آریا بانو
بی‌سابقه؛ بارسا ژانویه 1 یورو هم دستمزد نمی‌دهد!
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 20:13:46
آریا بانو - ورزش 3 / بازیکنان بارسلونا در ماه ژانویه هیچ دستمزدی دریافت نخواهند کرد.
مدیر اقتصادی سابق باشگاه بارسلونا چندی پیش طی گزارشی خبر از ضرر هنگفت باشگاه در دوران پاندمی کرونا داد. بدهی های باشگاه بارسلونا از مرز 400 میلیون یورو گذشت و ضرر باشگاه در سال گذشته با وجود یک دور کاهش دستمزدها، 90 میلیون یورو گزارش شد.
با توجه به اینکه امکان ورود تماشاگر به ورزشگاه ها در اسپانیا حداقل تا نیم فصل لالیگا وجود ندارد، باشگاه بارسلونا چاره ای جز کاهش مجدد دستمزدها به میزبان 30 درصد ندارد تا مانع ضرر مالی بیشتر خود شود.
اخیرا کمیته موقت ریاست باشگاه بارسلونا توانست با بازیکنان برای کاهش دستمزد به توافق برسد تا از خطر ورشکستگی بارسلونا جلوگیری شود.
طبق اعلام کارلس توسکتس مدیر موقت بارسا، بازیکنان بارسلونا ماه آینده(ژانویه) حتی یک یورو هم دریافت نخواهند کرد. این تصمیم هیات مدیره در راستای مذاکره با بازیکنان و کارمندان باشگاه برای کم کردن حقوق به حساب می آید.
کارلس توسکتس در این رابطه گفت که بازیکنان تیم اول، در ماه های ژانویه و جولای بیشترین درآمدزایی را دارند و به همین خاطر در ژانویه حتی یک یورو هم نخواهند گرفت. 
توسکتس همچنین اعلام کرد دوشنبه با رونالد کومان سرمربی بارسلونا جلسه داشته و به او گفته تنها در صورت فروش بازیکن می توانند در زمستان بازیکن بخرند.

http://www.banounews.ir/fa/News/466238/بی‌سابقه؛-بارسا-ژانویه-1-یورو-هم-دستمزد-نمی‌دهد!
بستن   چاپ