آریا بانو
مدافع نفت: خوشحالم شاگرد مجتبی حسینی هستم
شنبه 8 آذر 1399 - 17:48:38
آریا بانو - ورزش 3 / تیم نفت مسجد سلیمان در سه هفته ابتدایی بازی ها با وجود بازی در برابر تیم های قهرمان جام حذفی (تراکتور) و قهرمان لیگ برتر (پرسپولیس) شکست نداشته است و بدون شک یکی از دلایل موفقیت بازی موثر مردان خط دفاعی این تیم است.
بهروز نوروزی فرد مدافع تیم نفت مسجد سلیمان در این باره می گوید: امسال نفت تیم یکدستی است ولی انتظارات باید از ما منطقی باشد.
مدافع میانی تیم نفت مسجد سلیمان حرف هایش را در مورد بازی با پرسپولیس این چنین ادامه می دهد: بازی سنگینی بود و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودند. بارش باران شرایط را سخت کرده بود اما ما هم می توانستیم برنده میدان باشیم، با این حال کسب یک امتیاز برای تیم ما بد نبود.امسال به نفت آمدم تا تجربه جدیدی را پشت سر بگذارم. خوشحالم شاگرد مجتبی حسینی هستم چرا که وی از جمله مربیانی است که فوتبال را می فهمد و برای خواسته های تاکتیکی اش از بازیکنان با همه وجود کنارشان قرار دارد. نفت امسال خیلی تغیر کرده و زمان لازم است تا تیم خود را پیدا و پیروزی هایش را آغاز کند. ما مقابل پرسپولیس فینالیست آسیا بازی خوبی ارایه کردیم و بعد از سه تساوی بالاخره بردهای ما هم آغاز می شود. ابتدای لیگ همه تیم ها در محک جدی هستند و باید در هفته های ششم و هفتم جدول واقعی لیگ را دید.
نوروزی فرد در مورد روز بازی مقابل پرسپولیس و عدم حضور تماشاگران پرشور مسجد سلیمانی گفت: بالاخره در این وضعیت کرونایی همه ما باید تابع مقررات باشیم. من در شاهین پر تماشاگر و ورزشگاه لبریز بازی کرده ام و تجربه شیرین حضور تماشاگران در ورزشگاه را چشیده ام. مسجد سلیمان هم هواداران پرشوری دارد و روز بازی هنگامی که روی تپه های مجاور و زیر باران ایستاده در حال تشویق تیم ما بودند انگیزه بیشتری گرفتم و خیلی دوست داشتم برد را به آنها تقدیم کنم ولی قسمت نشد. امسال را با انگیزه های فراوانی شروع کردم از جمله رسیدن به پیراهن تیم ملی و قرار گرفتن نفت مسجد سلیمان در جایگاهی قابل احترام که امید زیادی به این اتفاق دارم.

http://www.banounews.ir/fa/News/463180/مدافع-نفت--خوشحالم-شاگرد-مجتبی-حسینی-هستم
بستن   چاپ