آریا بانو
یک گزینه جذاب برای جانشینی فرانک لمپارد
چهارشنبه 24 دي 1399 - 22:53:52
آریا بانو - ورزش 3 / بیلد مدعی شد یولیان ناگلزمان به گزینه های سران چلسی برای جانشینی احتمالی فرانک لمپارد اضافه شده است.
اغراق نیست اگر بگوییم که چلسی موفق ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا بود؛ در واقع سران باشگاه لندنی به بهترین شکل ممکن تیم شان را تقویت کردند و به نوعی اکثر مهره های مورد نظر فرانک لمپارد را به خدمت گرفتند.

آریا بانو

با توجه به عملکرد فوق العاده چلسی در نقل و انتقالات تابستانی به نظر می‌رسید این تیم یکی از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری باشد اما آبی‌ها در هفته‌های گذشته نتایج ناامید کننده‌ی کسب کرده‌اند و در حال حاضر با 10 امتیاز فاصله نسبت به صدر جدول در رتبه نهم قرار گرفته اند.
همین نتایج دور از انتظار چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باعث شده شایعاتی در مورد برکناری احتمالی فرانک لمپارد از این تیم به گوش برسد‌. در همین ارتباط بیلد آلمان در گزارشی مدعی شده که یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و موفق لایپزیش نیز به لیست گزینه های جانشینی احتمالی فرانک لمپارد اضافه شده است و این آلمانی می تواند گزینه ای ایده آل در صورت برکناری سرمربی انگلیسی تلقی شود‌.

آریا بانو

گفتنی است که به جز ناگلزمان از سرمربیانی نظیر توماس توخل، ماسیمیلیانو آلگری و براندون راجرز به عنوان به عنوان اصلی‌ترین شانس‌ها برای هدایت آبی‌ها در صورت برکناری لمپارد نام برده می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/495353/یک-گزینه-جذاب-برای-جانشینی-فرانک-لمپارد
بستن   چاپ