آریا بانو
با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صورت گرفت :
آغاز عملیات رسمی احداث سومین ساختمان سرای محله منطقه 18 در سالجاری
جمعه 19 دي 1399 - 12:39:00
آریا بانو - همزمان با بازدید سه ساعته محمد رضا جوادی یگانه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از منطقه 18، عملیات احداث سومین ساختمان سرای محله در سالجاری و آخرین محله فاقد این امکانات در منطقه آغاز شد.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، در جریان این بازدید سه ساعته که با مشایعت سید محمد فیاض شهردار منطقه و جمعی از مدیران معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به انجام رسید، این مقام مسئول ابتدا از پروژه ساختمان سرای محله شهید رجائی دیدن و در ادامه در محل احداث پردیس درمانی و آموزشی کودکان حکیم حاضر و از بخشهای مختلف آن دیدن کرد.
بازدید از ساختمان سراو کتابخانه محله یافت آباد جنوبی، حضور در فروشگاه گلماند و اعطای کارت عضویت افتخاری به مدیران شهری حاضر از دیگر برنامه های معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این منطقه بود.
برپایه این گزارش، کلنگ زنی و آغاز عملیات رسمی احداث ساختمان سرای محله سعید آباد و همچنین بهره برداری از زمین چمن تازه بهسازی شده این محله بخش پایانی برنامه بازدید سه ساعته این مقام مسئول، فتاحی مشاور حوزه معاونت، دانشور مدیر کل آموزشهای شهروندی، شیرزاد مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات و سپهوند مدیر روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از منطقه 18 بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/490913/آغاز-عملیات-رسمی-احداث-سومین-ساختمان-سرای-محله-منطقه-18-در-سالجاری
بستن   چاپ