آریا بانو
یورگن کلوپ در نقطه 100 جوش!
شنبه 8 آذر 1399 - 21:23:30
آریا بانو - ورزش 3 / یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به شدت از برنامه ریزی بازی های لیگ برتر عصبانی است.
یورگن کلوپ در هفته های اخیر بارها به فشردگی برنامه های بازی های انگلیس اعتراض کرده و این موضوع را یکی از دلایل اصلی مصدومیت ها متوالی بازیکنانش خوانده است. امروز جیمز میلنر، مدافع باتجربه لیورپول نیز به صف مصدومیت رتعداد مرسی سایدی ها اضافه شد تا خشم یورگن کلوپ بیش از پیش برانگیخته شود.
حالا و در پایان بازی با برایتون، یورگن کلوپ در مصاحبه ای با دس کلی، خبرنگار بی تی اسپورت به او تاخته و شبکه های تلویزیونی را یکی از عوامل این سبک برنامه ریزی در لیگ برتر می داند.

آریا بانو

یورگن کلوپ: بله ، تبریک می گویم.

آریا بانو

یورگن کلوپ: اما شما برای آنها کار می کنید، بله. همسترینگ، سوپرایز، و آنها آسیب دیدند، اما از کریس وایلدر می پرسند که چگونه می توانیم از این روند جلوگیری کنیم.
خبرنگار: شاید در حال شلیک به هدفی اشتباه هستید، ما پخش کننده هستیم، در چارچوب قوانین لیگ برتر کار می کنیم، لیگ برتر قوانین را وضع می کند و این موضوع مربوط به باشگاه های لیگ برتر است، پس آیا نباید با باشگاه های لیگ برتری صحبت کنید؟
یورگن کلوپ: من نمی دانم چند وقت یک بار باید این موضوع را بگویم، شما ساعت 12.30 شب را انتخاب کردید، نه شخص تو، اما شماها، برنامه بازی ها در ساعت 12.30 عصر، از الان تا دسامبر و سال نو، یک چهارشنبه دیگر ...
خبرنگار: وقتی می گویی ساعت 12.30 شب را انتخاب کرده اید، این انتخاب باشگاه های لیگ برتر است.
یورگن کلوپ: روزگار سختی است.
خبرنگار: البته که دوران دشوار است، استادیوم ها خالی است، و تلویزیون ها از فوتبال حمایت می کنند.
یورگن کلوپ: اگر در ساعت 3 یا 5:30 بعدازظهر بازی کنید دقیقا به همین ترتیب است.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/463329/یورگن-کلوپ-در-نقطه-100-جوش!
بستن   چاپ