آریا بانو
نقش اعجاب‌انگیز مارادونا در کاشته‌های لیونل مسی
جمعه 14 آذر 1399 - 06:29:47
آریا بانو - آخرین خبر / دیگو مارادونا به تازگی در سن 60 سالگی درگذشت. او به عنوان اسطوره تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان شناخته می‌شد و یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در این زمینه بود. لیونل مسی همواره از مارادونا به عنوان یک اسطوره یاد کرده است اما دیگو مارادونا در مقطعی سرمربی لیونل مسی بود و تاثیر جالبی در کاشته‌زنی لئو مسی داشته است.
به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از درگذشت دیگو مارادونا در واکنش به این قضیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته بود:"دیگو ما را ترک می‌کند اما نمی‌رود زیرا او ابدی است." مسی رابطه خوبی را با دیگو مارادونا داشت و مارادونا هم در فوتبالِ لیونل مسی واقعا به او کمک کرده بود. در واقع مارادونا به مسی کمک کرد تا یکی از بهترین سلاح‌های خود یعنی استفاده از ضربات ایستگاهی را تقویت کند. مارادونا درباره نقشی که در تقویت کاشته‌های مسی داشته، گفته بود:"در جام جهانی 2010 من سرمربی لیونل مسی بودم، او پشت تمام ضربات ایستگاهی آرژانتین قرار می‌گرفت و این مانند یک کلید بود. من ضربه زدن مسی را دیدم و آنچه را که به نظرم می‌رسید و کاری که باید صورت می‌گرفت را به او گفتم، مانند هر بازیکن دیگری. پس از آن در پایان تمرینات به همراه لیونل مسی تمرین ضربات ایستگاهی کردیم و این قضیه به مسی در استفاده صحیح از ضربات ایستگاهی کمک کرد."
در واقع به نظر می‌رسد که تاثیر تمرینات مارادونا در کاشته‌زنی های لیونل مسی چشم‌گیر بوده است چرا که مسی پیش از جام جهانی 2010 تنها 3 گل از روی ضربات کاشته به ثمر رسانده بود اما پس از آن 44 گل از روی ضربات ایستگاهی زده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/466476/نقش-اعجاب‌انگیز-مارادونا-در-کاشته‌های-لیونل-مسی
بستن   چاپ