آریا بانو
زنده ماندن معجزه آسای پسر 15 ساله پس از سقوط از ارتفاع
شنبه 13 دي 1399 - 19:23:53
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران /پسر 15 ساله هنگامی که به همراه خانواده و دوستانش در حال تفریح در نزدیکی صخره‌ای معروف در یکی از سواحل «ماروبرا» سیدنی بود به پایین سقوط کرد. این اتفاق در ساعت 8.30 پنجشنبه رخ داد.
پس از این حادثه این نوجوان که هنوز هویتش اعلام نشده تنها دچار جراحت سطحی شد. با وجود آنکه او میان شکاف یک تخته سنگ فرود آمده بود از این حادثه جان سالم به در برد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی استرالیا این حادثه تصادفی بوده است. پس از وقوع این اتفاق ده‌ها پلیس به همراه تیم‌های اورژانس پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و تلاش خود را برای نجات این نوجوان آغاز کردند.
آن‌ها با استفاده از یک برانکارد پس از بیرون کشیدن این پسر او را به بیمارستان منتقل کردند. در حالی که محل حادثه تاریک بود تیم نجات با ایجاد روشنایی توانستند او را در این عملیات نفسگیر نجات دهند. او بلافاصله به بیمارستان کودکان سیدنی منتقل شد.

آریا بانو


یکی از اعضای تیم پزشکی با نام «گیئوف سینیور» به 7News گفت که تیم نجات موفق شدند این پسر را بدون کوچکترین اتفاقی از میان صخره‌ها بیرون بکشند. در ویدئویی که منتشر شده است ده‌ها نفر از اعضای تیم نجات و آتش‌نشانی که در محل حادثه سرگرم نجات این نوجوان هستند دیده می‌شوند. موج‌های این ساحل گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و یکی از سواحل محبوب برای گردشگران به شمار می‌رود.

آریا بانو


گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که در می 2016 نیز یک گردشگر پس از سقوط از صخره‌ای در ساحل ماروبرا جان خود را از دست داده بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/487604/زنده-ماندن-معجزه-آسای-پسر-15-ساله-پس-از-سقوط-از-ارتفاع
بستن   چاپ