آریا بانو
در منطقه 10 صورت می گیرد
توسعه بوستان حکیم با تملک پنج هزار متر مربع ملک مجاور
يکشنبه 21 دي 1399 - 17:30:00
آریا بانو - شهردار منطقه 10 از ساخت بوستان جدید در این منطقه خبر داد و گفت: جلوگیری از گسترش فضای بی دفاع شهری و توسعه فضای عمومی با توجه به تراکم خانوار و کمبود سرانه های فضای سبز به عنوان بستر تعاملات اجتماعی و نقش آن در الگوهای تفریح و فراغت و در نهایت ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی شهروندان از مهمترین اهداف این پروژه می باشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مجید رباطی شهردار منطقه با اعلام این خبر در ادامه افزود: با حمایت‌های ویژه، تاکیدات مکرر و مساعدت پیروز حناچی شهردار محترم تهران، باغ حکیم با مساحت تقریبی 5000 مترمربع، همجوار در پیاده راه شهید دعوتی و باغ موزه هفت چنار، طی مذاکره بعمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به شهرداری تهران واگذار و عملیات اجرایی احداث باغ حکیم "ایرانی" به زودی در آن آغاز می گردد.
او در ادامه اظهار داشت: این پروژه محله محور و از جمله مطالبات 10 ساله شهروندان محله بریانک بوده که با نظر اهالی محل و شورایاران اجرایی می شود.
شهردار منطقه در خاتمه خاطرنشان ساخت: با توجه به راهبرد مدیریت شهری در این دوره، نهضت احداث بوستان های محله ادامه خواهد داشت و در هر مکانی که امکان احداث فضای سبز جدید وجود داشته باشد تا شهروندان و اهالی محل از آن بهره مند شوند و بتوانند اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند قطعاً در دستور کار قرار خواهد گرفت.
عصر روز گذشته محمد سالاری عضو شواری اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه از باغ حکیم واقع در محله بریانک بازدید کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/492721/توسعه-بوستان-حکیم-با-تملک-پنج-هزار-متر-مربع-ملک-مجاور
بستن   چاپ