آریا بانو
شک و تردید استقلالی‌ها در رکورد تازه پرسپولیس!
شنبه 8 آذر 1399 - 17:49:09
آریا بانو - آخرین خبر / چند روز پیش برخی رسانه ها از رسیدن تیم فوتبال پرسپولیس، به رکوردی تازه خبر دادند و نوشتند پرسپولیس نخستین تیمی است که به رکورد 500 برد در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران رسیده است. پرسپولیس با گل سیامک نعمتی که منجر به برد یک بر صفر مقابل تیم صنعت نفت آبادان شد به رکورد 500 برد در تاریخ لیگ‌ ایران رسید. تعداد بردهای سرخپوشان در ادوار لیگ فوتبال ایران در جام منطقه‌ای، جام تخت جمشید، جام قدس، لیگ آزادگان و لیگ برتر جمع شده و به عدد 500 رسیده بود.
با این حال درج این آمار و ارقام برای برخی جای شک و تردید ایجاد کرد به خصوص اینکه آمار تیم ها در ادوار 20 گانه لیگ برتر به برتری بی چون و چرای استقلال در زدن گل و کسب بالاترین امتیاز گواهی می دهد. همین مسئله در فضای مجازی و بین هواداران استقلال و پرسپولیس به سوژه ای تازه برای بحث و جدل تبدیل شد. به زعم هواداران استقلال این تیم بعنوان ‏بهترین خط حمله‌ تاریخ لیگ‌ برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده و قاعدتاً بیشترین حضور در محوطه‌ جریمه‌ رقبا را داشته اما نکته ای عجیب در موردش وجود دارد.
این تیم کمترین میزان پنالتی رو بین تیم های شاخص لیگ داشته است و استقلالی ها با دست آویز قرار دادن این مسئله دوباره بحث ناداوری و پایمال شدن حق تیم شان را پیش کشیده اند و از این رو 500 برد پرسپولیس در لیگ های مختلف کشوری را زیر سوال برده اند. آنها با اشاره به سه هفته اخیر لیگ برتر که دو پنالتی برای استقلال گرفته نشده و دو پنالتی مشکوک برای پرسپولیس اعلام شده در صحت آمار بردهای پرسپولیس تردید ایجاد کرده اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/463199/شک-و-تردید-استقلالی‌ها در-رکورد-تازه-پرسپولیس!
بستن   چاپ