آریا بانو
پایان قرنطینه و بازگشت شمشیربازان المپیکی به اردو
شنبه 8 آذر 1399 - 16:05:06
آریا بانو - مهر / اعضای تیم ملی اسلحه سابر که به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستند اردوی المپیکی خود را در موعد مقرر برگزار کنند با پشت سرگذاشتن دوره نقاهت، از هفته جاری وارد اردو می‌شوند.
اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر 24 آبان ماه گذشته در محل اردوی آماده سازی خود در تهران حاضر شدند تا بعد از ماه‌ها وقفه تمرینات‌شان را برای المپیک توکیو از سر بگیرند اما تست کرونا و نتیجه مثبت آن برای علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران مانع از انجام این مهم شد.
بعد از حدود دو هفته اعمال شرایط قرنطینه - به صورت خانگی یا حضور در محل اردو- برای این شمشیربازان، سه شنبه هفته گذشته مجدد از آنها تست PCRگرفته شد. نتیجه این تست و منفی بودن آن حکایت از بهبودی کامل و رفع خطر از سلامتی شمشیربازان داشت. بر همین اساس برنامه ریزی برای برپایی اردوی آماده سازی مجدد در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.
فدراسیون شمشیربازی با لحاظ کردن پروتکل‌های بازگشت به تمرینات و اعمال زمان یک هفته‌ای از زمان منفی شدن تست مجدد، در نظر دارد از سه شنبه پیش رو اردوی آماده‌سازی المپین های خود را آغاز کند.
مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی شمشیربازانی هستند که سال گذشته از حضور در میادین انتخابی برای المپیک توکیو و در بخش تیمی کسب سهمیه کردند. این شمشیربازان در کنار نفراتی مانند فرزاد باهر ارسباران و نیما زاهدی برگزارکننده اردوی آماده سازی خواهند بود.
البته احتمال اینکه عابدینی به دلیل مصدومیت در این اردو حاضر نباشد، دور از ذهن نیست.
پیمان فخری هدایت تیم المپیکی شمشیربازی در اسلحه سابر را بر عهده دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/462237/پایان-قرنطینه-و-بازگشت-شمشیربازان-المپیکی-به-اردو
بستن   چاپ