آریا بانو
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک :
کلنگ توسعه خط 3 به 1 مترو به زودی زده می شود
شنبه 20 دي 1399 - 16:08:35
آریا بانو - کلنگ توسعه خط 3 به 1 مترو در شمال تهران با توجه به تحویل زمین مورد درخواست شرکت مترو برای اجرای کار، به زودی به زمین زده می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه در جلسه نهایی شدن مسیر توسعه خط 3 به 1 مترو در منطقه یک که با حضور مدیران پروژه شرکت توسعه مترو برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با همکاری خوب شرکت مترو و شهرداری منطقه یک در اجرای این طرح، امیدواریم این خط به زودی به اجرا و بهره برداری برسد.
خردمند افزود: طبق اعلام مدیر پروژه در حال حاضر مسیر این طرح به طول بیش از 8 کیلومتر با 7 ایستگاه مصوب و توسعه شمال غربی خط 3 مترو توسعه شمالی خط 1 از میدان تجریش به سمت زعفرانیه در قالب فرایند مطالعاتی به صورت یکپارچه در نظر گرفته شده است.
خردمند افزود: با بررسی 11 گزینه انتخابی 4 گزینه انتخاب شد که 1 مسیر از نوبنیاد به میدان شهید باهنر متصل و 3 مسیر از سه راه نارنجستان به میدان نیاوران متصل و هر دو در امتداد خیابان شهید باهنر به خیابان ولیعصر(عج) می رسیدند که گزینه نهایی با عبور از خیابان پاسداران انتخاب شد.
او بیان کرد : مسیر توسعه از میدان نوبنیاد ابتدای خیابان پاسداران شروع می شود در خیابان شهید باهنر ادامه می یابد و از میدان تجریش عبور و در خاتمه به خیابان زعفرانیه می رسد که کل ایستگاه های واقع در محدوده منطقه یک، 7 ایستگاه شامل سه ایستگاه در پاسداران، دو ایستگاه در نیاوران، یک ایستگاه در میدان تجریش و یک ایستگاه در زعفرانیه قرار دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/491919/کلنگ-توسعه-خط-3-به-1-مترو-به-زودی-زده-می-شود
بستن   چاپ