آریا بانو
داوران تمام تلاش ما را نابود می‌کنند
جمعه 14 آذر 1399 - 06:29:31
آریا بانو - ورزش 3 / در دیدار با پیکان، داور با کمک چهارم خود صحبت کرد و فیلمی را ندید؛ من باید از بازیکن تیم پیکان به خاطر حرکت جوانمردانه آن‌ها تشکر کنم.
پس از آن‌که ذوب‌آهن اصفهان در چهار هفته آغازین لیگ بیستم در هر مسابقه با سوت اشتباه داور مواجه شد، اعتراضات تندی از سوی مسئولان و کادرفنی این باشگاه خطاب به فدراسیون فوتبال بیان شد و حالا قاسم حدادی‌فر کاپیتان باتجربه ذوبی‌ها در آستانه دیدار هفته پنجم مقابل شهر خودرو نیز در گفتگو با رادیو ایران به این اشتباهات واکنش نشان داده است.
حدادی‌فر با انتقاد از عملکرد داوران و اشتباهات تاثیرگذار آن‌ها در دیدارهای ذوب‌آهن گفت: اگر در این 4 هفته، عدالت در فوتبال رعایت می‌شد؛ تیم ما تا این جای کار می‌توانست 6 امتیاز کسب کند و نسبتا جایگاه مناسبی در جدول داشتیم؛ اتفاقات داوری فصل گذشته ادامه‌دار شده و امتیازات حساسی را از دست دادیم. جو تیم ذوب آهن خراب است و همه بازیکنان داوران را عامل اصلی باخت‌های تیم می‌دانند.
کاپیتان ذوبی‌ها درخواست استفاده از سیستم داور ویدئویی را داشت و در این‌باره می‌گوید: اشتباهات داوری خیلی برای ما تاثیر گذار بوده است و فکر نمی‌کنم سیستم کمک داور ویدیویی برای چند تا از ورزشگاه‌های ما هزینه زیادی داشته باشد؛ با کشور ثروتمندی که داریم، تجهیز 15 استادیوم به سیستم VAR هزینه قابل توجهی به شمار نمی‌رود.
قاسم حدادی‎فر با اشاره به این‌که مشکلات تیم ذوب‌آهن از دیدار با فولاد آغاز شده، گفت: جایگاه دوازدهم ما و دیگر مسائل از بازی با تیم فولاد شروع شد اما در دیدار با پیکان، داور با کمک چهارم خود صحبت کرد و فیلمی را ندید؛ من باید از بازیکن تیم پیکان به خاطر حرکت جوانمردانه آن‌ها تشکر کنم. ما برای بازی‌های خود یک هفته تلاش می‌کنیم، ولی در روز بازی‌ها داوران با قضاوت‌های بد خود تمام تلاش ما را نابود می‌کنند. تیم ذوب آهن در فصل گذشته تا مرز سقوط هم رفت، اما خدا را شکر در لیگ برتر ماندیم.
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره شرایط فنی ذوب‌آهن و دیدار پیش‌روی این تیم مقابل شهر خودرو گفت: بازیکنان تاثیرگذار ما جدا شده‌اند و تیم ذوب آهن باید سعی خود را انجام بدهد تا به جایگاه اصلی خود در جدول برسد؛ تیم شهر خودرو و مهدی رحمتی، بازیکنان خوبی دارد و ما نیز تمرینات را خیلی محکم دنبال می‌کنیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل شهر خودرو ارائه دهیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/466473/داوران-تمام-تلاش-ما-را-نابود-می‌کنند
بستن   چاپ