آریا بانو
مهارت زندگی/ با این روش ها تمام دعواهایتان در خانه به سرعت تمام خواهند شد
چهارشنبه 24 دی 1399 - 1:53:02 AM
آریا بانو - طلا/ یکی از مشکلات تمامی زن و شوهر ها و افرادی که در یک رابطه عاشقانه قرار دارند دعوا کردن می باشد. دعوا هایی که گاهی هتی تا چند روز و چند هفته طول می کشند. ما در اینجا قصد داریم تا به شما نشان دهیم که چگونه می توان تنها در چند دقیقه به یک دعوا خاتمه داد.
هیچ کسی از دعوا کردن لذت نمی برد و آن را دوست ندارد. پس فقط شما نیستید. همسرتان هم دوست ندارد با شما دعوا کند. اما وقتی مشکلات زیاد می شود و یک فرد عصبانی است معمولا چاره ای به جز دعوا در ذهن او وجود ندارد.
البته هیچگاه نباید از دعوا بترسید. دعوا کردن معمولا بخشی از زندگی مشترک است. اما زمانی دعوا کردن خطرناک می شود که یک دعوا خیلی طول بکشد و یا مداوم باشد.آیا می دانستید که شما می توانید تنها با هفت ترفند ساده از دعوا کردن جلوگیری کنید؟
در ادامه قصد داریم تا این ترفند ها را به شما بگوییم تا زندگی و ازدواج بهتری از قبل را تجربه کنید. 
1. از همسرتان انتقاد نکنید بلکه احساس خود را با او در میان بگذارید. مثلا نگویید فلان کار را نکن، بگویید انجام دادن این کار توسط تو مرا ناراحت می کند.
2. به احساسات و وضعیت عاطفی شریک زندگی خود علاقه نشان دهید.
3. فکر نکنید که همسرتان از شما دور است یا به تماس های شما پاسخ نمی دهد. افکار منفی را از ذهن خود بیرون کرده و از او درباره رفتار هایش توضیح بخواهید.
4. به شریک زندگی خود نگاه از بالا به پایین نداشته باشید.
5. دنبال مقصر نگردید.
6. دعوا ها و کینه های قدیمی را دوباره مرور و یادآوری نکنید.
7. انعطاف پذیر باشید و به راه حل سوم فکر کنید. همیشه یک راه حل سوم وجود دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/494394/مهارت-زندگی--با-این-روش-ها-تمام-دعواهایتان-در-خانه-به-سرعت-تمام-خواهند-شد
بستن   چاپ