آریا بانو
مهدی طارمی در کنار گریزمان و دیپای
پنجشنبه 25 دي 1399 - 01:07:02
آریا بانو - طرفداری / تیم منتخب هفته شانزدهم فیفا 21 منتشر شد .
تیم هفته شانزدهم فیفا آلتیمیت منتشر شده و یک بازیکن ایرانی در تیم این هفته دیده می شود.
طبق روال هر هفته شاهد انتشار تیم منتخب هفته فیفا 21 هستیم و در این تیم، بازیکنانی چون آنتوان گریزمان و ممفیس دیپای، کارت اینفرم گرفته اند.
همان طور که می دانید بازیکنانی که در هفته اخیر فوتبالی در لیگ ها معتبر، عملکرد خوبی از خود نشان داده باشند شانس حضور در تیم منتخب هفته فیفا 21 را دارند و اگر انتخاب شوند، کارت جدیدی برای آن ها در بخش آلتیمیت تیم منتشر می شود. در تیم منتخب این هفته، بهترین کارتی که در اختیار آلتیمیت بازان قرار گرفته است، کارت آنتوان گریزمان، مهاجم تیم بارسلونا است. ریتینگ 89 به این کارت اختصاص یافته که با کارت بیسیک این بازیکن 2 ریتینگ تفاوت دارد. قیمت این کارت در فاتبین در پلتفرم ایکس باکس 390K، در پلی استیشن 282K و در پی سی 540K است.
دیگر بازیکن خوبی که در تیم این هفته قرار گرفته است، گلر پاری سن ژرمن است. کیلور ناواس که در این هفته عملکرد خوبی داشت، کارت جدیدی از EA اسپورت دریافت کرده که علاقه مندان به فیفا آلتیمیت می توانند آن را تهیه کنند. کارت مهم دیگری که اینفرم گرفته است، ممفیس دیپای است. ستاره تیم لیون که این هفته برابر رنس گلزنی کرد و عملکرد خوبی داشت، یکی از بهترین کارت های این هفته را به خود اختصاص داده است. قیمت این کارت در پلتفرم های Xbox، PC و پلی استیشن از دید فاتبین به طور میانگین 300K است. مارکو رویس، ستاره دورتموند نیز پس از مدت ها موفق به دریافت کارت اینفرم شده است. این کارت برای کسانی که بیس تیمشان از بوندسلیگا و کشور آلمان است، کاربرد دارد و این بازیکن همواره یکی از بازیکنان منتخب فیفا بازان در بخش آلتیمیت بوده است. کارت رویس ریتینگ 86 را دارا بوده و قیمت 200K در پلی استیشن، 197K در ایکس باکس و 485K در PC را از دید فاتبین دارد.
بازیکن دیگری که در این هفته از فوتبال اروپا نمایش بی نقص و فوق العاده ای از خود ارائه داد، ستاره ایرانی پورتو است. مهدی طارمی این روزها در تیمش باشگاهی خود در رقابت های مختلف می درخشد و توانایی های خودش را نشان می دهد. این کیفیت بالا و نمایش درخشان طارمی از دید EA دور نمانده و مهدی طارمی نیز، کارت اینفرم با ریتینگ 81 به خود اختصاص داده است.

آریا بانو

کارت اینفرم مهدی طارمی
در زیر تمامی کارت های این هفته را می توانید تماشا کنید:

آریا بانو

تیم منتخب هفته شانزدهم فیفا 21

http://www.banounews.ir/fa/News/495426/مهدی-طارمی-در-کنار-گریزمان-و-دیپای
بستن   چاپ