آریا بانو
آرسنال برای داشتن بازیکنی مثل اوزیل گریه می‌کند
جمعه 14 آذر 1399 - 06:31:07
آریا بانو - ورزش 3 / دیوید سیمن، دروازه‌بان سابق آرسنال معتقد است که میکل آرتتا باید با توجه به نیاز این تیم از مسوت اوزیل استفاده کند.
مسوت اوزیل در ماه دسامبر و هنگام انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال به نوعی احیا شد چرا که پیش از آن اونای امری هیچ علاقه ای به استفاده از ستاره آلمانی در ترکیب تیمش نشان نمی‌داد.
اوزیل فصل گذشته به یک بازیکن ثابت تحت نظر میکل آرتتا تبدیل شده بود تا اینکه مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمد و بعد از آن دیگر هافبک آلمانی نتوانست خیلی در ترکیب آرسنال به میدان برود.
دیوید سیمن، اسطوره باشگاه آرسنال و دروازه‌بان سابق این تیم معتقد است که آرسنال باه بازیکنی مانند اوزیل احتیاج دارد و آرتتا باید از او استفاده کند. سیمن در این باره گفت: " من تعجب می‌کنم که آرتتا ترجیح داده اوزیل را از ترکیب کنار بگذارد چرا که او یک بازیکن با کیفیت است. شخصا فکر می‌کنم که اتفاقی بین این دو نفر رخ داده است چرا که او به جز کیفیتش پول زیادی دریافت می‌کند و به نوعی این یک هدر رفتن است.
وقتی به آرسنال نگاه می کنید، ما برای داشتن بازیکنی مثل اوزیل گریه می کنیم پس چرا تیم خود را حول او نمی سازید و تنها او را بیرون می گذارید."

http://www.banounews.ir/fa/News/466489/آرسنال-برای-داشتن-بازیکنی-مثل-اوزیل-گریه-می‌کند
بستن   چاپ