آریا بانو
پاسخ مودریچ به یک سوال مهم
پنجشنبه 25 دي 1399 - 01:07:14
آریا بانو - ورزش 3 / لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید تایید کرد که مذاکرات با این باشگاه برای تمدید قرارداد به خوبی پیش می‌رود.
رئال مادرید فردا شب در دومین مسابقه نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف اتلتیکو بیلبائو خواهد رفت؛ تیم زین الدین زیدان فصل گذشته به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و به طور قطع امسال نیز به دنبال تکرار همین عنوان خواهد بود.

آریا بانو

توقف برابر اوساسونا: " دوست ندارم در مورد نتیجه ای که در دیدار مقابل اوساسونا حاصل شد بهانه گیری کنم. البته که شرایط در آن مسابقه طبیعی نبود اما همیشه اوضاع آن طوری نیست که شما می‌خواهید. حرف زدن در مورد این قضیه سودی ندارد و ما فقط باید روی بازی فردا متمرکز شویم."
تمدید قرارداد: " نمی‌توانم در این مورد خیلی صحبت کنم اما مذاکرات به خوبی پیش رفته و من از روند آن راضی هستم. اما در مورد راموس نمی‌توانم خودم را جای او بگذارم. او دوست من است و امیدوارم تصمیمی اتخاذ شود که او از آن راضی و خوشحال باشد."
بدشانسی ادن هازارد: " او خیلی بدشانس بوده و مصدومیت ها فرصت نداده که قابلیت های واقعی خود را نشان دهد. او به زودی از این مصدومیت ها رهایی پیدا می‌کند و ثابت می‌کند که چرا رئال مادرید او را خریداری کرده است."

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/495433/پاسخ-مودریچ-به-یک-سوال-مهم
بستن   چاپ