آریا بانو
هفت نوع پیراهن مردانه شیک که باید در کمد داشته باشید!
سه شنبه 23 دي 1399 - 11:22:50
آریا بانو - ستاره / اما این نوع پوشش، تنها یکی از انواع پیراهن محسوب می‌شود. بنابراین، فرقی ندارد که شما اهل بیزنس و تجارت باشید یا کافه‌داری و باریستایی؛ درهرصورت به‌عنوان یک مرد امروزی، انواع اقسام آن را در کمد خود دارید. از پیراهن‌های آکسفورد و راحتی گرفته تا پیراهن‌های مخصوص مناسبت‌های مهم و بسیار رسمی. با این حال شاید تا به حال از خود پرسیده باشید که هر یک از این پیراهن‌ها چه کاربرد و تاریخچه‌ای دارند. در این مطلب، شما را با انواع پیراهن مردانه شیک آشنا می‌کنیم و به سوالاتتان در این زمینه پاسخ می‌دهیم؛ پس با ما همراه باشید.
پیراهن مردانه شیک؛ ساده و رسمی!
این نوع از پوشش، همان پیراهن مردانه شیک همیشگی است که در اداره یا محیط کار می‌پوشید. مضاف بر اینکه، کافی است آستین‌هایش را بالا بزنید تا بیشتر از همیشه باهوش به نظر برسید. به‌طورمعمول کارمندان شرکت‌ها یا ادارات که باید لباس رسمی بپوشند، این نوع پیراهن را خریداری می‌کنند. به همین دلیل، رنگ‌های پرطرفدار این پیراهن‌ها معمولا سفید و آبی روشن است تا برای محل کار مناسب باشد. اگر علاقه دارید از پیراهن‌ها استفاده کنید اما قصد ندارید تا چنین رسمی در محل کار حاضر شوید، می‌توانید انواع دیگری از پیراهن‌ها را تهیه نمایید. 
پیراهن آکسفورد یقه دکمه‌دار
این نوع پیراهن را پیشتر دیده‌اید اما آیا تا به حال متوجه تفاوت این پیراهن‌ها شده‌اید؟
آکسفورد، از پیراهن‌های مردانه شیک و رسمی، اسپورت‌تر است و می‌توانید آن‌ها را در مراسم‌ها یا محل‌ کاری که کمی غیر رسمی باشد، بپوشید. پیراهن‌های آکسفورد به‌عنوان نوعی از پیراهن مردانه شیک، برخلاف پیراهن‌های ساده که عموما رنگ‌های روشنی دارند و مناسب ایونت‌های رسمی هستند، تیره بوده و برای جشن‌ها یا ایونت‌های خودمانی استفاده می‌شوند. پیراهن‌های آکسفورد از دکمه‌های روی یقه متمایز می‌شود.
اورشرت، پیراهن مردانه‌ای مناسب فصل سرد!
زمانی که هوا شروع به سرد شدن می‌کند، پیراهن‌های ساده و معمولی برای استفاده، زیاده از حد نازک به نظر می‌رسند. در مقابل هم اگر تصمیم بگیرید همین پیراهن را همراه با یک کت بپوشید، ممکن است بیش از حد برای شما گرم باشد. پس در این زمان بهترین پوشش چیست؟ بهترین پیراهن مردانه شیک که می‌توانید در این زمان بپوشید، یک ژاکت یا پلیور مردانه است. این نوع پیراهن به‌طور معمول، روی یک تی‌شرت پوشیده می‌شود و چیزی که باعث زیبایی و جذابیت اورشرت‌هاست، این است که آن‌ها سادگی خاص خود را دارند.

آریا بانو

فانل‌شرت، پیراهن مردانه شیک مخصوص پاییز!
برای اینکه هم استایل خود را حفظ کنید و هم گرم بمانید، بهترین گزینه استفاده از فانل‌شرت‌هاست. این نوع پیراهن‌ مردانه شیک را احتمالا در سریال‌‎های مربوط به مناطق سردسیر دیده‌اید. فانل‌شرت، پیراهنی است که از پارچه‌های ضخیم، نرم و طرح‌های مختلف که معمولا چهارخانه است، تهیه می‌شود و برای افرادی مناسب است که بیشتر مواقع نیاز دارند خود را گرم نگه دارند. جالب است بدانید که ترکیب فانل‌شرت‌ها با تی‌شرت و شلوار جین یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها برای جوانان محسوب ‌می‌شود!
پیراهن کتان، مناسب هر مناسبت!
پیراهن‌های کتان از جملۀ پرکاربردترین وسایلی است که هر مردی می‌تواند داشته باشد. این نوع پیراهن مردانه شیک، بافت سبک و راحتی دارد و از آنجا که تولید آن‌ها هم نسبتا ساده و راحت است، از جمله پیراهن‌های با قیمت مناسب به‌حساب می‌آید که در نتیجه، این موضوع باعث می‌شود تا ارزش خرید بالایی داشته باشد. پیراهن‌های کتان برای مناسبت‌ها و موقعیت‌های غیر رسمی بسیار مناسب هستند و به‌راحتی‌ می‌توان آن‌ها را با انواع شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای و کتان مردانه ست کرد. علاوه بر این، می‌توانید این نوع از پیراهن را با ژاکت‌ ورزشی مناسب بپوشید که ترکیب زیباتری را هم ایجاد می‌کند؛ اما در حقیقت ترکیب‌های زیبای مختلفی را می‌‎توانید با این پیراهن‌ها خلق کنید و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت!

آریا بانو

پیراهن کلاسیک آستین‌کوتاه، شیک و خنک!
شاید از خود پرسیده باشید که دلیل وجود این نوع پیراهن‌های آستین‌کوتاه چیست؟ این نوع پیراهن مردانه شیک، برای یک روز تعطیل که در کافه نشسته‌اید یا در ساحل لم داده‎‌‌اید، گزینۀ ایده‌آل است. پیراهن‌های آستین‌کوتاه را می‌توانید در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون و متنوع پیدا نمایید و تهیه کنید. نکتۀ جالب این است که بنا به طرح و رنگی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید این نوع پیراهن را در موقعیت‌های مختلف بپوشید!
پیراهن نخی، راهکاری برای اوج گرما!
اگر در یک روز گرم تابستانی قصد دارید بیرون بروید و احساس می‌کنید از گرما در حال ذوب شدن هستید، بهترین گزینه بدون شک پوشیدن یک پیراهن نخی خنک است!
این نوع پیراهن مردانه شیک از گذشته‌های دور به‌طور سنتی با رنگ‌های روشن برای موقعیت‌های غیر رسمی مورد استفاده می‌گرفته است و هنوز که هنوزه، جزو یکی از گزینه‌های اصلی برای آقایان در روزهای گرم به‌حساب می‌آید.

http://www.banounews.ir/fa/News/493561/هفت-نوع-پیراهن-مردانه-شیک-که-باید-در-کمد-داشته-باشید!
بستن   چاپ