آریا بانو
او برای بازی در لیگ برتر به دنیا آمده است
شنبه 8 آذر 1399 - 04:38:28
آریا بانو - طرفداری / مهاجم سابق بیانکونری خواستار حضور در باشگاهی جاه طلب است. 
ماریو مانژوکیچ، مهاجم 34 ساله و کروات سابق باشگاه یوونتوس پس از جدایی از الدحیل، اکنون در هیچ تیمی حضور ندارد.
به نقل از Tuttosport، سال گذشته، ماریو مانژوکیچ با فسخ قرارداد خود با یوونتوس به صورت آزاد به الدحیل پیوست اما پس از گذشته چند ماه از این تیم جدا شد و اکنون در هیچ باشگاهی حضور ندارد. مدیر برنامه های این مهاجم کروات در این باره می گوید:
 من نمی توانم در رابطه با یوونتوس چیزی بگویم، ماریو این را نمی خواهد و احتمالا هم حق با او است. او از زمان ترک یوونتوس، مصاحبه‌ای در این رابطه انجام نداده است و ترجیح می دهد تا درباره آنچه که رخ داده صحبت نکند. ماریو هنوز هم پیام های زیادی از سوی هواداران یوونتوس دریافت می کند و واقعا آن ها را دوست دارد. او وابستگی زیادی به هواداران یوونتوس دارد و مردم به یاد دارند که او هرگز تسلیم نمی شد. گاهی اوقات ماریو بازی های یوونتوس را تماشا می کند اما ما در مورد این باشگاه صحبتی نمی کنیم.
از مدیر برنامه های مانژوکیچ راجع به آمادگی این مهاجم کروات برای حضور در باشگاه های بزرگ اروپایی سوال شد و او پاسخ داد:
 او در زاگرب تمرینات خود را دنبال می کند و خیلی هم جدی تمریناتش را انجام می دهد و کاملا آماده است. او منتظر فرصتی مناسب است تا به تیمی که تمایل زیادی برای جذب او دارد، بپیوندد. ماریو معتقد است که هنوز هم می تواند تعیین کننده ظاهر شود. او چندین پیشنهاد را رد کرده است زیرا متقاعد نشده بود که آیا آن باشگاه ها تمایل زیادی برای جذب او داشتند یا خیر. نمی دانم که آیا ماریو مجددا در ایتالیا بازی خواهد کرد یا خیر اما او برای بازی در لیگ برتر انگلیس به دنیا آمده است و هرگز فرصت خوبی برای حضور در انگلستان نداشت. میزان آمادگی او اکنون 200 درصد است! 

http://www.banounews.ir/fa/News/461823/او-برای-بازی-در-لیگ-برتر-به-دنیا-آمده-است
بستن   چاپ