آریا بانو
درخواست عجیب مدیرعامل سایپا علیه سپاهان
جمعه 14 آذر 1399 - 06:29:11
آریا بانو - ورزش 3 / جشن تولد محرم نویدکیا در هفته چهارم لیگ بیستم باعث شده است تا مسئولان باشگاه سایپا اعتراض تندی را نسبت به برنامه‌های اجرا شده توسط طلایی‌پوشان اصفهانی داشته باشند.
در دقیقه 4 دیدار دو تیم سپاهان و سایپا، به مناسبت تولد محرم نویدکیا سرمربی طلایی‌پوشان در ورزشگاه نقش‌جهان صدا انفجار متوالی مواد محترقه به گوش رسید، جالب این‌که در همین دقایق بود که سپاهانی‌ها توسط سجاد شهباززاده نیز به گل رسیدند تا مسئولان باشگاه سایپا طی تماس و نامه‌ای به سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال اعتراض خود را بیان نمایند؛ مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با رادیو ایران به تشریح اتفاقات ورزشگاه نقش جهان پرداخت.
وی در بخش آغازین صحبت‌های خود درباره دیدار جنجالی تیمش مقابل سپاهان گفت: اتفاق غیر قانونی در بازی با سپاهان به مردم خوب اصفهان ربط پیدا نمی‌کرد و این موضوع از پیش طراحی شده بود. دقیقه 4 دیدار، آتش بازی برای جشن تولد نویدکیا شروع شد و صدای این آتش بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر، برای بازیکنان تیم ما بسیار پر سر و صدا بود. مراسم آتش‌بازی برای جشن تولد نویدکیا حین بازی، یک اقدام غیراخلاقی و از پیش برنامه‌ریزی شده بود. هیچ تماشاگری در ورزشگاه نبود و بنر بزرگی از نوید کیا در ورزشگاه نصب شده بود.
سراجی در توضیح بیشتر اتفاقات ورزشگاه نقش جهان ادامه داد: همزمان با اولین کرنر سپاهان، مواد محترقه و دودزایی که زیر عکس بزرگ نویدکیا وجود داشت، منفجر شد؛ در شروع آتش بازی، صدای وحشتناکی در استادیوم پیچید که ما فکر کردیم جنگ شده است. فیلم آتش بازی برای سهیل مهدی فرستاده شد و با بازگشت به تهران، نامه‌ای به عنوان اعتراض رسمی برای بهاروند ارسال کرده‌ایم و او از اتفاق رخ داده، تعجب کرد.
مدیرعامل سایپا با اعتراض نسبت به حواشی دیدار با سپاهان، درخواست عجیبی از سازمان لیگ داشت و گفت: ما اعتراض رسمی خود را برای این اتفاق ارائه کردیم و ما به داوری و صحنه گل و موارد دیگر اعتراضی نکردیم؛ به هر حال باید بهاروند و همکارانش صلابت فدراسیون را نشان دهند. اعتراض حق قانونی ما است و 3 امتیاز بازی باید به سایپا تعلق بگیرد و باید فدراسیون مقابل اقدام‌های غیر قانونی بایستد.
مهرداد سراجی در بخش پایانی مصاحبه خود با رادیو ایران به عدم توقف بازی توسط داور اعتراض کرد و ادامه داد: باید با بی‌قانونی‌ها برخورد شود تا این اتفاقات رخ ندهند؛ برای بازگشت 3 امتیاز به سایپا، باید در کمیته بررسی های لازم انجام شود؛ داور بازی باید دیدار را متوقف می‌کرد و به عوامل برگزار کننده آتش بازی اخطار می‌داد، که این اتفاق رخ نداد.

http://www.banounews.ir/fa/News/466468/درخواست-عجیب-مدیرعامل-سایپا-علیه-سپاهان
بستن   چاپ