آریا بانو
واکنش مدیرعامل پیکان به استعفای تارتار
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 02:56:34
آریا بانو - فارس / مدیرعامل باشگاه پیکان به استعفای مهدی تارتار واکنش نشان داد.
اکبر محمدی درباره استعفای مهدی تارتار از سرمربیگری تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: از این تصمیم تاتار شوکه شدیم. اعضای کمیته فنی امروز جلسه ای با تارتار داشتند و مواردی را اشاره کردند‌ با توجه به کیفیت این مربی و مسئولیت پذیری اش انتظار های زیادی وجود دارد
وی افزود: تارتار ابزار نگرانی کرد تیم طبق انتظارهای مدنظرش پیشرفت نکرده اما تیم ما هم شرایط خاصی داشت. تارتار 20 روز است بالای سر تیم حضور دارد چهار بازی با این مربی پشت سر گذاشتیم. از دو بازی رسمی مان در لیگ برتر سه امتیاز گرفتیم. هر دو دیدار تدارکاتی خود را هم بردیم و عملکرد تارتار از نظر من قابل قبول است.
مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: طبیعتاً با توجه به اینکه بیش از 70 درصد تیم قبل از حضور این مربی بسته شده و شاید حدود 30 درصد نفرات پیکان با نظر تارتار به این مجموعه اضافه شدند طبیعی است برای به هماهنگی رساندن بیشتر تیم نیاز به زمان داریم.
محمدی اضافه کرد: تصور می کنم با توجه به انتظارهایی که تارتار از خودش دارد با این اقدام خواستند علامتی بدهند تا بچه ها متوجه مسئولیت شان شوند. قطعا این استعفا را جدی نمی دانیم زیرا تارتار با ما قرارداد دارد.
وی ادامه داد: قطعا با حضور این مربی دیگر دغدغه سقوط نداریم و با توجه به تدابیر فنی تارتار و کیفیت بازیکنان خود انشالله نتایج خوبی کسب می کنیم.
مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه آیا تیم پیکان نمی تواند بازیکن جدیدی جذب کند، گفت: هیچ تیمی امکان جذب بازیکن تجدید ندارد اما همین نفرات فعلی پیکان هم باکیفیت هستند اما آنها انتظارهای سرمربی تیم را در این دو بازی برآورده نکردند. البته من از لحاظ فنی از عملکرد تیم راضی هستم.
محمدی اضافه کرد: طبق نظر کمیته فنی و مصوبه هیات مدیره و مدیران ارشد گروه خودروسازی ایران خودرو هدف گزاری ما این است بالاترین کیفیت فنی را داشته باشیم و می خواهیم جایگاه بهتری نسبت به فضل گذشته کسب کنیم و این موضوع با حضور تارتار ادامه خواهد یافت.

http://www.banounews.ir/fa/News/459871/واکنش-مدیرعامل-پیکان-به-استعفای-تارتار
بستن   چاپ