آریا بانو
زیباترین بازی‌هایمان در دربی بوده است
جمعه 26 دي 1399 - 16:37:32
آریا بانو - فارس / مربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: زیباترین بازی‌های ما همیشه در دربی اصفهان بوده است.
دربی اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان با تساوی به پایان رسید.
فریماه حبیبیان مربی ذوب‌آهن بعد از دربی عنوان کرد: هر فصل زیباترین بازی‌ها را در دربی اصفهان داشته‌ایم. امروز هم بازی خوب و جانداری را شاهد بودیم و هر دو تیم واقعا فوتبال بازی کردند.
وی افزود: خوشبختانه بازی خوبی بود و داوری هم مشکلی نداشت. تیم ما ابتدای بازی زود به گل رسید و شرایط ایده‌آلی داشتیم اما لحظاتی از بازی بچه‌ها تمرکز خود را از دست دادند و همین باعث بهم ریختگی تیم شد. خوشبختانه توانستیم با 2 تعویض خوب تیم را جمع کنیم. اواخر بازی چند موقعیت 100 درصد داشتیم که بدشانسی آوردیم و گل نشد.
مربی ذوب‌آهن درباره اینکه تیم شما افت و خیزهای زیادی داشته، تصریح کرد: بازیکنان از تیم‌های جدید اضافه شده‌اند و نیاز به هماهنگی هست. تغییر پست‌ها هم به تمرین بیشتر نیاز دارد که امیدوارم در آینده این هماهنگی کسب شود.
حبیبیان در پاسخ به این سوال که سپاهان امروز 2 مهاجم خود را نداشته، گفت: نمی‌توانم بگویم این موضوع در تیم سپاهان تاثیری نداشته اما ما خیلی زود به گل رسیدیم و موقعیت خطرناکی داشتیم که این موضوع به نقص دفاعی آنها مربوط می‌شود البته اگر بازیکنان آنها اضافه می‌شدند می‌توانستند بازی بهتری داشته باشند. ما موقعیت‌های بیشماری در این بازی داشتیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/496427/زیباترین-بازی‌هایمان-در-دربی-بوده-است
بستن   چاپ