آریا بانو
کمپرس های تسکین درد از هسته خرما تولید شد
سه شنبه 4 آذر 1399 - 19:16:13
آریا بانو - مهر / لیلا جمالی راد، مدیر واحد فناور فعال در عرصه تجهیزات پزشکی در زیست بوم کارآفرینی استان خوزستان در گفتگو با اظهار کرد: این شرکت با هدف تولید تجهیزات مورد نیاز کشور تاسیس شده و توانسته به اهداف مهمی دست پیدا کند.
وی افزود: ما توانستیم کمپرس گرم و سرد ارگانیک را برای اولین بار با هسته خرما به تولید برسانیم.
وی با بیان اینکه این‌ کمپرس برای دردهای اسکلتی و عضلانی بدنی و مفصلی است، گفت: این کیسه صددرصد طبیعی و فرآوری شده از هسته خرما است.
جمالی راد خاطر نشان کرد:این کمپرس های گرم و سرد خاصیت آنتی باکتریال و ضد میکروب دارد و ما اولین شرکت هستیم که در تولید کمپرس ها از خرما اقدام کردیم.
به گفته جمالی راد در این کمپرس، ماهیت هسته خرما حفظ می شود و در عین حال به عنوان تسکین دهنده مورد استفاده قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه در ساخت این کمپرس از فناوری با فرآوری خاصی استفاده کردیم، گفت: این محصول با فرمولاسیون خاصی تهیه شده و این فناوری و فرآوری پیاده سازی شده منجر به خاصیت آنتی باکتریال و ویروس و باکتری شده است.
مدیر شرکت گفت: این کمپرس ارگانیک علاوه بر تسکین دردهای مفصلی، عضلانی و... به عنوان هاتپک های فیزیوتراپی نیز قابل استفاده هستند.
وی گفت: هاتپک های مورد استفاده در مراکز فیزیوتراپی و کلینیک‌ها برقی و عمومی هستند که استفاده از این کمپرس ها می تواند در کاهش مصرف برق و جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری به فرد بعدی جلوگیری کند.
جمالی راد با بیان اینکه ازمهم ترین مزایای محصول ماندگاری آن است، گفت: این محصول حداقل تا پنج سال ماندگاری و قابلیت استفاده مجدد دارد.
مدیر شرکت با بیان اینکه این محصول قابل استفاده مراکز درمانی، فیزیوتراپی، استفاده عمومی و...است، گفت: هر کمپرس به 7کیلو هسته خرما نیاز دارد و ما اکنون در مرحله ای هستیم که ماهانه دو هزار کمپرس را تولید می کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/459639/کمپرس-های-تسکین-درد-از-هسته-خرما-تولید-شد
بستن   چاپ