آریا بانو
پاکسازی و بهسازی محوطه مجموعه المپیک کیش
چهارشنبه 24 دي 1399 - 20:16:49
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - با هدف ارتقاء شاخص های سلامت و تامین رفاه و آسایش شهروندان و ورزشکاران، محوطه مجموعه ورزشی المپیک کیش پاکسازی و بهسازی شد.

به گزارش روابط روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، با تاکید ابوالفضل طیبی توسعه سرانه سلامت و ایجاد، حفظ و نگهداری صحیح فضاهای ورزشی عمومی در محیط شهری با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان از اقداماتی است که در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات کیش قرار دارد.
درپی بازدیدهای مدیر عامل شرکت شرکت عمران، آب و خدمات کیش از محوطه مجموعه المپیک کیش به منظور ایجاد محیطی پاک و به دور از زوائد نا زیبای بصری، اکیپ فعال 30 نفره معاونت امورشهری این شرکت نسبت به پاکسازی و بهسازی محوطه مجموعه ورزشی المپیک کیش اقدام کردند.
در این عملیات، بهسازی ورنگ آمیزی جداول، اصلاح روشنایی معابر، ساماندهی فضای سبز، لکه گیری وتعمیرات مورد نیاز مجموعه و پاکسازی کل محوطه انجام شد.
شایان ذکر است با پایان عملیات پاکسازی وبهسازی محوطه مجموعه ورزشی المپیک، خدمات حفظ ونگهداری محوطه این مجموعه توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش به طور مستمر انجام خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/495195/پاکسازی-و-بهسازی-محوطه-مجموعه-المپیک-کیش
بستن   چاپ