آریا بانو
باحضور شهرداران مناطق 15، 16 و20 انجام شد
نامگذاری ساختمان ناحیه سه منطقه 15 به نام شهردار فقید احترامی
سه شنبه 9 دي 1399 - 14:47:00
آریا بانو - مراسم رونمایی از لوح یادبود و نامگذاری ساختمان ناحیه سه شهرداری منطقه 15 به نام زنده یاد محسن احترامی شهردار فقید این ناحیه با حضور شهرداران مناطق 15، 16، 20 و خانواده معظم شهید احترامی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: متاسفانه چهار همکار محترم ما براثر ابتلا به بیماری کرونا از جمع ما جدا شده و به دیار باقی شتافتند، که برای این همکاران ارجمند غفران واسعه الهی طلب می کنم.
او افزود: مهندس احترامی از پاکدست ترین پرسنل شهرداری تهران بود که به جهت ارائه خدمات صادقانه و متواضعانه برای شهروندان، ارزش کارشان از برادر شهیدش کمتر نیست.
شهردار منطقه با اشاره به اینکه انصافا مدیریت شهری یکی از بهترین مدیران خود را از دست داد، افزود: داغ عزیز سخت است و همه در صداقت و پاکدستی ایشان همدل هستند.
او در پایان از مشارکت همه همکاران در مراسم ختم صلوات و قرآن مجازی در 40 روز گذشته برای مرحوم احترامی قدردانی کرد.
سخنرانی حجت‌الاسلام رسولی فرمانده بسیج منطقه و بیان خاطره توسط برادر شهید احترامی و تشکر از شهردار و همکاران منطقه به جهت همراهی و همدلی؛ از دیگر برنامه های مراسم نامگذاری ساختمان ناحیه سه بود.
در این مراسم دبیران شورایاری محلات بیست گانه، معاونین و مدیران شهرداری منطقه 15، روحانیون و معتمدان محله کیانشهر نیز حاضر بودند.
مرحوم مهندس احترامی سابقه 18 سال خدمت در شهرداری تهران در مناطق مختلف از جمله 4، 15 و 20 داشت که 8 سال پایانی آن به عنوان شهردار ناحیه سه این منطقه فعالیت می کرد و توانست با خدمات صادقانه و بی دریغ خود رضایتمندی شهروندان این ناحیه را جلب کند. مرحوم احترامی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت و شهرداری منطقه 15 به یاد زحمات و تلاش های ارزشمند وی، ساختمان ناحیه سه را همزمان با چهلمین روز درگذشت وی و ایام فاطمیه به نام مرحوم احترامی نامگذاری کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/484890/نامگذاری-ساختمان-ناحیه-سه-منطقه-15-به-نام-شهردار-فقید-احترامی
بستن   چاپ