آریا بانو
هدیه دادن بر اساس شخصیت افراد را بیاموزید!
سه شنبه 23 دی 1399 - 11:58:16 AM
آریا بانو - بیتوته / مهم‌ترین راهنمای ما در انتخاب و خرید کادو آن هم برای بانویی که مشکل پسند، دقیق و ریزبین باشد توجه به ویژگی‌های شخصیتی او است. فقط کافی است قاب شخصیتی طرف مقابل را جلوی چشم داشته باشیم تا علایق و سلیقه او را به خوبی در نظر بگیریم. اما اگر شناخت کافی از طرف مقابلتان ندارید باید در خرید هدیه به ویژه هدایایی که در روز عشق برای دختر خریداری می‌کنید حساسیت به خرج دهید. در این موارد بهتر است سلیقه عموم را در نظر بگیرید و آن را با چاشنی شناخت محدودی که از مخاطبتان دارید تلفیق کنید!
گزینه‌های خاص و راهگشا برای هدیه تولد و نامزد
 مدت‌ها از دوستی یا همراهیتان با مخاطب خاصتان می‌گذرد، می‌خواهید او را به بهترین شکل ممکن غافلگیر کنید اما نمی‌دانید چه گزینه‌ای مناسب کادو ولنتاین برای دختر است؟ کالاهای زیادی از جمله لوازم ورزشی، آموزشی، دیجیتالی و آرایشی می‌توانند برای غافلگیر کردن مخاطبتان مناسب باشند.
خرید لوازم آرایش به شرط شناخت سبک آرایشی
شاید خرید لوازم آرایشی ساده‌ترین گزینه برای کادو تولد دخترانه باشد؛ اما فراموش نکنید برای این که طرف مقابلتان از اعماق وجود از هدیه‌ شما استقبال کند بهتر است به سبک آرایشی او توجه کنید. رنگ‌ها و برند لوازم آرایشی دو فاکتور محدودکننده در خرید آن‌ها به عنوان هدیه تولد هستند.
خرید ست هدیه شمع‌های معطر برای کادو تولد
یک هدیه ساده، دلنشین و اقتصادی برای تولد می‌تواند ست شمع‌های معطر باشد که در اشکال و طرح‌های زیبا به صورت تزئینی وجود دارند. شمع‌ها علاوه بر این که برای روز تولد می‌توانند مناسب باشند برای روز ولنتاین هم با تم مخصوص همین روز توصیه می‌شوند. حتی می‌توانید از شمع‌ها به عنوان مکمل هدیه روز تولد دختر استفاده کنید.
خرید لباس و لوازم ورزشی برای بانوان سخت کوش
اگر دوست، یار و شریک زندگیتان اهل ورزش است و به تناسب بدن اهمیت می‌دهد وقت آن رسیده تا با خرید ست ورزشی او را غافلگیر کنید. یکی از مزایای خرید لوازم ورزشی به عنوان هدیه محبوبیت عمومی آن‌ها است. طرح اسپرت لوازم و لباس‌های ورزشی حتی افراد مشکل پسند را جذب خود می‌کنند!
خرید انواع ماگ با طرح‌های خاص تولد
اگر به دنبال خرید هدیه‌ای کوچک، اقتصادی و کاربردی هستید ماگ‌ها گزینه‌های در دسترس و البته ماندگاری هستند. حتی می‌توانید ماگ‌هایی با طرح خاص تولد یا طرح‌های سفارشی انتخاب کنید.

آریا بانو

خرید دستگاه‌های ماساژور صورت و بدن
زیبایی، شادابی و جوانی پوست برای هر بانویی با هر دیدگاه و سلیقه‌ای مهم است. با خرید ماساژور دستی و برقی ثابت کنید که شما هم به سلامت پوست طرف مقابلتان اهمیت می‌دهید و با این هدیه مدرن او را خوشحال کنید!
گزینه‌های مناسب برای کادو عاشقانه
برای خیلی از بانوان روز عشق از اهمیت خاص و حتی بیش‌تر از روز تولد برخوردار است. بنابراین باید برای انتخاب و خرید هدیه این روز زمان بیش‌تری اختصاص دهید و تمام توانتان را برای گزینش بهترین کادو ممکن به کار ببرید!
ست عطر و ادکلن خاص برای دختر خانم‌ها
داستان خاص بودن عطر و ادکلن برای هدیه دادن و هدیه گرفتن قصه تازه‌ای نیست؛ به خصوص برای روز ولنتاین که همیشه جذابیت خاصی برای بانوان داشته است. فقط کافی است که سلیقه طرف مقابلتان و عطرهای دلخواهش را برای مدتی دنبال کنید. البته گزینه‌های محبوب زیادی در بازار وجود دارد که حتی اگر مخاطبتان اهل استفاده از عطر و ادکلن نباشد قطعا از این هدیه استقبال می‌کند. شک نکنید!
آلبوم، قاب عکس و ثبت خاطرات آشنایی
یکی از خاص‌ترین هدایای ولنتاین برای دختر آلبوم‌های عکس است. آلبوم‌هایی که به تصاویر چاپ شده و مرور خاطراتتان مزین شده باشند.
آلبوم‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند. برخی از آن‌ها با زمینه ویژه سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی یا دوستی طراحی می‌شوند و بنابراین می‌توانید از مدل‌های آماده استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه‌های منحصر به فرد قاب عکس است که قطعا به اندازه آلبوم مخاطبتان را شگفت زده و غافلگیر می‌کند.
انواع زیورآلات و پابند زنانه
اکثر بانوان از زیورآلات به عنوان هدیه ولنتاین برای دختر یا هدیه تولد استقبال می‌کنند. زیورآلات ممکن است به صورت تک، نیم ست یا مجموعه کامل باشند. برخی از زیورآلات با وزن سبک و قیمت اقتصادی گزینه‌های منطقی و جذابی برای روز ولنتاین هستند که شکوه خاصی به این روز زیبا می‌بخشند.
انواع گوشی و گجت‌های پوشیدنی هوشمند
ابزار و کالاهای دیجیتال محبوب‌ترین هدایا این روزها برای کادو تولد یا ولنتاین دختر هستند. یکی از دلایل محبوبیت این کالاها تنوع بالا آن‌ها است که باعث می‌شود با هر بودجه‌ای هدیه مناسب را انتخاب و خریداری کنید. انواع گوشی، تبلت و دوربین عکاسی از هدایای محبوبی هستند که در کشور ما توسط بیش از ده برند معتبر دنیا عرضه می‌شوند.
از آن جایی که نقدینگی لازم برای خرید گوشی و تبلت کمی بالا است شاید بد نباشد نگاهی به گجت‌های پوشیدنی نظیر انواع مچ بندهای ورزشی بیندازید. مچ بندها کالاهای پرکاربرد، شیک و جذابی هستند که برای هر سلیقه و هر بودجه‌ای یک نمونه خاص در بازار می‌توانید پیدا کنید.
انواع تابلو پازلی
یکی دیگر از گزینه‌هایی که هدیه روز ولنتاین امسال شما را خاص می‌کند تابلوهای پازلی است. این تابلوها طرح‌های بی نظیر و بسیار متنوعی دارند. اگر می‌خواهید تابلو پازلی را برای روز ولنتاین خریداری کنید تم یا زمینه تابلو را متناسب با همین روز انتخاب کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/493558/هدیه-دادن-بر-اساس-شخصیت-افراد-را-بیاموزید!
بستن   چاپ