آریا بانو
بارسلونا شانس زیادی برای جذب این ستاره دارد
شنبه 13 دي 1399 - 02:06:55
آریا بانو - ورزش 3 / جوزپ ماریا مینگوئلا از آمادگی بارسلونا برای خرید ارلینگ هالند خبر داد.
ارلینگ هالند در یک سال اخیر به قدری درخشان کار کرده که بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای جذب مهاجم جوان دورتموند پیشقدم شده اند. انتختابات ریاست باشگاه بارسلونا در پیش است و نامزدهای این انتخابات از همین حالا با نام بردن از اسامی نام های بزرگ قصد دارند هواداران را مجاب به رای دادن به خود کنند. اگر امیل روسود موفق شود در میان خیل نامزدها عنوان ریاست باشپاه بارسلونا را ایز آن خود کند، بی تردید جوزپ ماریا مینگوئلا به عنوان مدیر ورزشی بعدی این باشگاه معرفی خواهد شد. حالا او در مصاحبه ای مدعی شد آنها از همین حالا برای جذب ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، دو ستار جوان فوتبال وارد عمل شده و در شرایط خوبی برای انتقال این دو بازیکن قرار دارند.

آریا بانو

جوزپ ماریا مینگوئلا گفت: " ما به طور کامل از شرایط جذب ارلینگ هالند آگاه هستیم و اگر در انتهابات ریاست باشگاه بارسلونا پیروز شویم، فردای آن روز با مینو رایولا تماس گرفته و شرایط جذی ارلینگ هالند را قبول خواهیم کرد.
کیلیان امباپه؟ در مورد او اوضاع کمی پیچیده تر است، زیرا سال آینده قرارداد امباپه تمام می شود. ما در مورد جذب امباپه نیز تحرکاتی داشته و دارای بیشترین شانس برای خرید این بازیکن هستیم."

http://www.banounews.ir/fa/News/487094/بارسلونا-شانس-زیادی-برای-جذب-این-ستاره-دارد
بستن   چاپ