم، ادامه داد: در تمام لحظات بازی موقعیت حساس روی دروازه ها هر دو تیم وجود داشت و داوری هم عالی بود.
حبیبیان در خصوص شرایط بازی تیمش و کسب نتیجه مساوی گفت: تیم ما در ابتدای بازی خیلی زود به گل رسید و این امر شرایطی ایده الی را برای ما به وجود آورد، اما در لحظاتی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم.
وی افزود: در ادامه با دو تعویض خوب توانستیم به بازی برگردیم و حتی در بخشی از این دیدار با فشاری که در حمله ایجاد کردیم سه موقعیت خوب داشتیم، اما متاسفانه آن را از دست دادیم و نتواستیم به گل های بیشتری برسیم. 
به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص هماهنگی تیمش و افت و خیزهایی که در بازی های مختلف دارد، گفت: چون بازیکنان ما از جاهای مختلف به تیم اضافه شده اند نیاز است تمرینات بیشتری برای هماهنگی داشته باشیم، بنابراین گاها تغییراتی در پست بازیکنان می دهیم تا هماهنگی بازیکنان با یکدیگر بیشتر شود.
حبیبیان در خصوص تاثیر نبودن برخی مهاجمان سپاهان در این بازی گفت: نمی‌توان گفت نبودن مهاجمان سپانان بی تاثیر بود، اما همچنان معتقدم گل زودهنگام ما تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشت و اگرچه در خط حمله سپاهان نقص وجود داشت ولی ما از نقص های دفاعی شان استفاده کردیم و در این بازی موقعیت های خطرناک بیشتری داشتیم. ضمن اینکه در گل هایی که به ثمر رسید از قبل جزو برنامه هایمان بود که از کناره ها حمله کنیم.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/496509/همیشه-دربی-اصفهان-زیباترین-بازی-فصل-است
بستن   چاپ