آریا بانو
افتتاح کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور در منطقه 20
يکشنبه 21 دي 1399 - 16:57:00
آریا بانو - کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور به منظور خدمات رسانی به شهروندان مردم مناطق جنوبی تهران با حضور شهردار منطقه 20 و مسئولین شهری در این منطقه افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار شهردار منطقه در آئین افتتاح کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور گفت: حمایت مدیریت شهری از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت همواره مورد تاکید بوده است.
افشار افزود: مدیریت شهری این منطقه از فعالیت های بخش خصوصی در توسعه و ارتقاء سلامت شهروندان استقبال می کند و از هر اقدامی در این حوزه حمایت می کنیم.
او افزود: علاوه بر ارتقاء ظرفیت های گردشگری شهر تاریخی ری، در راستای هدایت این شهر به مقصد گردشگری سلامت تلاش می کنیم.
مراسم افتتاحیه کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور در منطقه 20 صبح شنبه 20 دی ماه با حضور خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات، مجتبی عبداللهی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، فرهاد افشار شهردار منطقه، توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری، هادی ایازی و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.
در این مراسم به پاس اقدامات مدیریت شهری و تسهیل گری در آغاز به کار این مرکز درمانی لوح تقدیر مدیر عامل کلینیک فوق تخصصی چشم پرشکی نور به فرهاد افشار شهردار منطقه اهدا شد.
کلینیک چشم پزشکی نور شهرری در زیربنایی به مساحت بیش از 2700 متر مربع و در هفت طبقه شامل هشت درمانگاه در خیابان فدائیان اسلام احداث شده است و تمامی خدمات پاراکلینیکی و تخصصی به بیماران ارائه می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/492722/افتتاح-کلینیک-فوق-تخصصی-چشم-پزشکی-نور-در-منطقه-20
بستن   چاپ